venuequote:Welkom bij dé wedstrijd waar alles kan gebeuren: de KNVB Bekerfinale tussen AZ en NEC! Twee teams, één beker en 90 minuten (oké, misschien iets langer) pure spanning. De ene helft van het land zit er klaar voor met chips en zenuwen, de andere helft doet alsof ze “gewoon neutraal” zijn — ja hoor. Verwacht strijd, spektakel en minstens één moment waarvan je later zegt: “Wat dóén ze nou?!” Kortom: pak je drankje, ga er goed voor zitten en geniet van een finale die gegarandeerd ergens uit de bocht vliegt.
Was een rustige en introverte knul. Geen @Smeerbeer voor zover ik weet.quote:Op zondag 19 april 2026 20:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Als je zo heet denk ik eerder masturbeer want veel vrouwen zal ie niet gehad hebben
Hij was geboren en getogen in Utrecht.quote:Op zondag 19 april 2026 20:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb het gevoel dat jullie het over een kennis van mij hebben
Is er ook een club die zo vaak de finale verloren heeft?quote:Op zondag 19 april 2026 21:22 schreef Dagoduck het volgende:
AZ heeft met de vijfde bekeroverwinning Quick uit Den Haag achter zich gelaten. Die club heeft al 110 jaar geen beker gewonnen maar daarvoor wel vier stuks.
Jij bent nu al bezig met de fruitschaal?quote:
Twee zelfs, PSV verloor ook zes keer, Ajax acht keer maar beide clubs wonnen 'm vaker dan ze 'm verloren.quote:Op zondag 19 april 2026 21:23 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Is er ook een club die zo vaak de finale verloren heeft?
AZ Watcher-Rik Elfrink wel.quote:Op zondag 19 april 2026 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij bent nu al bezig met de fruitschaal?
ADO verloor ook zes keer. Won er twee.quote:Op zondag 19 april 2026 21:26 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Twee zelfs, PSV verloor ook zes keer, Ajax acht keer maar beide clubs wonnen 'm vaker dan ze 'm verloren.
Maar dat waren 2 verschillende clubs.quote:Op zondag 19 april 2026 21:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
ADO verloor ook zes keer. Won er twee.
Zo wordt dat blijkbaar niet gezien.quote:Op zondag 19 april 2026 21:51 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Maar dat waren 2 verschillende clubs.
Maar dat was alleen een naamsverandering na de splitsing amateurs en profs.quote:Op zondag 19 april 2026 21:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zo wordt dat blijkbaar niet gezien.
Maar als we dat onderscheid gaan maken dan wil ik ook nooit meer horen dat Abe Lenstra voor SC Heerenveen heeft gespeeld.
En toch...quote:Op zondag 19 april 2026 22:03 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Maar dat was alleen een naamsverandering na de splitsing amateurs en profs.
In Eindhoven. Competitievervalsing!quote:
Deze bewering lijkt me onjuist aangezien deze wedstrijd geen onderdeel is van de competitie.quote:
Competitie kan synoniem staan voor wedstrijd.quote:Op zondag 19 april 2026 22:25 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Deze bewering lijkt me onjuist aangezien deze wedstrijd geen onderdeel is van de competitie.
Kan ik mee leven.quote:Op zondag 19 april 2026 22:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Competitie kan synoniem staan voor wedstrijd.
JUICHENquote:Op dinsdag 21 april 2026 20:02 schreef Zipportal het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ]
@:caland @:dagoduck
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |