Hij verdient het niet om te winnenquote:Op maandag 20 april 2026 11:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij wil blijven tot hij gewonnen heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen als je een spoiler wilt deze spoiler lezen
Gaat niet over winnaars of iets in die richtingEen losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op maandag 20 april 2026 12:46 schreef greysbones het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen als je een spoiler wilt deze spoiler lezen
Gaat niet over winnaars of iets in die richtingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zijn wel allemaal Alfa Figuranten geweest, The Best of the Bestquote:Op maandag 20 april 2026 13:24 schreef KinKiJan het volgende:
Het is de Salarshow nu, dus fuck off met je Roma
@KinKiJan je lievelings bewonerquote:Op maandag 20 april 2026 12:58 schreef 5thencounter het volgende:
Herkennen we al wat ouwe meuk?
[ afbeelding ]
Ja dat ontkende niemand. Wel dat het iets met Mercedes te maken had.quote:Op maandag 20 april 2026 14:02 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh, beetje oud nieuws, maar de Broer van Rikkie heeft het dus wél gezegd .. dat Salar nog voor een leuke verrassing komt buiten![]()
[ afbeelding ]
Salar en teamverbandquote:Op zondag 19 april 2026 23:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is het fanatisme waarop. Bij Salar is het gewoon sportief en hij denkt in teamverband, bij Fleuris was het egoïstisch gedrag en onsportief en liet zich heel erg kennen door te gaan smijten met dingen etc.
Klopt, die broer heeft gezegd dat Salar nog voor verrassingen komt te staan buiten. Dat kan ook zijn het feit dat hij wordt uitgekotst en hij denkt dat hij heel geliefd is. Die opmerking van die broer wil totaal niet zeggen dat Mercedes hem niet meer wil. Hoewel ik daar niet van op zou kijken, eigenlijk.quote:Op maandag 20 april 2026 14:02 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh, beetje oud nieuws, maar de Broer van Rikkie heeft het dus wél gezegd .. dat Salar nog voor een leuke verrassing komt buiten![]()
[ afbeelding ]
Duidelijkheid is zo verschrikkelijk belangrijk in deze verwarrende wereldquote:Op maandag 20 april 2026 15:02 schreef Gia het volgende:
[..]
Klopt, die broer heeft gezegd dat Salar nog voor verrassingen komt te staan buiten. Dat kan ook zijn het feit dat hij wordt uitgekotst en hij denkt dat hij heel geliefd is. Die opmerking van die broer wil totaal niet zeggen dat Mercedes hem niet meer wil. Hoewel ik daar niet van op zou kijken, eigenlijk.
Ricky maakt er zelf van: Salar denkt dat het goed zit met Mercedes, maar mijn broer zegt dat hij nog voor verrassingen komt te staan. Dat eerste deel heeft die broer dus niet gezegd. Nu duidelijk?
Het was pas 30 keer uitgelegd.quote:Op maandag 20 april 2026 15:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Duidelijkheid is zo verschrikkelijk belangrijk in deze verwarrende wereld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij kijkt over duidelijk de show niet dus. Hij geeft dat zelf ook steeds aan.quote:
quote:Op maandag 20 april 2026 15:30 schreef LionHeart het volgende:
Qua vage grifts passen ze goed bij elkaar.. (insta filmpje van Mercedes)Tuurlijk Het Product Merrie zo snel mogelijk uitverkopen zolang ze nog bekend is van TVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een vreemd moment om het nu al te brengen.quote:Op maandag 20 april 2026 13:37 schreef 5thencounter het volgende:
Beter veel te vroeg dan helemaal niet![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 april 2026 15:30 schreef LionHeart het volgende:
Qua vage grifts passen ze goed bij elkaar.. (insta filmpje van Mercedes)Gewoon eigen merk promotie.Bestellen maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat ze niet klem willen komen met de knockouts en de nieuwe cyclus, dus snel snel wat Oranje erdoorheen meppenquote:Op maandag 20 april 2026 16:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een vreemd moment om het nu al te brengen.
Misschien een lekkermakertje voor volgende week maandag.
Ik kijk dus wel alleen ik heb hier duidelijk een andere mening overquote:Op maandag 20 april 2026 15:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jij kijkt over duidelijk de show niet dus. Hij geeft dat zelf ook steeds aan.
Die snapte ik gisteren niet, heeft Mercedes dan iets gezegd?quote:Op maandag 20 april 2026 14:02 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Nee Mercedes heeft gezegd dat ze het niet eens was met het telefoontjes gedoe. Verder is er niks aan de hand, en wacht ze nog gewoon totdat hij uit de loods is.quote:Op maandag 20 april 2026 16:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die snapte ik gisteren niet, heeft Mercedes dan iets gezegd?
Thnx. Ik meende gisteren gehoord of gelezen te hebben dat Mercedes ook klaar was met hem. Kon alleen nergens iets vindenquote:Op maandag 20 april 2026 16:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee Mercedes heeft gezegd dat ze het niet eens was met het telefoontjes gedoe. Verder is er niks aan de hand, en wacht ze nog gewoon totdat hij uit de loods is.
Dat clipje heeft helemaal niets met Mercedes te maken.
Nee hoor. Had post even aangepast.quote:Op maandag 20 april 2026 16:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx. Ik meende gisteren gehoord of gelezen te hebben dat Mercedes ook klaar was met hem. Kon alleen nergens iets vinden
Er zijn blijkbaar al 30 uitleggingen gepasseerd.. ik zou @Soury vragenquote:Op maandag 20 april 2026 16:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die snapte ik gisteren niet, heeft Mercedes dan iets gezegd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |