Zou best kunnen dat ze zo de war is.quote:
Is cultuurdingetje. Moet je niet willen begrijpen. Schaamte. Zoiets. Hopelijk wel al zijn uitkeringen stop gezet @uwvquote:Op woensdag 29 juli 2026 19:55 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Dit vinden wij met zijn allen heel bijzonder.
1 groot toneelspel om maar geen schuld te hoeven erkennen en bij voorkeur in de slachtofferrol duiken.quote:Op woensdag 29 juli 2026 18:44 schreef tesssssssss het volgende:
[ x ]
Uit het artikel;
"Moeder zit sinds haar aanhouding in voorarrest. Inmiddels is bevolen dat zij voor gedragskundige observatie wordt opgenomen in het Pieter Baan Centrum. Volgens de officier van justitie kampt de vrouw met psychiatrische problemen. De vrouw is volgens het OM niet te verhoren. Zij zou niet begrijpen dat Nour dood is en dat zij daar de oorzaak van is, ondanks haar bekentenis."
En de vader zit weer lekker in zijn thuisland. Want als het te heet onder de voeten wordt, dan willen ze ineens wèl terug.quote:Op donderdag 30 juli 2026 08:44 schreef deedeetee het volgende:
Wat een afschuwelijke zaak. En de rest van de familie liet het gebeuren zonder ook maar iets te doen om het meisje te helpen of te beschermen ?
En nu is de moeder blijkbaar geestesziek ?
Wat een familie....
Dan is hij één van de weinigen, meestal zijn die Marokkanen als de dood dat ze daar opgepakt (en berecht) wordenquote:Op donderdag 30 juli 2026 09:34 schreef vosss het volgende:
[..]
En de vader zit weer lekker in zijn thuisland. Want als het te heet onder de voeten wordt, dan willen ze ineens wèl terug.
Die leveren nog altijd geen eigen onderdanen uit voor zo ver mij bekend.quote:Op donderdag 30 juli 2026 09:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan is hij één van de weinigen, meestal zijn die Marokkanen als de dood dat ze daar opgepakt (en berecht) worden
Dan is hij behoorlijk dom om dat risico te nemen. Lekker gemarteld worden genotquote:Op donderdag 30 juli 2026 09:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Die leveren nog altijd geen eigen onderdanen uit voor zo ver mij bekend.
En het enige wat daar dan tegenover staat is dat Nederland verwacht dat Marokko de vervolging over neemt.
Nederland verwacht het. Er is geen verplichting. Ik ken ook geen voorbeelden dat ze het overnemen trouwens. Zou kunnen dat die er wel zijn hoor, maar ik ken ze niet en vind dit nogal vrijblijvend.quote:Op donderdag 30 juli 2026 09:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan is hij behoorlijk dom om dat risico te nemen. Lekker gemarteld worden genot
Dit zijn geen mensen.quote:Op woensdag 29 juli 2026 21:38 schreef matspontius het volgende:
[..]
1 groot toneelspel om maar geen schuld te hoeven erkennen en bij voorkeur in de slachtofferrol duiken.
Gvd, wat een beesten zijn dat geweest om dat meisje van 14 zo af te maken. Dit soort mensen hebben wat mij betreft geen enkel bestaansrecht!!! Op kosten van de staat en dus ons gaat dit soort stront weer het traject van de GGZ in. Wat een feestneus is dit land aan het worden 🤮🤮
Meisjes zijn dan ook niks waard in die culturen.quote:Op donderdag 30 juli 2026 08:44 schreef deedeetee het volgende:
Wat een afschuwelijke zaak. En de rest van de familie liet het gebeuren zonder ook maar iets te doen om het meisje te helpen of te beschermen ?
En nu is de moeder blijkbaar geestesziek ?
Wat een familie....
Het betreft buitenlanders. Hoe is hier welke blanke dan ook schuld aan?quote:Op donderdag 30 juli 2026 09:51 schreef Edding345 het volgende:
Blerick, klinkt als een witte buurt
Of gaat men nu ook hier buitenlanders de schuld geven?
Ik heb het over die moederquote:Op donderdag 30 juli 2026 10:20 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Jawel hoor moslims zijn ook mensen maar dan anders....
Dat ben ik helemaal met je eens. Ik vergelijk ze met beesten maar dat is een zware belediging voor de beesten. Dit soort barbaars kut volk is nog minder dat een stuk stinkend stront 🤮🤮quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |