Dat klopt natuurlijk, maar ik vermoed dat er psychisch toch een groot verschil is tussen al racend een fout maken en iemand aanrijden die al buiten de auto staat.quote:Op zondag 19 april 2026 09:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Kan evengoed zijn door een fout van een van de andere betrokkenen. Dat weten wij toch niet?
Ok misschien niet vol de persoon overhoop gereden, maar kan alsnog dat die knaker nu dood is door de fout van een ander.
Vermeulen op 1 dat doet hij goed.quote:Op zondag 19 april 2026 11:50 schreef pmponer het volgende:
Om 12:30 begint de uitzending, om 13:00 de 4 uurs race.
Ja groot gat ook met nummer 2quote:Op zondag 19 april 2026 11:56 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Vermeulen op 1 dat doet hij goed.
Verkeerde inschatting van je...was totaal niet mijn gedachte toen ik dat bericht plaatste,..Smiley was misschien niet helemaal de juistequote:Op zaterdag 18 april 2026 21:12 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Nee, het is laag van de mensen die kijken voor de crashes, of het heel grappig vinden om in bijvoorbeeld F1 te zeggen dat je hoopt dat ''hun elkaar er af tetsen''
Ik zou eerst eens nadenken voor je dit soort dingen zegt.
Ik om 12:15quote:
quote:Op zondag 19 april 2026 12:50 schreef pmponer het volgende:
Veel minder publiek dan bij de eerdere NLS, de hype is over
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |