Jij snapt heus zelf het verschil wel. En anders zoek je het maar op.quote:
Begint anders goed te gaan lijken op weinig verschil. Zowel Netanyahu als Trump zijn allebei ook gekozen presidenten, het punt is wat ze daarna deden of doen.quote:Op dinsdag 14 april 2026 17:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Jij snapt heus zelf het verschil wel. En anders zoek je het maar op.
quote:Op dinsdag 14 april 2026 17:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als het je echt enorm tegenstaat ga je gewoon niet. Voor de rest is regime nogal ongepast daar je over een democratisch gekozen president spreekt.
Oké. Maar in een functionerende democratie wordt dat gecorrigeerd.quote:Op dinsdag 14 april 2026 17:54 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Begint anders goed te gaan lijken op weinig verschil. Zowel Netanyahu als Trump zijn allebei ook gekozen presidenten, het punt is wat ze daarna deden of doen.
Nee, die overdreven pessimistische onzin over shithole VS en Saddam Trump is om te gieren.quote:
Dat is wel een lichtpuntje voor de democratie, hoor! Orban weg, tja, EU-subsidiegelden wegsluizen was niet zo handig van hem.quote:Op dinsdag 14 april 2026 17:59 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Oké. Maar in een functionerende democratie wordt dat gecorrigeerd.
Net zoals we met grote enge dictator Orban, die nooit zou opstappen, hebben zien gebeuren.
Degene die denkt dat de premier van Nederland “die geen zin heeft in een staatsbezoek gEwOoN lEkKeR NiEt gAaN” gaat mij iets duiden. Leuk.quote:Op dinsdag 14 april 2026 18:00 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee, die overdreven pessimistische onzin over shithole VS en Saddam Trump is om te gieren.
Ga even de zon in ofzo.
Tja. Het is wat je leuk vindt. Alles vanuit je eigen perceptie invullen voor een ander, terwijl de gaande realiteit daar haaks opstaat lijkt me ook frustrerend.quote:Op dinsdag 14 april 2026 18:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Degene die denkt dat de premier van Nederland “die geen zin heeft in een staatsbezoek gEwOoN lEkKeR NiEt gAaN” gaat mij iets duiden. Leuk.
We weten dat de VS zich compleet vergalopeerd heeft op het Iraanse materiaal waarvan een groot gedeelte van de R&D in China plaats vond. De VS bleek niet in staat om tot de missile-cities door te dringen en de VS bleek ook niet in staat de golfstaten of zijn eigen basissen te kunnen beschermen.quote:Op dinsdag 14 april 2026 17:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
We weten tot op vandaag niet of het militaire materieel van China verkapte ali meuk is of zich daadwerkelijk staande houdt in een conflict.
Beetje prematuur om China die positie in te manoeuvreren.
dE A-10En doeN BrBBBBBrrRRR boVen de StraAt van HormuZ en ze SchieTen GatEn als SkiPPybaLLen In dE SpeEdBoTeNquote:Op dinsdag 14 april 2026 18:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Degene die denkt dat de premier van Nederland “die geen zin heeft in een staatsbezoek gEwOoN lEkKeR NiEt gAaN” gaat mij iets duiden. Leuk.
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 14 april 2026 18:06 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik zie derhalve deze gekke reactie door de vingers.
quote:Op dinsdag 14 april 2026 18:00 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee, die overdreven pessimistische onzin over shithole VS en Saddam Trump is om te gieren.
Ga even de zon in ofzo.
Dit is toch best ironisch maatquote:Op dinsdag 14 april 2026 18:06 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tja. Het is wat je leuk vindt. Alles vanuit je eigen perceptie invullen voor een ander, terwijl de gaande realiteit daar haaks opstaat lijkt me ook frustrerend.
Dat hebben ze al, toch? Kijk de schade alleen al in de regio.quote:Op dinsdag 14 april 2026 18:09 schreef PluggieOD het volgende:
Als Iran een China light is, dan heeft de VS een gigantisch probleem.
Mwah, een grootschalige amfibische landing uitvoeren of een 10x zo grote afstand is wel een heel ander verhaal als zo'n straat blokkeren.quote:Op dinsdag 14 april 2026 18:09 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
We weten dat de VS zich compleet vergalopeerd heeft op het Iraanse materiaal waarvan een groot gedeelte van de R&D in China plaats vond. De VS bleek niet in staat om tot de missile-cities door te dringen en de VS bleek ook niet in staat de golfstaten of zijn eigen basissen te kunnen beschermen.
Als de VS nog niet eens een golf van Hermuz weet veilig te stellen weet China genoeg mbt Taiwan.
[..]
dE A-10En doeN BrBBBBBrrRRR boVen de StraAt van HormuZ en ze SchieTen GatEn als SkiPPybaLLen In dE SpeEdBoTeN
Sorry we hebben niet zulk goed internet hier.quote:Op dinsdag 14 april 2026 18:14 schreef Firuze60 het volgende:
Niemand die reageert op mijn vraag hoe het zit met de blauwhelmen van de VN in Libanon..
Het waren wel Italianen met tanks, he.quote:Op dinsdag 14 april 2026 18:15 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Sorry we hebben niet zulk goed internet hier.
En in Venezuela was de Chinese troep niet eens in staat wat helikopters te identificeren.quote:Op dinsdag 14 april 2026 18:09 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
We weten dat de VS zich compleet vergalopeerd heeft op het Iraanse materiaal waarvan een groot gedeelte van de R&D in China plaats vond. De VS bleek niet in staat om tot de missile-cities door te dringen en de VS bleek ook niet in staat de golfstaten of zijn eigen basissen te kunnen beschermen.
Als de VS nog niet eens een golf van Hermuz weet veilig te stellen weet China genoeg mbt Taiwan.
[..]
dE A-10En doeN BrBBBBBrrRRR boVen de StraAt van HormuZ en ze SchieTen GatEn als SkiPPybaLLen In dE SpeEdBoTeN
Steeds minder. Zelfs S-A, hun grote supporter is een beetje boos nu Trump hun troonprins heeft beledigd. Die kan daar niet tegen. Maar die willen weer wel dat ze meer hakken op Iran.quote:Op dinsdag 14 april 2026 17:24 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat doen ze echter niet, die hebben 100x liever de VS dan Europa.
Ik zie het niet direct maar even de zon in is niets mis meequote:Op dinsdag 14 april 2026 18:12 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
[..]
Dit is toch best ironisch maat
Rob "Maarten Luther" Jettenquote:Op dinsdag 14 april 2026 17:39 schreef Buitendam het volgende:
Jetten staat nu naast Trump, want hij kan niet anders,
China kopieert eerst de spullen van de VS, gaan die uitgebreid testen en maken dan hun eigen variant. Ze lopen dus wel een generatie achter, maar het werkt wel. Zie ook de luchtvaart.quote:Op dinsdag 14 april 2026 18:22 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
En in Venezuela was de Chinese troep niet eens in staat wat helikopters te identificeren.
Voor de rest weten we wat er allemaal de puin in is geschoten in Iran. Ik zie niet waar die loftrompet ineens vandaan komt.
Het waren trouwens basketballen. Grgr.
De gaande realiteit.quote:Op dinsdag 14 april 2026 18:06 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tja. Het is wat je leuk vindt. Alles vanuit je eigen perceptie invullen voor een ander, terwijl de gaande realiteit daar haaks opstaat lijkt me ook frustrerend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |