abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220593251
pi_220593295
Sla, gebakken aardappelen en een gruwelijk dikke kippenpoot. :9
pi_220593590
Skyr met blauwe bessen
3 cappuccino en een verse appelkoek met poedersuiker van de bakker O+
Boterham ei en avocado
2 Sinaasappels
Vanavond champignonrisotto en gewokte peulen erbij.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220593713
Met mijn moeder gelunched in een nieuwe zaak in het dorp zij had een waardebon; 2de lunch gratis
Het halve durp zat binnen _O-

Wel lekker; vers tomatensoepje (veel oregano), dikke bruine boterham met ham and eggs, en een dikke bruine boterham met een rundvleeskroket, met pittig mosterdsausje
En earl grey

Straks hier restant van de pittige kip masala met een paar paratha's en wat rauwe paprika, bleekselderij en waspeentjes
  donderdag 16 april 2026 @ 17:13:07 #55
370431 drakin
vurig typje
pi_220594049
Waar ik gister aan de paasei zat zit ik vandaag aan de pepernoot bij de koffie.
Ik wilde er op tijd bij zijn dit jaar, vanmorgen kwam een doosje binnen met oa pepernoten.

variant kruidnoot met pure chocola :9
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  donderdag 16 april 2026 @ 17:25:52 #56
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_220594108
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_220594268
salade en een foccaccia
pi_220594396
quote:
88s.gif Op donderdag 16 april 2026 12:42 schreef golfer het volgende:
Het is nog steeds aspergetijd, dus maar weer een pond gekocht.
Van de schillen en de kontjes maak ik weer een aspergesoepje en de asperges worden dit keer gegrild en daarbij komt wilde sockeye zalmfilet, een eitje, krieltjes uit de airfryer en een botersausje. :9
pi_220594402
Sushi. Met verse mango toe.
pi_220594611
Spontaan ontstaan toetje: Paratha's, bestrooid met poedersuiker, klodder turkse yoghurt, streepje schenkstroop en oprollen :9
  donderdag 16 april 2026 @ 19:04:35 #61
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220594633
Avg: Aardappels, zuurkool met rozijnen en een kipsatéschnitzel.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220595090

Varkenshaasje sla aardappeltjes
pi_220595342
quote:
Lekker sausje!

Ik hoef na alle trekmakende aspergeposts/foto's niet meer lang te wachten. Zaterdag *O* *O*
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  vrijdag 17 april 2026 @ 02:33:25 #64
370431 drakin
vurig typje
pi_220596766
Handje pepernoten
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_220596975
Dit is zo ongeveer het smerigste vruchtensapje wat ik ooit heb gedronken :r :N


[ Bericht 1% gewijzigd door Karzai op 17-04-2026 07:47:05 ]
  vrijdag 17 april 2026 @ 12:04:18 #66
370431 drakin
vurig typje
pi_220598608
Koffie en een stukje fudge
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  vrijdag 17 april 2026 @ 16:44:45 #67
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220600454
Ik eet zo gemengde groenten en kidneybonen lekker op smaak gebracht, beetje sriracha erbij.
Erbij een vega Mexicaanse hamburger.
pi_220600471
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 07:08 schreef Karzai het volgende:
Dit is zo ongeveer het smerigste vruchtensapje wat ik ooit heb gedronken :r :N
[ afbeelding ]
Nooit gezien :D

Ik eet vanavond gebakken aardappels met champignons, paprika en ui erdoor + een pepersteak.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220600672
Vandaag maak ik, geïnspireerd door Ramon Brugman in 24 kitchen zijn Butter chicken, lactose-vrij.
Zonder de naan, raita en dahl ;) , maar met een komkommersalade met oosterse vinaigrette.
  vrijdag 17 april 2026 @ 18:18:19 #70
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220600917
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 17:22 schreef Blues het volgende:
Vandaag maak ik, geïnspireerd door Ramon Brugman in 24 kitchen zijn Butter chicken, lactose-vrij.
Zonder de naan, raita en dahl ;) , maar met een komkommersalade met oosterse vinaigrette.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 17 april 2026 @ 18:26:23 #71
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220600967
Mijn lijfmaaltijd: aardappels, zuurkool en twee slavinken. Helaas was de yoghurt op dus geen toetje vanavond. Wel twee sinaasappels gegeten. :Y)
pi_220601000
Rodekoolsalade met winterpeen, appel, walnoten, karwijzaadjes, cranberries en een yoghurt/mayodressing
H.o.h. hamburger met dille
Pommes duchesses en röstirondjes
En Turkse augurken
pi_220601193

Quesadilla/wrap-achtig. Met zure room erbij
  vrijdag 17 april 2026 @ 22:01:57 #74
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220602130
Nu, bij de borrel, tonijnsashimi van de viswinkel. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220602344
Vandaag pizza van gisteren :@ ik en een vriend hadden een pizza van 40x60 besteld, was een beetje te veel voor ons... lol.

Morgen ga ik sjasliek maken van wraps/gehakt/kaas/kruiden en die in de oven doen. Ben benieuwd of dat lekker gaat worden :p
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  vrijdag 17 april 2026 @ 23:02:25 #76
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220602396
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 22:51 schreef Chandler het volgende:
Vandaag pizza van gisteren :@ ik en een vriend hadden een pizza van 40x60 besteld, was een beetje te veel voor ons... lol.

Morgen ga ik sjasliek maken van wraps/gehakt/kaas/kruiden en die in de oven doen. Ben benieuwd of dat lekker gaat worden :p
Oh dat zag ik op Instagram voorbij komen, zag er ontzettend lekker uit. Benieuwd of dat in het echt ook lekker is!

Hier zelfgemaakte fish and chips gegeten, met mushy peas :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220602404
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 23:02 schreef Molo het volgende:
Oh dat zag ik op Instagram voorbij komen, zag er ontzettend lekker uit. Benieuwd of dat in het echt ook lekker is!

Hier zelfgemaakte fish and chips gegeten, met mushy peas :9
Ja ik meermaals op FB ;) maar zelfde bedrijf hé.

Dacht gewoons eens doen, dus morgen dat eens proberen... krijg er al water van in de mond!

https://www.bbqgenootschap.nl/threads/gehakt-wrap-spies.38201/

Zo iets.. :9~
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_220603143
Espresso.

Zo boterhammen met kaas en met pindakaas. Bakje cornflakes.
pi_220605184
kopje thee, puntje appeltaart en 2 kaiserbroodjes met ham

vanavond, een dorade, en gebakken aardappeltjes met paprika, rode peper en knoflook :)
  zaterdag 18 april 2026 @ 13:49:23 #80
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_220605562
Een simpele kaas-uienbol met arrabiatta pesto, ham en kaas, 2 minuten in een voorverwarmde oven op 200 graden.

“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_220606343
Vanavond dan veel asperges, met veel beenham en sausje O+
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zaterdag 18 april 2026 @ 15:41:39 #82
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220606465
Vanavond uit eten. We worden als dank voor wat we voor ze gedaan hebben, getrakteerd door de vrouw van mijn recent overleden beste vriend.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220606561
Pilsje.

Vanavond puree, rode kool en een kipburgertje.
  zaterdag 18 april 2026 @ 16:24:37 #84
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220606681
Asperges met hollandaise en krieltjes
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 18 april 2026 @ 17:39:19 #85
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220607050
Lunch: Vooraf Eerst italiaanse voorafjes
Hoofd: Kip uit de römertopf met rijst en erwtjes.
Na: Ijs
Ik hoef niet meer te eten :9

Maar ik kan het niet laten dus ik heb toch een trio van vis meegenomen bij kaatje voor als ik honger heb :9.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 18 april 2026 @ 17:59:33 #86
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220607179
Kibbeling :9
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
pi_220607262
M'n proef staat nu al een tijdje in de oven... begint al heerlijk te ruiken al was ik vergeten dat de wraps wat droog werden in de koelkast... volgende keer maar eerder in de oven.. :@
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  zaterdag 18 april 2026 @ 18:52:13 #88
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_220607513
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_220607635
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 15:41 schreef golfer het volgende:
Vanavond uit eten. We worden als dank voor wat we voor ze gedaan hebben, getrakteerd door de vrouw van mijn recent overleden beste vriend.
Dat is fijn.
Wellicht al even geleden, maar alsnog sterkte met je verlies :*
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zaterdag 18 april 2026 @ 19:29:26 #90
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220607707
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 18:52 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
:9~
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 18 april 2026 @ 19:29:51 #91
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220607710
Sterkte golfer

Hier vanavond Curry Massaman met kipfilet gegeten :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220607807
Was helaas geen succes, misschien op de BBQ beter. En ik had niet echt een saus er voor.

Op naar de volgende! :Y
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_220607818
Al weer kip tandoori :@

:9
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_220608054
Had geen zin in koken dus had een schaal met kaas, grillworst gevuld met kaas en loempia's met saus.
Ook lekker hoor :P
  zondag 19 april 2026 @ 07:52:55 #95
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220609888
Koffie!
pi_220610073
Koffie, mandarijntje, boterham met eiersalade.

Vanavond pasta met rivierkreeftjes en cherrytomaatjes.
Toetje karamelvla
pi_220610426
Risotto met Foe Yong Hai en zoetzure kip straks voor de lunch (beetje van mezelf en een beetje niet van mezelf desalniettemin bij elkaar erg lekker 🤗).
pi_220610905
Ik kon helaas geen rivierkreeftjes vinden bij de lokale supermarkt, dus het worden roze garnalen met pasta en tomaatjes.
Gebaseerd op dit recept :)
pi_220611335
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2026 15:13 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanavond dan veel asperges, met veel beenham en sausje O+
Heeft het je gesmaakt?
  zondag 19 april 2026 @ 12:47:16 #100
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220611580
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2026 19:15 schreef FutureFairytale het volgende:

Dat is fijn.
Wellicht al even geleden, maar alsnog sterkte met je verlies :*
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2026 19:29 schreef Molo het volgende:
Sterkte golfer
Dankjullie wel, verslag van onze traktatie is hier te lezen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')