Bijvoorbeeld mijn favoriete koffie is 0,50 cent duurder. Wel een a-merk, maar ik drink maar heel weinig koffie. Mijn drop is 0,20 cent duurder. Mijn crackers zijn 0,20 cent duurder.quote:Op woensdag 29 april 2026 12:30 schreef DefKu het volgende:
[..]
Ik mis zoveel context. Duurder in vergelijking met wat? Wat voor boodschappen, hoeveel, etc etc
Dat lijkt me ook voor voedselbanken heel fijn.quote:Op woensdag 29 april 2026 12:40 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Je had tonnen gratis aardappelen kunnen ophalen..
Winkels grijpen iedere kans op prijsverhogingen aan. Die wachten niet tot juni. Dus die krijg je nu km je oren. In mei weer en jn juni nog een keer. Schaamteloos.quote:Op woensdag 29 april 2026 13:50 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld mijn favoriete koffie is 0,50 cent duurder. Wel een a-merk, maar ik drink maar heel weinig koffie. Mijn drop is 0,20 cent duurder. Mijn crackers zijn 0,20 cent duurder.
Vergeleken met ongeveer 2 weken geleden.
Terwijl ik had gelezen dat het bij supermarkten pas eind juni zou zijn,( dus de prijsstijgingen) omdat die altijd nog een voorraad zouden hebben.
Ik winkel bij de Albert heijn.
En zullen die winkels volgens de logica van onze meer rechtse fokkers ook wel links zijn gok ik.quote:Op woensdag 29 april 2026 16:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Winkels grijpen iedere kans op prijsverhogingen aan. Die wachten niet tot juni. Dus die krijg je nu km je oren. In mei weer en jn juni nog een keer. Schaamteloos.
Net in belgie notabene langs de snelweg getankt, 198 per liter.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |