Ik kwam hier om dit te schrijvenquote:Op zondag 19 april 2026 22:22 schreef Lalaland79 het volgende:
Maikekd zit nu op uitnodiging bij vakantiepark Molenwaard. Die is net terug uit Woezel en Pip. Scheelt een hoop geld. Pffff
En ze zoek een wit beige glijbaan. Ik wist niet eens dat dat bestond. Alles in kleur vindt ze lelijk voor in de tuin🤣.
Ik zie het nog steeds niet staan. Echt best veel ja!quote:Op zondag 19 april 2026 22:14 schreef Earring het volgende:
[..]
154,50 schrijft ze erbij
Ik vind het een hoop geld voor wat ze liet zien
Wat een gezever over wie hoe vaak doucht en hoe veel wast.quote:Op zondag 19 april 2026 20:48 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, zoals je ziet verschillen de meningen. Maar you do you hoor.
Tamara heeft zelf een keer geschreven dat ze, omdat ze een groot gezin heeft, het gevoel heeft dat mensen haar gezin onder een vergrootglas leggen en dat ze ze daarom elke dag doucht en schone kleren aantrekt.
Dat verklaart ook meteen waarom haar dagen beginnen en eindigen met was vouwen.
Ze zeemt ook vaker haar ramen dan dat ik stofzuig zo ongeveer.
Ik wilde het niet zeggen 🫣 maar echt een lelijk dingquote:Op zondag 19 april 2026 21:51 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Die 1ste broek... Zal mode zijn? Smaken verschillen 😂👍
En dat voor zoveel geldquote:Op zondag 19 april 2026 22:55 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen 🫣 maar echt een lelijk ding
Ik heb wel vaker het idee dat Maike geen nee kan zeggen tegen Parkertje 🫣 denk dat ze daar nog een hele kluif mee gaat krijgenquote:Op zondag 19 april 2026 22:27 schreef Earring het volgende:
[..]
Ik kwam hier om dit te schrijven
Parkertje van bijna 2 wil perse een outdoor glijbaan.
Maar degene die zij wil vind manlief niet mooi. Het moet wel stylisch in de tuin passen.
Echt: doe even normaal!
Bijna 2 en hij wil persé
Ja zonde, maar nu houd ik van puur natuur.quote:Op zondag 19 april 2026 23:06 schreef Fietsbel26 het volgende:
MaikeKD;
naar aanleiding van de berichtjes hier keek ik even bij haar maar god, ook nog zo jong en al compleet volgespoten. En reclame maken voor - natuurlijk - Rosental. Die vrouwen (net zoals o.a. MCW & JvP die ook op gezette tijden Rosental aanprijzen) spelen toch hartstikke vals met zo'n botox gezicht (en opgespoten lippen). En dan dat filter, haar huid lijkt daar zo gek op. Te egaal en te bruin ofzo. Een real-life Barbie. En die borsten zijn ook van de plastische chirurg, toch? You do you enzo en ik had graag haar taille gehad maar waarom snijden en prikken zoveel van die jonge vrouwen in gezonde lijven?
Ja haar borsten zijn ook van de dokter.quote:Op zondag 19 april 2026 23:06 schreef Fietsbel26 het volgende:
MaikeKD;
naar aanleiding van de berichtjes hier keek ik even bij haar maar god, ook nog zo jong en al compleet volgespoten. En reclame maken voor - natuurlijk - Rosental. Die vrouwen (net zoals o.a. MCW & JvP die ook op gezette tijden Rosental aanprijzen) spelen toch hartstikke vals met zo'n botox gezicht (en opgespoten lippen). En dan dat filter, haar huid lijkt daar zo gek op. Te egaal en te bruin ofzo. Een real-life Barbie. En die borsten zijn ook van de plastische chirurg, toch? You do you enzo en ik had graag haar taille gehad maar waarom snijden en prikken zoveel van die jonge vrouwen in gezonde lijven?
Denk dat ze die mannelijke uitstraling heeft omdat ze ook heel dun is en een sterke kaaklijn heeft. Daardoor is het allemaal wat vierkant. Als ze wat meer reserve zou hebben zou ze een veel zachtere uitstraling krijgen.quote:Op zondag 19 april 2026 23:50 schreef Earring het volgende:
[..]
Ja haar borsten zijn ook van de dokter.
En als je foto’s terugkijkt was ze vroeger echt veel
mooier. Haar lippen staan ook in geen verhouding, echt zonde.
Ze heeft een mannelijke uitstraling vind ik
Kwam bij mij over alsof ze een grapje maakte... wat mij dus best boos maakte want er is niets grappig aan ptssquote:Op maandag 20 april 2026 07:09 schreef miep123456 het volgende:
Judith kreeg las van PTTS van het geluid van het balletje maar na een uur ontspande ze, ik zou gillend weg lopen als dat mijn PTTS triggerde dan kwam er echt geen ontspanning na 1 uur maar werd het alleen maar erger.
Ik had het soms gewoon als iemand iets op tafel deed neerzetten, ken je dat geluid als microfoon kapot is, nou dat geluid hoorde ik dan al.
Nou dan is het echt een misplaatst grapjequote:Op maandag 20 april 2026 07:22 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Kwam bij mij over alsof ze een grapje maakte... wat mij dus best boos maakte want er is niets grappig aan ptss
Ik kan me dus ook niet voorstellen dat Judith zoveel geld heeft uitgegeven aan een paar itemsquote:Op zondag 19 april 2026 23:47 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
154¤ in de sale uitgeven aan 1 lelijke broek 1 korte broek 2 truien en 3 hemden? 😱 dit moet ze wel gekregen hebben toch? Onze ubergier kan toch niet met droge ogen beweren dat dit sale prijzen zijn?
Maar top reclame weer 👍 voor de items is het een nee voor mij en ook de prijs ga ik het niet voor doen!
Het is een heel duur merk ook zien hangen.. vond echt te duur zelfs met 50 procent korting.quote:Op zondag 19 april 2026 23:47 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
154¤ in de sale uitgeven aan 1 lelijke broek 1 korte broek 2 truien en 3 hemden? 😱 dit moet ze wel gekregen hebben toch? Onze ubergier kan toch niet met droge ogen beweren dat dit sale prijzen zijn?
Maar top reclame weer 👍 voor de items is het een nee voor mij en ook de prijs ga ik het niet voor doen!
7 items voor 154 is toch gewoon prima? Dat is nog geen 25 euro per item. Voor de wat duurdere merken heb je voor 125 euro in de sale hooguit 2 items.quote:Op zondag 19 april 2026 23:47 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Die mening mag je hebben hoor! 👍 maar zulke hemdjes heb je bij de Hema voor nog geen 5 euro...quote:Op maandag 20 april 2026 07:51 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
7 items voor 154 is toch gewoon prima? Dat is nog geen 25 euro per item. Voor de wat duurdere merken heb je voor 125 euro in de sale hooguit 2 items.
Voor zo’n enorme gier als Judith slaat dat natuurlijk nergens op. Ik zou het er ook niet voor over hebben, maar ik geef niks om merken. En heb het geld er ook niet voor over 😅. Liever goedkope kleding waarin ze alles kunnen doen en het me niet erg uitmaakt al het vies wordt of kapot gaat.quote:Op maandag 20 april 2026 07:51 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
7 items voor 154 is toch gewoon prima? Dat is nog geen 25 euro per item. Voor de wat duurdere merken heb je voor 125 euro in de sale hooguit 2 items.
Dit koopt ze al jaren voor B, dit is typisch haar smaak.quote:Op zondag 19 april 2026 22:55 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen 🫣 maar echt een lelijk ding
Voor Judith de gier is dit echt wel heel duur 🫣quote:Op maandag 20 april 2026 07:51 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |