Dat dus. Problemen met asiel zijn de kroonjuwelen van de PVV. Als je aan hun kroonjuwelen komt dan sloop je de partij.quote:Op woensdag 15 april 2026 17:34 schreef Lichtloper het volgende:
De PVV bewijst zich weer eens als een partij die stiekem hoopt dat de problemen blijven bestaan, zodat ze zelf relevant blijven.
Dit ja.quote:Op woensdag 15 april 2026 17:34 schreef Lichtloper het volgende:
De PVV bewijst zich weer eens als een partij die stiekem hoopt dat de problemen blijven bestaan, zodat ze zelf relevant blijven.
Terugkeergefrustreerdiërsquote:Op woensdag 15 april 2026 17:36 schreef Hexagon het volgende:
Wel een mooi nieuw woord, terugkeerfrustreerders
Ze stemmen dus ook gewoon tegen hun eigen wettenquote:Op woensdag 15 april 2026 17:34 schreef Lichtloper het volgende:
De PVV in de Eerste Kamer stemt tegen het nieuwe onderdeel van de asielwetten van voormalig minister Faber.
Stem dan voor en ga het strenger proberen te maken inderdaad.quote:Op woensdag 15 april 2026 17:57 schreef inslagenreuring het volgende:
Die problemen blijven ook wel bestaan met goedkeuring van deze wetten. Geen zorgen.
Maar het is natuurlijk te belachelijk voor woorden om tegen te stemmen als PVV-zijnde. Beter iets dan niets, strenger kan altijd nog.
Maar het is een wet van zijn eigen minister Faberquote:Op woensdag 15 april 2026 18:02 schreef opgebaarde het volgende:
dus dat hij zijn senatoren opdracht geeft om tegen deze wet te stemmen lijkt mij helemaal niet verrassend.
Die aangepast is....quote:Op woensdag 15 april 2026 18:03 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Maar het is een wet van zijn eigen minister Faber
Dat heb ik me ook wel eens serieus afgevraagd.quote:
Ze blijven alleen al relevant door de politieke onwil om wat aan de problemen te doen.quote:Op woensdag 15 april 2026 18:13 schreef Korenfok het volgende:
Maar begrijp ik nu goed, dat de PVV in de 1e kamer eis stelt dat er eerst een volledig asielstop moet komen (iets waar de hele wet niet eens overgaat?)
Ik verwacht wel dat veel extreem rechtse partijen nu nog extremer gaan in wat ze willen. Puur om de polarisatie in stand te houden en puur relevant te willen blijven.
Beetje zoals wakker dier. Eerst moesten al het vlees 1 of liefst 2 sterren hebben. Iedereen ging mee. Dus wat doen... blij zijn.... Nee, natuurlijk niet. ze passen de eisen aan van het keur merk, en het gezeur begon opnieuw.
Als hij met pensioen gaat en zijn mond dan ook dicht houdt, zou er dan nog echt iemand hem op willen zoeken?quote:Op woensdag 15 april 2026 18:26 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Dat heb ik me ook wel eens serieus afgevraagd.
Geld moet geen probleem zijn, ben wel benieuwd in hoeverre hij nog beveiliging krijgt dan (denk aan situatie Lale Gül).
Wie is Zita?quote:Op woensdag 15 april 2026 18:32 schreef Regilio_ het volgende:
Mona vs Zita vanavond bij Pauw&De Wit
[ afbeelding ]
Wetten worden heel vaak aangepast om ze door de eerste kamer te loodsen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |