nou daar komt ze jou favo inwonerquote:Op maandag 20 april 2026 19:51 schreef KinKiJan het volgende:
Die verrassing he, lach me kapot als dat een onverwachte mix & match is
Leuke verrassing als de winnaars zelf moeten kiezen in welk bondje ze willen zittenquote:Op maandag 20 april 2026 19:51 schreef KinKiJan het volgende:
Die verrassing he, lach me kapot als dat een onverwachte mix & match is
“GAK GAK” zekerquote:Op maandag 20 april 2026 19:53 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Kristie schreeuwt de eendjes wat instructies toe
Wel Moraima en Erik weer tegelijk in de loodsquote:Op maandag 20 april 2026 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou daar komt ze jou favo inwoner
Vaders schijnen elkaar al heel lang heel goed uit het trainerswereldje te kennen.quote:Op maandag 20 april 2026 20:03 schreef greysbones het volgende:
Fabio is een soort bonus neef?
van de tweeling
hoe dan
Ja verrassing en ze zijn nog niet eens klaar met vissenquote:Op maandag 20 april 2026 20:05 schreef Chanel5 het volgende:
och wat een mooi verdrietig meisje bij Ricky
in zijn livestream zei Fabio dat hij veel meer mensen had gesprokenquote:
Ze moeten stoppen met die ouwe deelnemergefuckquote:Op maandag 20 april 2026 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
in zijn livestream zei Fabio dat hij veel meer mensen had gesproken
ook zou hij tegen Frank hebben gezegd dat hij niet vrijwillig moest gaan maar Christie moest dumpen
niet in de uitzending neequote:Op maandag 20 april 2026 20:08 schreef KinKiJan het volgende:
Mooi, weer weg, en voor de verandering eens geen tekst gehad
Ik ben er niet rouwig omquote:Op maandag 20 april 2026 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet in de uitzending nee
maar blijkbaar zijn ze er langer geweest dan wij hebben mogen zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |