abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 april 2026 @ 12:55:14 #26
511677 EsserS
Just show it!
pi_220579615
quote:
6s.gif Op maandag 13 april 2026 21:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
oning wil ‘niets liever’ dan met VS werken aan vrede: ‘Leiders zijn de dienaars, burgers de baas

Klokgelui overstemt speech van koning Willem-Alexander bij bezoek VS

Koning Willem-Alexander wil ‘niets liever’ dan met de Verenigde Staten blijven werken aan vrede, vrijheid en welvaart. Dat zei de koning maandag in zijn eerste toespraak tijdens zijn veelbesproken bezoek aan de VS.

Koning Willem-Alexander en koningin Máxima begonnen in het Cira Center in Philadelphia aan hun driedaagse werkbezoek aan de Verenigde Staten. Gouverneur Josh Shapiro van Pennsylvania en zijn echtgenote verwelkomden het koningspaar.

De koning leek tussen de regels door ook even te verwijzen naar het presidentschap van Donald Trump. Hij gebruikte daarbij een quote van de Amerikaanse Founding Father Benjamin Franklin: „In vrije regeringen zijn leiders de dienaars, en burgers de baas en soeverein.”

https://www.ad.nl/show/ko(...)rs-de-baas~aac40761/

Willempie Hoe krijg jij het uit je strot
Na de toeslagenaffaire en Groningen gas ellende

Jij bent de baas en dat circus van jou kost ruim 87 miljoen per jaar
En de burgers verrekken en mogen betalen
Droplul ben je
Rare opvatting. Willem-Alexander heeft in Nederland ongeveer evenveel politieke macht als een gemiddelde kamerplant.
In Data We Trust
pi_220579650
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 april 2026 12:25 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
[ x ]
De duiding van P0EMpieDINgeS werkt verhelderend.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  dinsdag 14 april 2026 @ 13:17:50 #28
511677 EsserS
Just show it!
pi_220579744
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 april 2026 13:01 schreef nostra het volgende:

[..]
De duiding van P0EMpieDINgeS werkt verhelderend.
Mensen die hun boosheid op X uiten, zullen later herinnerd worden als volslagen idioten.
In Data We Trust
pi_220580032
quote:
Die clown is toch echt niet de baas over mij of over jou.
  Forum Admin dinsdag 14 april 2026 @ 14:46:07 #30
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_220580045
quote:
19s.gif Op dinsdag 14 april 2026 05:55 schreef manny het volgende:

[..]
Wat dacht je van geen van beiden. Waarom zou de een de ander moeten vrezen.

Nog even los van dat "de overheid" in de praktijk gewoon lieden zoals jij en ik zijn die toevallig leraar, gemeenteraadslid, sergeant of weet ik veel wat zijn. De overheid is niet 5 mensen die ergens rond Den Haag snode plannen lopen te maken, of in het geval van TS: iemand in een koets die zit te genieten van de toeslagenaffaire
Ik zeg ook niet dat het een juiste of correcte uitspraak is, ik zie alleen een vergelijking.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  dinsdag 14 april 2026 @ 17:56:23 #31
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220580905
quote:

En de burgers verrekken en mogen betalen
Informeer jezelf: hij is niet de baas.

Ik ben geen fan van het koningshuis (ook geen groot tegenstander), maar het zou me niks verbazen wanneer "dat circus" het land netto meer oplevert dan kost.

quote:
Droplul ben je
Gaat'ie?
Huilen dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')