Wat een lief draakje. Lekker vachtje ook.quote:Op zondag 19 april 2026 05:38 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
De kat.
Hier is een gratis foto van 't beessiej
[ afbeelding ]
Heerlijk pluizig kindje. Hij ligt nu weer lekker naast me te snoezelen terwijl ik op bed lig en voor me uit ga staren.quote:Op zondag 19 april 2026 10:17 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Wat een lief draakje. Lekker vachtje ook.
Fijn dat hij een groot menswezen heeft die voor hem kan zorgen, maar hij dwingt het ook wel af met zijn charmes. Ik las dat je een loempia ging eten later, maar eerst een tosti. Ik wil je graag smakelijk eten wensen alvast. Ik vind het topic van de kamerplantvlinder een groot success.quote:Op zondag 19 april 2026 10:19 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Heerlijk pluizig kindje. Hij ligt nu weer lekker naast me te snoezelen terwijl ik op bed lig en voor me uit ga staren.
Bedankt maat, dat waardeer ik enorm. Het is ook nog wel een beetje de nieuwigheid misschien. De echte uitdaging gaat hem zitten in het structureel bijhouden ervan en toch de interesse weten te wekken én te behouden, ondanks dat al mijn dagen er vrijwel hetzelfde uitzien. Doordeweeks zul je het vaak van me vernemen dat ik geen zin heb in werk, wellicht één van de of beide gorgeouses heb gezien en wat voor soepje ik heb tijdens de lunch. In het weekend zal het zijn dat ik voor me uit lig te staren of dat het sessietijd is. Tijdens sessie zal het dagboek overigens niet worden bijgewerkt.quote:Op zondag 19 april 2026 10:21 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Fijn dat hij een groot menswezen heeft die voor hem kan zorgen, maar hij dwingt het ook wel af met zijn charmes. Ik las dat je een loempia ging eten later, maar eerst een tosti. Ik wil je graag smakelijk eten wensen alvast. Ik vind het topic van de kamerplantvlinder een groot success.
Ik denk dat de kamerplantvlinder dat mag invullen zoals hij ziet dat het goed is. Het zou echter wel spijtig zijn als we dit soort informatie niet meer krijgen in het klb sc topic, dus ik maak me zorgen om de juiste balans, maar ik vind dit een mooie reeks en ik ga hem zeker volgen. Ik las overigens dat er een nieuwe oneplus pad 4 gaat uitkomen op 30 april maar vooralsnog lijkt dat enkel in India te zijn, maar zeer interessant dus.quote:Op zondag 19 april 2026 10:33 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Bedankt maat, dat waardeer ik enorm. Het is ook nog wel een beetje de nieuwigheid misschien. De echte uitdaging gaat hem zitten in het structureel bijhouden ervan en toch de interesse weten te wekken én te behouden, ondanks dat al mijn dagen er vrijwel hetzelfde uitzien. Doordeweeks zul je het vaak van me vernemen dat ik geen zin heb in werk, wellicht één van de of beide gorgeouses heb gezien en wat voor soepje ik heb tijdens de lunch. In het weekend zal het zijn dat ik voor me uit lig te staren of dat het sessietijd is. Tijdens sessie zal het dagboek overigens niet worden bijgewerkt.
Dat zijn terechte zorgen makker en zeker in de beginfase zal het wat minder daar en wat meer hier gemeld gaan worden. Zodra het met de naamsbekendheid goed zit en het verkeer een beetje gaat lopen, dan kan ik mijn gezicht ook weer wat meer laten zien in de KLB SC. Wellicht ook wel goed voor wat nieuwe aanwas in de SC, want je merkt toch al gauw dat nieuwe mensen niet zo snel mee gaan posten als er een heel dominant groepje aanwezig is. Mooi, als ze die ook snel hier uitbrengen, dan wordt de Oneplus pad 3 alleen maar goedkoper.quote:Op zondag 19 april 2026 11:19 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik denk dat de kamerplantvlinder dat mag invullen zoals hij ziet dat het goed is. Het zou echter wel spijtig zijn als we dit soort informatie niet meer krijgen in het klb sc topic, dus ik maak me zorgen om de juiste balans, maar ik vind dit een mooie reeks en ik ga hem zeker volgen. Ik las overigens dat er een nieuwe oneplus pad 4 gaat uitkomen op 30 april maar vooralsnog lijkt dat enkel in India te zijn, maar zeer interessant dus.
Fijn dat je de zorgen met mij deelt, maar ik denk dat je wel een hele goede visie hebt. Ik vind het wat moeilijker posten hier, omdat ik toch bij jou te gast ben nu, dat is anders in de SC. Maar nu kom ik echt jouw huis binnen. Ik hoop je gezicht wel weer wat vaker te zien daar. En ja de oneplus pad 3 zou best wel goedkoper mogen worden, hij was ooit iets van 400 euro, maar toen kwam de straat van hormuz of zo. Maar ik denk dat ze de prijs gewoon omhoog hebben gegooid omdat ze wisten dat wij er een wilde.quote:Op zondag 19 april 2026 11:32 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat zijn terechte zorgen makker en zeker in de beginfase zal het wat minder daar en wat meer hier gemeld gaan worden. Zodra het met de naamsbekendheid goed zit en het verkeer een beetje gaat lopen, dan kan ik mijn gezicht ook weer wat meer laten zien in de KLB SC. Wellicht ook wel goed voor wat nieuwe aanwas in de SC, want je merkt toch al gauw dat nieuwe mensen niet zo snel mee gaan posten als er een heel dominant groepje aanwezig is. Mooi, als ze die ook snel hier uitbrengen, dan wordt de Oneplus pad 3 alleen maar goedkoper.
Zou best weleens kunnen, want ze hebben de Ateca ook expres duur gemaakt en de lekkere pittige noodles uit de handel gehaald. Alles om ons tot een andere manier van communiceren en het nemen van initiatief te zetten, maar wij laten ons niet chanteren!quote:Op zondag 19 april 2026 11:45 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Fijn dat je de zorgen met mij deelt, maar ik denk dat je wel een hele goede visie hebt. Ik vind het wat moeilijker posten hier, omdat ik toch bij jou te gast ben nu, dat is anders in de SC. Maar nu kom ik echt jouw huis binnen. Ik hoop je gezicht wel weer wat vaker te zien daar. En ja de oneplus pad 3 zou best wel goedkoper mogen worden, hij was ooit iets van 400 euro, maar toen kwam de straat van hormuz of zo. Maar ik denk dat ze de prijs gewoon omhoog hebben gegooid omdat ze wisten dat wij er een wilde.
Dankjewel makker, ik hoop dat alles goed gaat met je kattenjong, hij ziet er pluizig uit.quote:Op zondag 19 april 2026 11:50 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zou best weleens kunnen, want ze hebben de Ateca ook expres duur gemaakt en de lekkere pittige noodles uit de handel gehaald. Alles om ons tot een andere manier van communiceren en het nemen van initiatief te zetten, maar wij laten ons niet chanteren!
Jij bent altijd welkom in mijn dagboektopic.
Oei, pijnlijke vraag. Sigaretten heeft hij geen problemen mee, maar wiet vindt hij maar stinken. Toch wel vreemd aangezien hij vroeger hele nachten naast me aan het snoezelen was terwijl ik Call of Duty Zombies aan het spelen was.quote:
Oh zei ie dat?quote:Op zondag 19 april 2026 13:40 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Oei, pijnlijke vraag. Sigaretten heeft hij geen problemen mee, maar wiet vindt hij maar stinken. Toch wel vreemd aangezien hij vroeger hele nachten naast me aan het snoezelen was terwijl ik Call of Duty Zombies aan het spelen was.
Ik kan praten met mijn kat ja, maar hij laat ook heel veel non-verbaal zien. Ik maak me meer zorgen om de vlooien en dat hij weer eens in de sloot dendert en zijn pootje bezeert of dat hij ineens snel wil oversteken net op het moment dat er een auto langsrijdt. Ik ventileer altijd voldoende.quote:Op zondag 19 april 2026 13:41 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Oh zei ie dat?
Denk aan die arme kleine longetjes!!!!
Heb je GPS tracker aan je kat hangen? Als mijn kat buiten zou komen had ik dat sws gedaanquote:Op zondag 19 april 2026 13:48 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik kan praten met mijn kat ja, maar hij laat ook heel veel non-verbaal zien. Ik maak me meer zorgen om de vlooien en dat hij weer eens in de sloot dendert en zijn pootje bezeert of dat hij ineens snel wil oversteken net op het moment dat er een auto langsrijdt. Ik ventileer altijd voldoende.
Nee, ik vind dat echt geen porem en ze zien er ook groot en zwaar uit. Mijn beestje is best ijdel. Hij vindt het zelfs al vervelend als ik buiten, ook al is niemand erbij, hem ga vertroetelen en met babystem tegen 'm ga praten. Zo'n tracker zou hij me nooit vergeven.quote:Op zondag 19 april 2026 13:56 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Heb je GPS tracker aan je kat hangen? Als mijn kat buiten zou komen had ik dat sws gedaan
Je bent in de war met zo'n gopro denk ik.quote:Op zondag 19 april 2026 13:59 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat echt geen porem en ze zien er ook groot en zwaar uit. Mijn beestje is best ijdel. Hij vindt het zelfs al vervelend als ik buiten, ook al is niemand erbij, hem ga vertroetelen en met babystem tegen 'm ga praten. Zo'n tracker zou hij me nooit vergeven.
Meer dan van mezelf, mijn rijbewijs of mijn blauwe bimmerbaby!quote:Op zondag 19 april 2026 14:03 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je bent in de war met zo'n gopro denk ik.
HOU JE WEL VAN JE KAT JOH??????
Daarom ga jij nu een GPS tracker bestellen.quote:Op zondag 19 april 2026 14:06 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Meer dan van mezelf, mijn rijbewijs of mijn blauwe bimmerbaby!
Ik sta er niet onwelwillend tegenover, maar het beestje moet ook van zijn vrijheid kunnen genieten zonder dat ik hem constant heimelijk zit te bespieden. Ik HAAT heimelijke spionage.quote:Op zondag 19 april 2026 14:14 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Daarom ga jij nu een GPS tracker bestellen.
Lekker bezig
Ik denk dat er weinig mensen zijn die beter voor hun kat zorgen dan jij dat doet.quote:Op zondag 19 april 2026 13:48 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik kan praten met mijn kat ja, maar hij laat ook heel veel non-verbaal zien. Ik maak me meer zorgen om de vlooien en dat hij weer eens in de sloot dendert en zijn pootje bezeert of dat hij ineens snel wil oversteken net op het moment dat er een auto langsrijdt. Ik ventileer altijd voldoende.
Dit is helaas niet waar, ik ben niet de verzorger die ik wel zou moeten zijn. Zo was ik er veel te laat bij met zijn vlooien en ook op het hygiënische vlak laat ik behoorlijk te wensen over. Ik hoop dat het beestje relatief gelukkig bij me is, dat wel.quote:Op zondag 19 april 2026 15:04 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig mensen zijn die beter voor hun kat zorgen dan jij dat doet.
Hoe komt dat dan? Want ik dacht juist dat jij wel overal erbovenop zou zitten.quote:Op zondag 19 april 2026 15:14 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dit is helaas niet waar, ik ben niet de verzorger die ik wel zou moeten zijn. Zo was ik er veel te laat bij met zijn vlooien en ook op het hygiënische vlak laat ik behoorlijk te wensen over. Ik hoop dat het beestje relatief gelukkig bij me is, dat wel.
Ik heb gewoon niet zoveel op met het huishouden en ik stoor me ook zelden aan viezigheid. Heb wel een intense hekel aan stank, dat wel.quote:Op zondag 19 april 2026 15:15 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Hoe komt dat dan? Want ik dacht juist dat jij wel overal erbovenop zou zitten.
Ben jij net als mij ook heel slecht georganiseerd? Ik kan niets organiseren, alles is zeer chaotisch. Ik ruim pas op als ik maanden iets kwijt ben en het niet kan vinden. Er is helaas een E-reader die ik nooit meer heb gevonden.quote:Op zondag 19 april 2026 15:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niet zoveel op met het huishouden en ik stoor me ook zelden aan viezigheid. Heb wel een intense hekel aan stank, dat wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |