Krijg het gevoel dat ze een beetje de stijl na wil doen van die 'vriendin' met dat huisje waar ze pas gezeten hebben. Maar het is het gewoon allemaal helemaal niet.quote:Op zondag 19 april 2026 20:34 schreef Earring het volgende:
Die trap!
Smaken verschillen maar het lijkt wel of het bij Sanneke express kleurrijk moet worden
Krijg enorm "we vonden nog een blik en lieten ons verrassen" vibes ervan... kwak er maar iets op ofzo 🤷 en hoe het er ook op gekwakt word 😵💫quote:Op zondag 19 april 2026 20:34 schreef Earring het volgende:
Die trap!
Smaken verschillen maar het lijkt wel of het bij Sanneke express kleurrijk moet worden
Ze heeft wel gezegd dat ze graag kleur wil.quote:Op zondag 19 april 2026 20:34 schreef Earring het volgende:
Die trap!
Dat mag je vinden, zoals je ziet verschillen de meningen. Maar you do you hoor.quote:Op zondag 19 april 2026 19:40 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Je overdrijft joh.
En waarom heeft Tamara dezelfde obsessie met schoon? Omdat ze veel was heeft met veel kinderen die iedere dag wel buiten spelen? Is het dan een ‘obsessie’?
Het lijkt ook gewoon niet goed geschuurd. Dan pakt de verf ook niet zo lekker.quote:Op zondag 19 april 2026 20:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ze heeft wel gezegd dat ze graag kleur wil.
Ik vind t wel een leuk kleurtje, de uitvoering wat minder. Maar hopelijk trekt dat weg als er nog wen laag op zit. Snap alleen niet wat de bedoeling is met de onderkant van de trap, want die 2 kleuren samen vind ik echt verschrikkelijk.
Zal toch ook wel roze worden denk ikquote:Op zondag 19 april 2026 20:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ze heeft wel gezegd dat ze graag kleur wil.
Ik vind t wel een leuk kleurtje, de uitvoering wat minder. Maar hopelijk trekt dat weg als er nog wen laag op zit. Snap alleen niet wat de bedoeling is met de onderkant van de trap, want die 2 kleuren samen vind ik echt verschrikkelijk.
Voorbereiding is zo belangrijk bij verfen. Denk dat ze dat onderschatten. En een trap is een rot klusje. Is ook kwetsbaarder doordat hij vaak wordt gebruikt. Het moet echt uitharden en daar wordt vaak niet genoeg tijd voor genomen. Ik zou zelf eerder laminaat of vloerbedekking erop doen.quote:Op zondag 19 april 2026 20:51 schreef Nooomi het volgende:
[..]
Het lijkt ook gewoon niet goed geschuurd. Dan pakt de verf ook niet zo lekker.
Nou makkelijk?quote:Op zondag 19 april 2026 20:51 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Ik vind de trapkleur wel leuk, en als je er genoeg van hebt doe je er een andere kleur op. Makkelijk toch .
Ik hou wel van een beetje kleur in huis
Dat is wel het risico met apps zoals Instagram. Ze had in die schermtijd allang die trap kunnen verven, zooi op kunnen ruimen, in de tuin wat kunnen werken, met kind op pad, wandelen etc. Maar ze wil niet, zitten is het makkelijkst. En ik denk dat de drempel om wel iets nuttigs te gaan doen ook heel hoog is, het is een cirkel en dat is ergens gewoon sneu.quote:Op zondag 19 april 2026 21:22 schreef JeOmaJa het volgende:
Ik denk dat het leven voor Sanneke een stuk leuker zou worden als ze niet de hele tijd bezig zou zijn met zichzelf vergelijken met anderen…
Als zij haar schermtijd wil verminderen moet ze daar actief mee aan de slag gaan, niet zelfmedelijden hebben omdat anderen minder schermtijd hebben.
Vind 8-9 uur per dag terwijl je een dreumes in huis hebt wel bizar veel maar dat sluipt er ook in denk ik, heb zelf ook wel hoge schermtijd gehad zonder dat ik er echt bewust van was.
Ik zie in de hoek een potje Flexa staan. Vind het heel bijzonder dat zij denkt dat je daarmee een hele trap in een knalkleur kan verven. Lees ook nergens dat ze eerst een primer hebben gebruikt. De volgende klacht kan ik al uittekenen, namelijk dat de verf niet goed blijft zitten op trap…quote:Op zondag 19 april 2026 21:11 schreef SophiaLoren het volgende:
Lekker kleurtje wel bij Sanne. Jammer idd van de uitvoering. Maar lijkt ook mat? Ik zou dat in (semi)glans genomen hebben.
Onderkant kan nog altijd idd.
Die 1ste broek... Zal mode zijn? Smaken verschillen 😂👍quote:Op zondag 19 april 2026 21:50 schreef WildeTuinen het volgende:
Judith heeft in haar post niets geschreven over een samenwerking maar in haar verhaal staat er toch #aff. Leek mij al heel stug dat zij dit zelf had betaald. Haar nieuwe lievelingsmerk is nu house of Jamie 😂. Denk wel alleen als ze het niet zelf hoeft te betalen 😂. Hele shoplog ook voor 5 dingetjes....
Maar #aff is niet gratis voor haarquote:Op zondag 19 april 2026 21:50 schreef WildeTuinen het volgende:
Judith heeft in haar post niets geschreven over een samenwerking maar in haar verhaal staat er toch #aff. Leek mij al heel stug dat zij dit zelf had betaald. Haar nieuwe lievelingsmerk is nu house of Jamie 😂. Denk wel alleen als ze het niet zelf hoeft te betalen 😂. Hele shoplog ook voor 5 dingetjes....
154,50 schrijft ze erbijquote:Op zondag 19 april 2026 22:04 schreef Miepje77 het volgende:
Judith meldt ook niet wat ze uitgegeven heeft? Pinc sale vind ik helemaal niet zo goedkoop en zeker niet voor zo een gier als Ju
Dan zal ze zich wel vergissen, want ik geloof er niets van dat zij dit zelf heeft gekocht!quote:Op zondag 19 april 2026 22:02 schreef Earring het volgende:
[..]
Maar #aff is niet gratis voor haar
Dan zou het #ad moeten zijn
Voor aff krijgt ze geld per klik
Ik vond het nog veel geld voor die paar dingen
Niet mijn smaak ook maar dat mag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |