quote:
Op zaterdag 18 april 2026 07:46 schreef Weerikier het volgende:Michelle en Tim die om 0:30 nog een training gaan doen inclusief 3k hardlopen. Waar gaan ze hardlopen dan? Rondjes om het kookeiland?
En dan zie ik Michelle weer in stories stickjes en cremetjes promoten alsof ze 10 Redbull op heeft.
Hahaha om het kookeiland! Ik had er gelijk een beeld bij hoe ze als een soort eekhoorntjes op zoek naar nootjes om dat eiland heen zouden rennen.
Ik snapte niet veel van dat filmpje over die make-up stick en heb verder gescrolld. Bij het woord 'orange' (want zo heette die stick?) moest ik sowieso gelijk aan die oempaloempa fotos van haar van pas geleden (Parijs?) denken dus, nee, dankje. Ik snap ook niet dat ze dat soort filmpjes dan zo staand in een badkamer (?) doet. Dit is toch haar werk? Zoek dan even een rustig plekje om dit te filmen. Ik doe mijn werk meetings toch ook niet in de badkamer.
Sowieso zag ik pas op het handgeschreven to-do lijstje van JvP "3x rosental" staan en ja hoor, 2 dagen later een post over "hoe geweldig" en hoe dat ze "het altijd gebruikt". Voor mij zijn zaken die door flu flu's gepromoot worden juist een teken om het te skippen.
Sowieso, zowel JvP als MCW laten zich met midden 30 al regelmatig botox inspuiten, dus zo overtuigd zijn ze zelf ook niet van die cremetjes (en dat weten we allemaal toch, wat je smeert maakt niet zoveel uit; de combi van oppassen in de zon, veel water drinken, goed slapen, niet roken én de genen hebben invloed op de huid. En daar valt zeker voor MCW nog wel wat eenvoudige winst te behalen).