abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 mei 2026 @ 22:45:47 #31
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_220836220
Schijnbaar is het familie recept met enkel bloem maar ik heb zelfrijzend bakmeel aangehouden zoals het Friese bakboek ook zegt en dat werd luchtiger en daardoor minder zwaar op de maag.



Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 19 mei 2026 @ 00:49:23 #32
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220836608
Zo, dat ziet er lekker uit zeg. Groot stuk bij de koffie, boh!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 19 mei 2026 @ 09:31:42 #33
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_220837627
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 00:49 schreef Molo het volgende:
Zo, dat ziet er lekker uit zeg. Groot stuk bij de koffie, boh!
Het is traditioneel als avondeten bedoeld.
Lik boter er op en suiker er op strooien.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_220838366
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:45 schreef laziness het volgende:
Schijnbaar is het familie recept met enkel bloem maar ik heb zelfrijzend bakmeel aangehouden zoals het Friese bakboek ook zegt en dat werd luchtiger en daardoor minder zwaar op de maag.

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Ziet er goed uit.
Ik heb laatst een mix meegenomen uit Groningen maar wil die uit het Friese bakboek ook nog maken
pi_220838377
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 09:31 schreef laziness het volgende:

[..]
Het is traditioneel als avondeten bedoeld.
Lik boter er op en suiker er op strooien.
Een lik? Gewoon overgoten met gesmolten boter 😅 en bruine basterdsuiker er op
pi_220861393
Madeleines en sabayon van o.a.yuzu sake :9





Dit was een proef, vlg keer meer sabayon maken :D


https://www.24kitchen.nl/(...)lQQNYTuatmA&sfnsn=wa

[ Bericht 21% gewijzigd door Blues op 22-05-2026 17:01:21 ]
  vrijdag 29 mei 2026 @ 22:49:46 #37
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220916753
Sorry, verkeerde topic.
pi_220919359
Zo juist kwam er ineens een pakket bezorger met een Kenwood Titan chef baker xl met allerlei extra accessoires
  zaterdag 30 mei 2026 @ 12:16:04 #39
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220919398
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 12:10 schreef Goitske het volgende:
Zo juist kwam er ineens een pakket bezorger met een Kenwood Titan chef baker xl met allerlei extra accessoires
[ afbeelding ]
Zomaar ineens? ;) Leuk! Veel plezier met het unboxen! :D
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220919411
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 12:16 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Zomaar ineens? ;) Leuk! Veel plezier met het unboxen! :D
Ja ik wist van niks
Mijn man riep mijn zoon van help ff dus die 2 stonden samen lachend naar mij te kijken want ik zat stom verbaasd te kijken.
Ik wist wel dat hij hem in de gaten zat te houden qua aanbiedingen
pi_220919418
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 12:19 schreef Goitske het volgende:

[..]
Ja ik wist van niks
Mijn man riep mijn zoon van help ff dus die 2 stonden samen lachend naar mij te kijken want ik zat stom verbaasd te kijken.
Ik wist wel dat hij hem in de gaten zat te houden qua aanbiedingen
Superlief O+
pi_220919487
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 12:19 schreef Goitske het volgende:

[..]
Ja ik wist van niks
Mijn man riep mijn zoon van help ff dus die 2 stonden samen lachend naar mij te kijken want ik zat stom verbaasd te kijken.
Ik wist wel dat hij hem in de gaten zat te houden qua aanbiedingen
Wat ontzettend lief. Daar ga jij (en man en zonen) veel plezier van hebben
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 30 mei 2026 @ 12:32:17 #43
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220919498
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 12:19 schreef Goitske het volgende:

[..]
Ja ik wist van niks
Mijn man riep mijn zoon van help ff dus die 2 stonden samen lachend naar mij te kijken want ik zat stom verbaasd te kijken.
Ik wist wel dat hij hem in de gaten zat te houden qua aanbiedingen
O! Wat goed! *O* ^O^ Sinterklaas in de zomer! <O) _O_

En zonder voorwaarden ook? Dus niet dat je dadelijk verplicht bent om minimaal 2 taarten per week te maken voor de fam? ;)
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220919838
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 12:32 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
O! Wat goed! *O* ^O^ Sinterklaas in de zomer! <O) _O_

En zonder voorwaarden ook? Dus niet dat je dadelijk verplicht bent om minimaal 2 taarten per week te maken voor de fam? ;)
Nope dat niet, mijn man weet dat hij mij een plezier er mee doet maar is niet een enorme taart enzo eter
  zaterdag 30 mei 2026 @ 13:01:15 #45
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220919868
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 12:54 schreef Goitske het volgende:

[..]
Nope dat niet, mijn man weet dat hij mij een plezier er mee doet maar is niet een enorme taart enzo eter
Weet ik, was ook maar bij wijze van spreken :s)
Veel plezier dit weekend! :D
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220928851
Niks lekkerder op zondag dan cake





[ Bericht 26% gewijzigd door Goitske op 31-05-2026 14:20:20 ]
  vrijdag 5 juni 2026 @ 10:00:20 #47
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_220963737
Sourdough discard blueberry lemon loaf



Ik heb je lief mijn hele leven
pi_220965252
Van het overgebleven madeleine-deeg dat ik in de vriezer had bewaard, de vormpjes weer gevuld en gelukt :9

pi_220973137
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 13:17 schreef Blues het volgende:
Van het overgebleven madeleine-deeg dat ik in de vriezer had bewaard, de vormpjes weer gevuld en gelukt :9

[ link | afbeelding ]
@AnneX ;)
pi_220973445
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 16:55 schreef Blues het volgende:

[..]
@:Annex ;)
Mooi zeg _O_
  zaterdag 6 juni 2026 @ 18:12:56 #51
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220973662
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 10:00 schreef laziness het volgende:
Sourdough discard blueberry lemon loaf

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Dat klinkt lekker zeg. Heb je een recept?
Spoilers!
  zaterdag 6 juni 2026 @ 19:07:35 #52
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_220973829
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 18:12 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dat klinkt lekker zeg. Heb je een recept?
https://youtube.com/shorts/5KISvoq34rA?is=DhYoVrk0bR_Q-zjH
Ik heb je lief mijn hele leven
  zaterdag 6 juni 2026 @ 19:24:14 #53
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
  dinsdag 9 juni 2026 @ 13:57:24 #54
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_220994155
Sourdough discard speculoos rolls



Ik heb je lief mijn hele leven
pi_220994386
Is het geen plaatje?



Een doos met biologische perziken moest toch wel weggewerkt in een week. Na drie potten jam vorige week. Twee na het eten iedere dag, was er nog genoeg voor een tartelette.
Een aantal recepten door elkaar en onderstaand het resultaat.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door AnneX op 09-06-2026 14:41:46 ]
pi_221038752
Ik heb appelkanjers gebakken!

Luxe appelflap eigenlijk

Bladerdeeg, appelvulling (met kaneelsuiker en custardpoeder), en Victoriabeslag eroverheen.





Paar van de amandelstukjes waren een beetje te donker geworden. Dus die heb ik eraf geplukt

Poedersuiker eroverheen en smullen maar

https://rutgerbakt.nl/des(...)jers-met-kaneelsaus/
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_221082428

pi_221082810
Drie lagen! En té weinig aardbeien, sorry. 😉
pi_221082827
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:26 schreef AnneX het volgende:
Drie lagen! En té weinig aardbeien, sorry. 😉
Ik heb hier eentje die geen aardbeien lust dus is altijd compromis
pi_221082887
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:27 schreef Goitske het volgende:

[..]
Ik heb hier eentje die geen aardbeien lust dus is altijd compromis
😎 ja, ook weer rekening houden met…😉
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')