Inderdaad!quote:
Blijkbaar, dat Fabio al een familievriend is van de Tweeling, zegt al genoeg dat er naast de gewone kaartenbak ook vrienden en kennissen kaartenbakken zijnquote:
Dat was nou eenmaal de bedoeling.quote:Op maandag 20 april 2026 20:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
Soort van de bewoners van de wijs brengen, die hebben niets onthouden door de emotie's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op maandag 20 april 2026 20:16 schreef KinKiJan het volgende:
7 dusRobert schreeuwde ook maar 7 keerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
schrijf 7 op
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Ja, langer konden ze dat bezoek natuurlijk niet laten wachtenquote:
Ik bedoelde niet dit bezoek he? voor Robertquote:Op maandag 20 april 2026 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Robert schreeuwde ook maar 7 keer
schrijf 7 op
Ja gratis bezoek voor een paar deelnemers blijft een beetje raarquote:Op maandag 20 april 2026 20:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, langer konden ze dat bezoek natuurlijk niet laten wachten
Ligt eraan, ik zou bijvoorbeeld wel redenen kunnen bedenken om mijn kinderen niet naar de loods en/of op TV te laten gaan als ik daar familie zou hebben zittenquote:Op maandag 20 april 2026 20:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja gratis bezoek voor een paar deelnemers blijft een beetje raar
het is zooooo spannendquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |