Nee, dit is nu mijn dagboek.quote:Op zaterdag 18 april 2026 20:53 schreef Solotovski het volgende:
Kan gewoon hier
MUZ / Wat luister je nu? #67 Back By Dope Demand
Rest kan in klbggzsc
Moet dit, moet dat, heb je nog wel iets te zeggen over je eigen leven?quote:Op zondag 19 april 2026 05:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
Dag 2:
Lekker vroeg wakker. Nu even een sigaretje roken en me dan waarschijnlijk nog even omdraaien. Vandaag een drukke dag, want ik moet mijn bed verschonen en het kattenfonteintje schoonmaken. Ook moet ik de vaatwasser aanzetten, maar dat vergeet ik al 3 dagen. Er zullen nog aanvullingen komen gedurende de dag.
Het zijn zaken die ik mezelf heb opgelegd, omdat er anders echt helemaal niets meer uit mijn handen komt. Kat is zojuist binnengekomen, dus daar hoop ik eerst nog even lekker mee te kunnen knuffelen.quote:Op zondag 19 april 2026 05:25 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Moet dit, moet dat, heb je nog wel iets te zeggen over je eigen leven?
Dit is nou juist het enige dat je wél moet doen. Je weet toch wel wie de baas is?quote:Op zondag 19 april 2026 05:28 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Het zijn zaken die ik mezelf heb opgelegd, omdat er anders echt helemaal niets meer uit mijn handen komt. Kat is zojuist binnengekomen, dus daar hoop ik eerst nog even lekker mee te kunnen knuffelen.
De kat.quote:Op zondag 19 april 2026 05:34 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Dit is nou juist het enige dat je wél moet doen. Je weet toch wel wie de baas is?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |