Beetje Nederland in 2050.quote:Op zondag 19 april 2026 22:05 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Correct.
Hezbollah is een 'politieke partij' in Libanon, met een hele grote militaire tak. Hezbollah is alleen veel sterker dan het Libanese leger zelf. Dus je moet het zo zien: pakweg DENK met de religieuze overtuiging van SGP op steroïde, (met veel zetels) en een een eigen militaire tak, sterker dan het Nederlandse leger.
Daarom kan men er in Libanon (tenminste, de mensen die niet op Hezbollah stemmen) ook zo weinig aan doen. Het Libanese leger kan de strijd proberen aan te gaan, maar dat zullen ze waarschijnlijk verliezen en het eindigt in een grote burgeroorlog.
CNNquote:"Today, an Iranian-flagged cargo ship named TOUSKA, nearly 900 feet long and weighing almost as much as an aircraft carrier, tried to get past our Naval Blockade, and it did not go well for them," Trump wrote in a Truth Social post.
"The U.S. Navy Guided Missile Destroyer USS SPRUANCE intercepted the TOUSKA in the Gulf of Oman, and gave them fair warning to stop. The Iranian crew refused to listen, so our Navy ship stopped them right in their tracks by blowing a hole in the engineroom. Right now, U.S. Marines have custody of the vessel."
Poetin heeft een enorme kuthekel aan West-Europa, net als Trump en net als DENK.quote:Op zondag 19 april 2026 22:19 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Een burgeroorlog veroorzaken is altijd goed voor externe partijen, hoor Putin al lachen.
Hezbollah zijn een stel teringterroristen. Gaan we serieus die vergelijken met een geciviliseerd land? Ja? Zijn we zo ver aan het afzakken?quote:Op zondag 19 april 2026 21:34 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Waarom zou Hezbollah geen zelfverdediging tegen Israel mogen doen?
Als Israel bommen gooit op burgerdoelen zeggen ze ook altijd zelfverdediging.
Sorry hoor, maar Netanjahu is ook niet echt geciviliseerd bezig geweest in Gaza.quote:Op zondag 19 april 2026 22:22 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hezbollah zijn een stel teringterroristen. Gaan we serieus die vergelijken met een geciviliseerd land? Ja? Zijn we zo ver aan het afzakken?
En nu met de iraanse irgc bootjes die internationale schepen beschieten.quote:Op zondag 19 april 2026 22:16 schreef 3rr0r het volgende:
Benieuwd naar de beelden van enteren Iraans schip
[..]
CNN
Is jetten heel NL?quote:Op zondag 19 april 2026 22:23 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar Netanjahu is ook niet echt geciviliseerd bezig geweest in Gaza.
Gelukkig niet, maar dat is geen antwoord.quote:Op zondag 19 april 2026 22:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Is jetten heel NL?
Is trump heel de vs?
En dat viel ook goed te begrijpen na wat de Palestijnen hadden uitgehaald op 7 oktober 2023. Als flinke delen van samenleving zoiets doen, steunen en/of toejuichen dan sla je gigantisch hard terug.quote:Op zondag 19 april 2026 22:23 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar Netanjahu is ook niet echt geciviliseerd bezig geweest in Gaza.
Oh, nou, dan kun jij zo aansluiten bij een Hezbollah of Hamas, een dode bij mij zijn 20 doden bij jou.quote:Op zondag 19 april 2026 22:26 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
En dat viel ook goed te begrijpen na wat de Palestijnen hadden uitgehaald op 7 oktober 2023. Als flinke delen van samenleving zoiets doen, steunen en/of toejuichen dan sla je gigantisch hard terug.
Als een slappe lul op een drumstel,quote:Op zondag 19 april 2026 22:23 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Integendeel.quote:Op zondag 19 april 2026 22:29 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Oh, nou, dan kun jij zo aansluiten bij een Hezbollah of Hamas, een dode bij mij zijn 20 doden bij jou.
Je hebt zelf je antwoord gegeven.quote:Op zondag 19 april 2026 22:26 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Gelukkig niet, maar dat is geen antwoord.
Jouw gedachtengoed uit de vorige post bewijst de overeenkomsten.quote:Op zondag 19 april 2026 22:31 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Integendeel.
Ik ben geen moslim, laat staan een moslimfundamentalist. Ik ben ook niet anti-Westers en zeker niet antisemitisch.
Dit ja.quote:Op zondag 19 april 2026 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als een slappe lul op een drumstel,
Netanyahu = leider van een piepklein landje omringd door een doodscultus die genocide op hen wil plegen.
Hezbollah = een Palestijnse terroristische organisatie, gefinancierd door Iran, in een door hen gegijzeld land met als enige doel de totale vernietiging van Israël.
Daarom moet het regime in Teheran vernietigd worden, en moeten we hier snel orde op zaken stellen in Nederland.
Nee hoor, Hezbollah zit op de lijn van Hamas, dan is een voorstander zijn van het hard terugslaan tegen Hamas niet een bewijs van op de lijn van Hezbollah zitten. Dat vormt op geen enkele manier een logisch argument.quote:Op zondag 19 april 2026 22:32 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Jouw gedachtengoed uit de vorige post bewijst de overeenkomsten.
Ja, in mijn ogen wel. Hard terugslaan als enige remedie om verdreven palestijnen een lesje te leren.quote:Op zondag 19 april 2026 22:36 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor, Hezbollah zit op de lijn van Hamas, dan is een voorstander zijn van het hard terugslaan tegen Hamas niet een bewijs van op de lijn van Hezbollah zitten. Dat vormt op geen enkele manier een logisch argument.
Nee, als reactie op een gruwelijke terreuraanslag. Je dacht toch niet dat zoiets zonder gevolgen zou blijven?quote:Op zondag 19 april 2026 22:39 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja, in mijn ogen wel. Hard terugslaan als enige remedie om verdreven palestijnen een lesje te leren.
Nee, maar je kunt ook overdrijven.quote:Op zondag 19 april 2026 22:42 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee, als reactie op een gruwelijke terreuraanslag. Je dacht toch niet dat zoiets zonder gevolgen zou blijven?
Ik vind dat dit geen overdrijving betrof, eerder een bewijs dat er met de Palestijnen helaas niet samen te leven valt.quote:
Ja, daar kan jij nog wat van leren.quote:
Palestijnen bestaan niet voor Israel.quote:Op zondag 19 april 2026 22:46 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik vind dat dit geen overdrijving betrof, eerder een bewijs dat er met de Palestijnen helaas niet samen te leven valt.
Zelfs degenen die Israël een baan gaf en dus toegang hadden tot de kibbutzim aan de rand met de Gazastrook, hebben meegeholpen met de aanslagen. Er valt helaas niet samen te leven met een groep mensen wiens hoogte doel de volledige vernietiging van Israël is.
Ieder mens dat slechts leeft om een ander te vermoorden is zwaar inferieur ja, zou jij toch moeten begrijpen als pacifist.quote:Op zondag 19 april 2026 22:46 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Oh, dus nu hoort elke Palestijn tot een inferieur soort mens, hmmm, waar heb ik dat eerder gehoord?
Dat schreef ik net, Palestijnen bestaan niet voor Israel.quote:Op zondag 19 april 2026 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ieder mens dat slechts leeft om een ander te vermoorden is zwaar inferieur ja, zou jij toch moeten begrijpen als pacifist.
Als ze gewoon hotels zouden runnen, asperges telen, olijven verkopen, het leven vierden op straat en normaal onderwijs volgden was het een ander verhaal.
Er wonen er ruim 2 miljoen Arabieren in Israël, met het Israëlische staatsburgerschap, dus dat zij bestaan is duidelijk.quote:Op zondag 19 april 2026 22:49 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Palestijnen bestaan niet voor Israel.
In Israel, ja. In Gaza zijn ze nooit erkend als burgers, ook niet in de Westoever.quote:Op zondag 19 april 2026 22:52 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Er wonen er ruim 2 miljoen Arabieren in Israël, met het Israëlische staatsburgerschap, dus dat zij bestaan is duidelijk.
Lees Ben-Gurion, Father of Modern Israel van Anita Shapira eens.quote:Op zondag 19 april 2026 22:49 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Palestijnen bestaan niet voor Israel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |