VER is beter.quote:
@capuchon_jongen help twee vrienden even.quote:Op zaterdag 18 april 2026 14:18 schreef SebbeSwensje het volgende:
Doe dan maar een schopje KLB, want daar past mijn dagboek eigenlijk nog het beste.
Ik ga denk ik ook wat opentrekken tegen beter weten in. Is de kat lief? Ik moet naar de jumbo maar ik durf niet.quote:Op zaterdag 18 april 2026 14:20 schreef SebbeSwensje het volgende:
Dag 1 aanvulling:
Ben inmiddels een glaasje POTT aan het drinken en de kat hoorde zojuist iets buiten, dus die is heel enthousiast van het bed gesprongen. Overweeg om zo een jointje te gaan draaien. Erg vroeg, maar ik ben toch niet van plan om nog iets te gaan doen.
Ik wil het liever niet teveel over anderen hebben aangezien dit mijn dagboektopic is, maar ik zou wel naar de Jumbo gaan als ik jou was. Jumbo is een goede en mooie winkel. Nog niet van de categorie ReWe of Kaufland, maar prima voor Nederlandse begrippen.quote:Op zaterdag 18 april 2026 14:22 schreef Hetekip het volgende:
[..]
@:capuchon_jongen help twee vrienden even.
[..]
Ik ga denk ik ook wat opentrekken tegen beter weten in. Is de kat lief? Ik moet naar de jumbo maar ik durf niet.
Sorry, je hebt gelijk, zou je wat willen delen. Over wat jou bezig houdt?quote:Op zaterdag 18 april 2026 14:28 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik wil het liever niet teveel over anderen hebben aangezien dit mijn dagboektopic is, maar ik zou wel naar de Jumbo gaan als ik jou was. Jumbo is een goede en mooie winkel. Nog niet van de categorie ReWe of Kaufland, maar prima voor Nederlandse begrippen.
Zojuist gedaan. Alle posts komen uit eigen initiatief en zullen worden geplaatst op de momenten die ik daarvoor geschikt acht.quote:Op zaterdag 18 april 2026 14:36 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Sorry, je hebt gelijk, zou je wat willen delen. Over wat jou bezig houdt?
Het spijt mij.quote:Op zaterdag 18 april 2026 14:38 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zojuist gedaan. Alle posts komen uit eigen initiatief en zullen worden geplaatst op de momenten die ik daarvoor geschikt acht.
Excuses zijn overbodig en waardeloos. We gaan het hier nu verder hebben over de dagelijkse beslommeringen van de kamerplantvlinderquote:
Doe het dan maar KLBquote:
Best jammer om het niet gewoon in KLB te proberen.quote:
Artikel 12quote:Op zaterdag 18 april 2026 17:14 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik wil een artikel 12 procedure
We doen hier een dringend beroep op je, brother in arms.quote:
Het gaat hier niet om mij, daar het hier om de kamerplantvlinder gaat, ik denk echter dat dit een tegenslag is van zulke proporties dat een stap naar de ombudsman niet geheel uitgesloten blijft.quote:Op zaterdag 18 april 2026 18:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Artikel 12 en beroep afgewezen:
Reden van niet intrede van KLB: In de OP is er nergens een klacht te bespeuren waardoor ik ondanks ik jullie toffe mensen vind dit helaas pindakaas niet kan toestaan om dit naar KLB te brengen.
Hopelijk kan je deze tegenslag verwerken @:Sebbeswensje en @:hetekip
Nee, dit is nu mijn dagboek.quote:Op zaterdag 18 april 2026 20:53 schreef Solotovski het volgende:
Kan gewoon hier
MUZ / Wat luister je nu? #67 Back By Dope Demand
Rest kan in klbggzsc
Moet dit, moet dat, heb je nog wel iets te zeggen over je eigen leven?quote:Op zondag 19 april 2026 05:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
Dag 2:
Lekker vroeg wakker. Nu even een sigaretje roken en me dan waarschijnlijk nog even omdraaien. Vandaag een drukke dag, want ik moet mijn bed verschonen en het kattenfonteintje schoonmaken. Ook moet ik de vaatwasser aanzetten, maar dat vergeet ik al 3 dagen. Er zullen nog aanvullingen komen gedurende de dag.
Het zijn zaken die ik mezelf heb opgelegd, omdat er anders echt helemaal niets meer uit mijn handen komt. Kat is zojuist binnengekomen, dus daar hoop ik eerst nog even lekker mee te kunnen knuffelen.quote:Op zondag 19 april 2026 05:25 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Moet dit, moet dat, heb je nog wel iets te zeggen over je eigen leven?
Dit is nou juist het enige dat je wél moet doen. Je weet toch wel wie de baas is?quote:Op zondag 19 april 2026 05:28 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Het zijn zaken die ik mezelf heb opgelegd, omdat er anders echt helemaal niets meer uit mijn handen komt. Kat is zojuist binnengekomen, dus daar hoop ik eerst nog even lekker mee te kunnen knuffelen.
De kat.quote:Op zondag 19 april 2026 05:34 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Dit is nou juist het enige dat je wél moet doen. Je weet toch wel wie de baas is?
Wat een lief draakje. Lekker vachtje ook.quote:Op zondag 19 april 2026 05:38 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
De kat.
Hier is een gratis foto van 't beessiej
[ afbeelding ]
Heerlijk pluizig kindje. Hij ligt nu weer lekker naast me te snoezelen terwijl ik op bed lig en voor me uit ga staren.quote:Op zondag 19 april 2026 10:17 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Wat een lief draakje. Lekker vachtje ook.
Fijn dat hij een groot menswezen heeft die voor hem kan zorgen, maar hij dwingt het ook wel af met zijn charmes. Ik las dat je een loempia ging eten later, maar eerst een tosti. Ik wil je graag smakelijk eten wensen alvast. Ik vind het topic van de kamerplantvlinder een groot success.quote:Op zondag 19 april 2026 10:19 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Heerlijk pluizig kindje. Hij ligt nu weer lekker naast me te snoezelen terwijl ik op bed lig en voor me uit ga staren.
Bedankt maat, dat waardeer ik enorm. Het is ook nog wel een beetje de nieuwigheid misschien. De echte uitdaging gaat hem zitten in het structureel bijhouden ervan en toch de interesse weten te wekken én te behouden, ondanks dat al mijn dagen er vrijwel hetzelfde uitzien. Doordeweeks zul je het vaak van me vernemen dat ik geen zin heb in werk, wellicht één van de of beide gorgeouses heb gezien en wat voor soepje ik heb tijdens de lunch. In het weekend zal het zijn dat ik voor me uit lig te staren of dat het sessietijd is. Tijdens sessie zal het dagboek overigens niet worden bijgewerkt.quote:Op zondag 19 april 2026 10:21 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Fijn dat hij een groot menswezen heeft die voor hem kan zorgen, maar hij dwingt het ook wel af met zijn charmes. Ik las dat je een loempia ging eten later, maar eerst een tosti. Ik wil je graag smakelijk eten wensen alvast. Ik vind het topic van de kamerplantvlinder een groot success.
Ik denk dat de kamerplantvlinder dat mag invullen zoals hij ziet dat het goed is. Het zou echter wel spijtig zijn als we dit soort informatie niet meer krijgen in het klb sc topic, dus ik maak me zorgen om de juiste balans, maar ik vind dit een mooie reeks en ik ga hem zeker volgen. Ik las overigens dat er een nieuwe oneplus pad 4 gaat uitkomen op 30 april maar vooralsnog lijkt dat enkel in India te zijn, maar zeer interessant dus.quote:Op zondag 19 april 2026 10:33 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Bedankt maat, dat waardeer ik enorm. Het is ook nog wel een beetje de nieuwigheid misschien. De echte uitdaging gaat hem zitten in het structureel bijhouden ervan en toch de interesse weten te wekken én te behouden, ondanks dat al mijn dagen er vrijwel hetzelfde uitzien. Doordeweeks zul je het vaak van me vernemen dat ik geen zin heb in werk, wellicht één van de of beide gorgeouses heb gezien en wat voor soepje ik heb tijdens de lunch. In het weekend zal het zijn dat ik voor me uit lig te staren of dat het sessietijd is. Tijdens sessie zal het dagboek overigens niet worden bijgewerkt.
Dat zijn terechte zorgen makker en zeker in de beginfase zal het wat minder daar en wat meer hier gemeld gaan worden. Zodra het met de naamsbekendheid goed zit en het verkeer een beetje gaat lopen, dan kan ik mijn gezicht ook weer wat meer laten zien in de KLB SC. Wellicht ook wel goed voor wat nieuwe aanwas in de SC, want je merkt toch al gauw dat nieuwe mensen niet zo snel mee gaan posten als er een heel dominant groepje aanwezig is. Mooi, als ze die ook snel hier uitbrengen, dan wordt de Oneplus pad 3 alleen maar goedkoper.quote:Op zondag 19 april 2026 11:19 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik denk dat de kamerplantvlinder dat mag invullen zoals hij ziet dat het goed is. Het zou echter wel spijtig zijn als we dit soort informatie niet meer krijgen in het klb sc topic, dus ik maak me zorgen om de juiste balans, maar ik vind dit een mooie reeks en ik ga hem zeker volgen. Ik las overigens dat er een nieuwe oneplus pad 4 gaat uitkomen op 30 april maar vooralsnog lijkt dat enkel in India te zijn, maar zeer interessant dus.
Fijn dat je de zorgen met mij deelt, maar ik denk dat je wel een hele goede visie hebt. Ik vind het wat moeilijker posten hier, omdat ik toch bij jou te gast ben nu, dat is anders in de SC. Maar nu kom ik echt jouw huis binnen. Ik hoop je gezicht wel weer wat vaker te zien daar. En ja de oneplus pad 3 zou best wel goedkoper mogen worden, hij was ooit iets van 400 euro, maar toen kwam de straat van hormuz of zo. Maar ik denk dat ze de prijs gewoon omhoog hebben gegooid omdat ze wisten dat wij er een wilde.quote:Op zondag 19 april 2026 11:32 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat zijn terechte zorgen makker en zeker in de beginfase zal het wat minder daar en wat meer hier gemeld gaan worden. Zodra het met de naamsbekendheid goed zit en het verkeer een beetje gaat lopen, dan kan ik mijn gezicht ook weer wat meer laten zien in de KLB SC. Wellicht ook wel goed voor wat nieuwe aanwas in de SC, want je merkt toch al gauw dat nieuwe mensen niet zo snel mee gaan posten als er een heel dominant groepje aanwezig is. Mooi, als ze die ook snel hier uitbrengen, dan wordt de Oneplus pad 3 alleen maar goedkoper.
Zou best weleens kunnen, want ze hebben de Ateca ook expres duur gemaakt en de lekkere pittige noodles uit de handel gehaald. Alles om ons tot een andere manier van communiceren en het nemen van initiatief te zetten, maar wij laten ons niet chanteren!quote:Op zondag 19 april 2026 11:45 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Fijn dat je de zorgen met mij deelt, maar ik denk dat je wel een hele goede visie hebt. Ik vind het wat moeilijker posten hier, omdat ik toch bij jou te gast ben nu, dat is anders in de SC. Maar nu kom ik echt jouw huis binnen. Ik hoop je gezicht wel weer wat vaker te zien daar. En ja de oneplus pad 3 zou best wel goedkoper mogen worden, hij was ooit iets van 400 euro, maar toen kwam de straat van hormuz of zo. Maar ik denk dat ze de prijs gewoon omhoog hebben gegooid omdat ze wisten dat wij er een wilde.
Dankjewel makker, ik hoop dat alles goed gaat met je kattenjong, hij ziet er pluizig uit.quote:Op zondag 19 april 2026 11:50 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zou best weleens kunnen, want ze hebben de Ateca ook expres duur gemaakt en de lekkere pittige noodles uit de handel gehaald. Alles om ons tot een andere manier van communiceren en het nemen van initiatief te zetten, maar wij laten ons niet chanteren!
Jij bent altijd welkom in mijn dagboektopic.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |