Zeer schokkend!quote:Op vrijdag 1 mei 2026 04:47 schreef Toby56 het volgende:
Op het Youtube kanaal van The Enforcer (nu live) wordt mbv satellietfoto's aangetoond dat rondom de huizen van Poetin de meeste (kwalitatieve en kwantitatieve) verdedigingsinstallaties en radarsystemen staan opgesteld, meer dan waar dan ook in Rusland.
Zoals ze daar al zeggen: "the rest of the country may burn, as long as I am safe."
Bekijk deze YouTube-video
quote:The annihilation of Kadyrov's "Akhmat" - details of the unique special operation of the GUR in the Sumy region
During February-April 2026, GUR "Shamanbat" implemented a comprehensive operation to destroy the mercenaries of "Akhmat" unit.
Information about the enemy's plans and intentions was transmitted to military intelligence by an agent - a former serviceman of"Akhmat", with whom the GUR established contact in early 2025.
He installed a listening device, transmitted behind the front line by an FPV drone, in the meeting room of the “Akhmat” – GUR operatives recorded the conversations of the entire command staff of the unit.
High awareness of the enemy’s plans and capabilities allowed Ukrainian special forces to accurately hit Kadyrov’s men during their movements and in areas of concentration.
41 killed, 87 wounded. More than a hundred mercenaries are listed as missing.
More than 160 units of armored and motor vehicles, more than 25 UAVs of various types, as well as communications equipment, electronic warfare/electronic warfare, engineering equipment and machinery, weapons and fuel depots, and other means of warfare were also destroyed and damaged.
https://x.com/Maks_NAFO_FELLA/status/2050138995208679751
Dat is net zo ver als Utrecht tot Barcelonaquote:Op vrijdag 1 mei 2026 15:22 schreef DrMarten het volgende:
[ x ]
Vliegtuigen op 1700 km, een olieraffinaderij op 1500 km....
Aardig stuk van Rusland waar ze drones om de oren krijgen momenteel
Geeft ook een beetje te denken voor een land als Nederland. Dat het nergens buitenschot meer is in dit land.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 15:59 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat is net zo ver als Utrecht tot Barcelona
En zolang al het geld gaat naar 'reserve Rusland' in plaats van de verdediging van eigen Nederlandse steden en andere infra zie ik dit ook niet veranderen. Maar het besef zal ongetwijfeld inzinken, wanneer het weer eens te laat is.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 16:02 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Geeft ook een beetje te denken voor een land als Nederland. Dat het nergens buitenschot meer is in dit land.
Zeg dan niks.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 17:01 schreef Since2003 het volgende:
[..]
En zolang al het geld gaat naar 'reserve Rusland' in plaats van de verdediging van eigen Nederlandse steden en andere infra zie ik dit ook niet veranderen. Maar het besef zal ongetwijfeld inzinken, wanneer het weer eens te laat is.
Heb al eens vaker gezegd dat als mensen in Nederland zien dat defensie 'dingen doet' en bouwt en hun werk en doel meer in de maatschappij te zien is in dit land, ze een stuk meer aanwas krijgen van jongelui die anders alleen maar horen en lezen over dure speeltjes, heibrandjes, "Pang Pang" en het slechte geheugen van Rutte.quote:
Daarom die gekke Russen al bij hun eigen grens tegenhouden.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 16:02 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Geeft ook een beetje te denken voor een land als Nederland. Dat het nergens buitenschot meer is in dit land.
Investeren in defensie is zinloos. Laat staan hele verdedigingslinies bouwen en opzetten in NL zelf lol.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 17:01 schreef Since2003 het volgende:
[..]
En zolang al het geld gaat naar 'reserve Rusland' in plaats van de verdediging van eigen Nederlandse steden en andere infra zie ik dit ook niet veranderen. Maar het besef zal ongetwijfeld inzinken, wanneer het weer eens te laat is.
schaamteloos zijn ze, echt compleet van de pot geruktquote:Op woensdag 29 april 2026 22:03 schreef xpompompomx het volgende:
Poetin wil op 9 mei bestand in Oekraïne, Trump volgens Kremlin enthousiast
Ja, we zijn nu al jaren bezig met jullie land kapot te schieten en delen er van bezet te houden, maar 9 mei mogen jullie niet terugschieten hoor, dan wil ik een feestje.
Echt.
Narcisme.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 20:23 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
schaamteloos zijn ze, echt compleet van de pot gerukt
Haha ik gebruikte net dezelfde vergelijking maar dan vanuit Tilburg.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 15:59 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat is net zo ver als Utrecht tot Barcelona
Oekraïne begint jou ook te raken, zie ikquote:Op vrijdag 1 mei 2026 17:01 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Speciale mediterraanse operatie. Hebben ze nog tegoed, kut Spanjaardenquote:Op vrijdag 1 mei 2026 20:30 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Haha ik gebruikte net dezelfde vergelijking maar dan vanuit Tilburg.
We gaan Barcelona platgooien.
Poetin moet ermee stoppen dan is het beste voor iedereenquote:Op vrijdag 1 mei 2026 17:01 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Jawel, maar dat is wel een beetje makkelijk praten. Sommigen gaan de gevolgen nog meemaken.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 20:35 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Poetin moet ermee stoppen dan is het beste voor iedereen
Het is heel simpel, Rusland leert normaal doen en respectvol te zijn naar hun buurlanden of wij bereiden ons intensief voor op een rusland wat niet normaal gaat doen.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 21:09 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Jawel, maar dat is wel een beetje makkelijk praten. Sommigen gaan de gevolgen nog meemaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |