Ik ook.quote:
Wel een mooie vrouw.quote:Op woensdag 15 april 2026 20:05 schreef NoCigar het volgende:
Knotje doet wel Pools aan, en ze heet ook al Veerle.
Hij is volgens mij helemaal niet zo dom, ondanks zijn ietwat gebrekkige Nederlands.quote:Op woensdag 15 april 2026 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
Zelfs voor Yakub is deze meid nog te onnozel
Was een beetje een flauw grapje.quote:Op woensdag 15 april 2026 20:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij is volgens mij helemaal niet zo dom, ondanks zijn ietwat gebrekkige Nederlands.
Hij is hier nog niet eens zo heel lang, vind dat ie al een aardig woordje Nederlands kan i.t.t. andere mensen die hier al 10+ wonen en nog niet eens tot 10 kunnen tellen.quote:Op woensdag 15 april 2026 20:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij is volgens mij helemaal niet zo dom, ondanks zijn ietwat gebrekkige Nederlands.
Zeker heel primaquote:Op woensdag 15 april 2026 20:11 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Hij is hier nog niet eens zo heel lang, vind dat ie al een aardig woordje Nederlands kan i.t.t. andere mensen die hier al 10+ wonen en nog niet eens tot 10 kunnen tellen.
Komt er nooitquote:Op woensdag 15 april 2026 20:17 schreef Gibson88 het volgende:
Ze zegt nog Ja ook,Die zag ik niet aankomen
Geleend van een circusdirecteurquote:Op donderdag 16 april 2026 19:39 schreef nelaeryn het volgende:
Heeft ie dat rode colbert op de groei gekocht?
Ja lekker rustig vandaagquote:Op donderdag 16 april 2026 20:00 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Nou inderdaad.
Vandaag geen kijkers? Het is maar stil hier.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |