quote:Op maandag 20 april 2026 16:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er zijn blijkbaar al 30 uitleggingen gepasseerd.. ik zou @:Soury vragen
Dat kan maar ik heb dat voorbeeld niet zelf verzonnen hè?quote:
Het zou wel nog kunnen dat dat deel er net uitgeknipt is.quote:Op maandag 20 april 2026 15:02 schreef Gia het volgende:
[..]
Klopt, die broer heeft gezegd dat Salar nog voor verrassingen komt te staan buiten. Dat kan ook zijn het feit dat hij wordt uitgekotst en hij denkt dat hij heel geliefd is. Die opmerking van die broer wil totaal niet zeggen dat Mercedes hem niet meer wil. Hoewel ik daar niet van op zou kijken, eigenlijk.
Ricky maakt er zelf van: Salar denkt dat het goed zit met Mercedes, maar mijn broer zegt dat hij nog voor verrassingen komt te staan. Dat eerste deel heeft die broer dus niet gezegd. Nu duidelijk?
Waarom zou die broer vertellen dat Mercedes geen trek meer heeft in de relatie als dat niet waar is.quote:Op maandag 20 april 2026 18:31 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Dat kan maar ik heb dat voorbeeld niet zelf verzonnen hè?
[..]
Het zou wel nog kunnen dat dat deel er net uitgeknipt is.
🤷🏽♂️quote:Op maandag 20 april 2026 18:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom zou die broer vertellen dat Mercedes geen trek meer heeft in de relatie als dat niet waar is.
Ik denk dat het een misinterpretatie van Ricky is toen broer zei dat er Salar nog wel voor een verrassing komt te staan.quote:
bij jou thuisquote:Op maandag 20 april 2026 19:30 schreef Soury het volgende:
Over Robert gesproken, ik verwacht deze week wel bezoek. Gaat ook wel leuk worden
Oooohhh............quote:Op maandag 20 april 2026 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
bij jou thuis![]()
en dat bezoek zie je vanavond
je kop moet wel op tv blijven komen hequote:
jepquote:Op maandag 20 april 2026 19:36 schreef schetterklep het volgende:
Mag je op deze manier afspraken maken en bewust verliezen?
Nah, dat is ook niet echt eerlijkquote:
Ik ook, dus kom maar met een achterlijke opdracht en geef die gieren gewoon ook even 1000 punten ofzoquote:Op maandag 20 april 2026 19:34 schreef schetterklep het volgende:
Ik hoop dat die krysti mag verdwijnen na volgende week want het ziet er naar uit dat die laatste gaan worden
ik hoop op een draai van Frankquote:Op maandag 20 april 2026 19:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik ook, dus kom maar met een achterlijke opdracht en geef die gieren gewoon ook even 1000 punten ofzo
De slangen hebben ook al een bak punten met eieren verstoppen gekregen. Oh nee, 'verstopperen'
Ook primaquote:Op maandag 20 april 2026 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoop op een draai van Frank
en dan Roxy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |