Had hij drie haren op zijn borst?quote:Op zondag 19 april 2026 20:33 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ik had een studiegenoot genaamd Beer ().
@Old_Pal god ON TOUR.quote:Op zondag 19 april 2026 20:34 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Die reacties dat ie zijn vrouw van de trap gaat gooien onder die youtube-video's zijn wel behoorlijk triest.
Loopt ie daar nou weer met die criminele motorrijder?quote:Op zondag 19 april 2026 20:27 schreef Zipportal het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ]
Sodemieter maar op.
Snel nog naar de Action voor een paar kaarsenquote:Op zondag 19 april 2026 20:27 schreef Zipportal het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ]
Sodemieter maar op.
Zijn vrienden tochquote:Op zondag 19 april 2026 20:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Loopt ie daar nou weer met die criminele motorrijder?
Ja.quote:Op zondag 19 april 2026 20:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Een alternatieve Peter Bosz.quote:Op zondag 19 april 2026 20:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Er wordt gezocht naar de brokstukken van de NEC-bandwagon @:Alaphilippe_
Heeft zijn straf uitgezeten. Over tot de orde van de dag graag Angela.quote:Op zondag 19 april 2026 20:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 19 april 2026 20:33 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Nee zijn pas later vrienden geworden toen die criminele motorrijder al heel wat levens had verwoest.quote:Op zondag 19 april 2026 20:37 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zijn vrienden toch
Vrienden laten vallen omdat ze even op staatsvakantie moeten
Tja, het rioolputje van het internet.quote:Op zondag 19 april 2026 20:34 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Die reacties dat ie zijn vrouw van de trap gaat gooien onder die youtube-video's zijn wel behoorlijk triest.
Hep gestaen op Roddelpraat. Al kan ik het mij bij Derksen ergens wel voorstellen na het kaars verhaalquote:Op zondag 19 april 2026 20:39 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Tja, het rioolputje van het internet.
Oh echt?quote:Op zondag 19 april 2026 20:38 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Nee zijn pas later vrienden geworden toen die criminele motorrijder al heel wat levens had verwoest.
Genante vriendschap.
Oh, dacht dat het van Fritz Korbach kwam.quote:Op zondag 19 april 2026 20:39 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Hep gestaen op Roddelpraat. Al kan ik het mij bij Derksen ergens wel voorstellen na het kaars verhaal
Liever henk dan gijpiequote:
Heb die podcast van ze eens geprobeerd.quote:
quote:Op zondag 19 april 2026 20:38 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Heeft zijn straf uitgezeten. Over tot de orde van de dag graag Angela.
Henk Kuipers jaquote:Op zondag 19 april 2026 20:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 19 april 2026 20:33 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Dekbeerquote:Op zondag 19 april 2026 20:33 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |