abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220615477
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_220615579
Sanneke haar stroopwafel was ook al niet goed, alleen met kaas zou beter zijn. Oke Sanneke, AH gaat speciaal voor jou een kaaswafel maken, zonder stroop. Maar hee weer een euro door de plee gespoeld en weer lekker gezond bezig geweest.
pi_220615589
Die trap!
Smaken verschillen maar het lijkt wel of het bij Sanneke express kleurrijk moet worden
pi_220615610
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2026 20:34 schreef Earring het volgende:
Die trap!
Smaken verschillen maar het lijkt wel of het bij Sanneke express kleurrijk moet worden
Krijg het gevoel dat ze een beetje de stijl na wil doen van die 'vriendin' met dat huisje waar ze pas gezeten hebben. Maar het is het gewoon allemaal helemaal niet.
pi_220615620
quote:
Die trap!
Krijg enorm "we vonden nog een blik en lieten ons verrassen" vibes ervan... kwak er maar iets op ofzo 🤷 en hoe het er ook op gekwakt word 😵‍💫
pi_220615689
quote:
Die trap!
Ze heeft wel gezegd dat ze graag kleur wil.
Ik vind t wel een leuk kleurtje, de uitvoering wat minder. Maar hopelijk trekt dat weg als er nog wen laag op zit. Snap alleen niet wat de bedoeling is met de onderkant van de trap, want die 2 kleuren samen vind ik echt verschrikkelijk.
pi_220615702
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 19:40 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Je overdrijft joh.

En waarom heeft Tamara dezelfde obsessie met schoon? Omdat ze veel was heeft met veel kinderen die iedere dag wel buiten spelen? Is het dan een ‘obsessie’?
Dat mag je vinden, zoals je ziet verschillen de meningen. Maar you do you hoor.
Tamara heeft zelf een keer geschreven dat ze, omdat ze een groot gezin heeft, het gevoel heeft dat mensen haar gezin onder een vergrootglas leggen en dat ze ze daarom elke dag doucht en schone kleren aantrekt.
Dat verklaart ook meteen waarom haar dagen beginnen en eindigen met was vouwen.
Ze zeemt ook vaker haar ramen dan dat ik stofzuig zo ongeveer.
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_220615724
Ik vind de trapkleur wel leuk, en als je er genoeg van hebt doe je er een andere kleur op. Makkelijk toch .
Ik hou wel van een beetje kleur in huis
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220615725
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2026 20:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik vind t wel een leuk kleurtje, de uitvoering wat minder. Maar hopelijk trekt dat weg als er nog wen laag op zit. Snap alleen niet wat de bedoeling is met de onderkant van de trap, want die 2 kleuren samen vind ik echt verschrikkelijk.
Het lijkt ook gewoon niet goed geschuurd. Dan pakt de verf ook niet zo lekker.
pi_220615730
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2026 20:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Zal toch ook wel roze worden denk ik
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220615756
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 20:51 schreef Nooomi het volgende:

[..]
Het lijkt ook gewoon niet goed geschuurd. Dan pakt de verf ook niet zo lekker.
Voorbereiding is zo belangrijk bij verfen. Denk dat ze dat onderschatten. En een trap is een rot klusje. Is ook kwetsbaarder doordat hij vaak wordt gebruikt. Het moet echt uitharden en daar wordt vaak niet genoeg tijd voor genomen. Ik zou zelf eerder laminaat of vloerbedekking erop doen.
pi_220615823
Lekker kleurtje wel bij Sanne. Jammer idd van de uitvoering. Maar lijkt ook mat? Ik zou dat in (semi)glans genomen hebben.
Onderkant kan nog altijd idd.
pi_220615860
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 20:51 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Ik vind de trapkleur wel leuk, en als je er genoeg van hebt doe je er een andere kleur op. Makkelijk toch .
Ik hou wel van een beetje kleur in huis
Nou makkelijk?
Dat geldt daar niet zo te merken, alles gaat niet zoals gepland.
pi_220615874
De vragen die mensen aan Sanneke stellen, ik geloof daar niks van, zijn zelf bedacht. En weer over eten, de video erbij dat ze appelmoes eet uit een pot, gefilmd met haar kruis en neusgaten, ze doet het erom hoor.
pi_220615895
Ik denk dat het leven voor Sanneke een stuk leuker zou worden als ze niet de hele tijd bezig zou zijn met zichzelf vergelijken met anderen…
Als zij haar schermtijd wil verminderen moet ze daar actief mee aan de slag gaan, niet zelfmedelijden hebben omdat anderen minder schermtijd hebben.

Vind 8-9 uur per dag terwijl je een dreumes in huis hebt wel bizar veel maar dat sluipt er ook in denk ik, heb zelf ook wel hoge schermtijd gehad zonder dat ik er echt bewust van was.
pi_220615939
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 21:22 schreef JeOmaJa het volgende:
Ik denk dat het leven voor Sanneke een stuk leuker zou worden als ze niet de hele tijd bezig zou zijn met zichzelf vergelijken met anderen…
Als zij haar schermtijd wil verminderen moet ze daar actief mee aan de slag gaan, niet zelfmedelijden hebben omdat anderen minder schermtijd hebben.

Vind 8-9 uur per dag terwijl je een dreumes in huis hebt wel bizar veel maar dat sluipt er ook in denk ik, heb zelf ook wel hoge schermtijd gehad zonder dat ik er echt bewust van was.
Dat is wel het risico met apps zoals Instagram. Ze had in die schermtijd allang die trap kunnen verven, zooi op kunnen ruimen, in de tuin wat kunnen werken, met kind op pad, wandelen etc. Maar ze wil niet, zitten is het makkelijkst. En ik denk dat de drempel om wel iets nuttigs te gaan doen ook heel hoog is, het is een cirkel en dat is ergens gewoon sneu.
  zondag 19 april 2026 @ 21:46:11 #17
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_220616003
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 21:11 schreef SophiaLoren het volgende:
Lekker kleurtje wel bij Sanne. Jammer idd van de uitvoering. Maar lijkt ook mat? Ik zou dat in (semi)glans genomen hebben.
Onderkant kan nog altijd idd.
Ik zie in de hoek een potje Flexa staan. Vind het heel bijzonder dat zij denkt dat je daarmee een hele trap in een knalkleur kan verven. Lees ook nergens dat ze eerst een primer hebben gebruikt. De volgende klacht kan ik al uittekenen, namelijk dat de verf niet goed blijft zitten op trap…

En wie zien we weer in actie? Niet Sanneke in ieder geval.
pi_220616020
Judith heeft in haar post niets geschreven over een samenwerking maar in haar verhaal staat er toch #aff. Leek mij al heel stug dat zij dit zelf had betaald. Haar nieuwe lievelingsmerk is nu house of Jamie 😂. Denk wel alleen als ze het niet zelf hoeft te betalen 😂. Hele shoplog ook voor 5 dingetjes....
pi_220616030
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 21:50 schreef WildeTuinen het volgende:
Judith heeft in haar post niets geschreven over een samenwerking maar in haar verhaal staat er toch #aff. Leek mij al heel stug dat zij dit zelf had betaald. Haar nieuwe lievelingsmerk is nu house of Jamie 😂. Denk wel alleen als ze het niet zelf hoeft te betalen 😂. Hele shoplog ook voor 5 dingetjes....
Die 1ste broek... Zal mode zijn? Smaken verschillen 😂👍
pi_220616067
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 21:50 schreef WildeTuinen het volgende:
Maar #aff is niet gratis voor haar
Dan zou het #ad moeten zijn
Voor aff krijgt ze geld per klik
Ik vond het nog veel geld voor die paar dingen
Niet mijn smaak ook maar dat mag
pi_220616074
Judith meldt ook niet wat ze uitgegeven heeft? Pinc sale vind ik helemaal niet zo goedkoop en zeker niet voor zo een gier als Ju
pi_220616097
Sanneke slaapt niet goed als ze niet in dr eigen bed ligt. Waarom wil ze dan zo graag op vakantie? Daar zijn de bedden vaak ook minder dan thuis. Alleen om in een vreemde omgeving te shoppen en uit eten te gaan? Ik vind mijn nachtrust belangrijker 🫣
pi_220616112
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 22:04 schreef Miepje77 het volgende:
Judith meldt ook niet wat ze uitgegeven heeft? Pinc sale vind ik helemaal niet zo goedkoop en zeker niet voor zo een gier als Ju
154,50 schrijft ze erbij
Ik vind het een hoop geld voor wat ze liet zien
pi_220616135
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2026 22:02 schreef Earring het volgende:

[..]
Maar #aff is niet gratis voor haar
Dan zou het #ad moeten zijn
Voor aff krijgt ze geld per klik
Ik vond het nog veel geld voor die paar dingen
Niet mijn smaak ook maar dat mag
Dan zal ze zich wel vergissen, want ik geloof er niets van dat zij dit zelf heeft gekocht!
pi_220616156
Maikekd zit nu op uitnodiging bij vakantiepark Molenwaard. Die is net terug uit Woezel en Pip. Scheelt een hoop geld. Pffff
En ze zoek een wit beige glijbaan. Ik wist niet eens dat dat bestond. Alles in kleur vindt ze lelijk voor in de tuin🤣.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')