quote:Een dronken automobilist is maandagmiddag uit de bocht gevlogen op de Waalbandijk in Gameren. Zijn auto liep flinke schade op.
Volgens een 112-verslaggever ter plaatse verloor de man vermoedelijk door te hoge snelheid de controle over het stuur. Hij raakte een paal en kwam dwars over de weg te staan.
De man verklaarde dat zijn winterbanden de oorzaak waren voor het verlies aan grip.
Volgens een politiewoordvoerder blies de man positief tijdens een alcoholtest en is hij meegenomen naar het politiebureau.
Een betonnen trap van een nabijgelegen woning werd opnieuw vernield. Deze was pas recent hersteld na een eerdere aanrijding.
Dat hoeft ook niet, je kan vaststellen dat er dronken gereden is en daar een boete voor geven. Je kan ook vaststellen dat de automobilist de trap heeft geraakt en hem daar aansprakelijk voor houden.quote:Op maandag 13 april 2026 18:08 schreef Discombobulate het volgende:
Je weet het nooit, je kan nooit causaliteit aantonen natuurlijk. Misschien lag het ook gewoon wel aan de winterbanden.
Misschien was het wel de schuld van de Rabobank. Je weet het maar nooit.quote:Op maandag 13 april 2026 18:08 schreef Discombobulate het volgende:
Je weet het nooit, je kan nooit causaliteit aantonen natuurlijk. Misschien lag het ook gewoon wel aan de winterbanden.
Fan van Rob van Gameren?quote:
Cabrio kan je het jaar rond rijden hoor. Zolang het droog is geen probleem.quote:Op maandag 13 april 2026 17:51 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Wie gaat er dan ook met dit weer feunen in een cabrio?
Nouja voor wat betreft die cabrio, open dak en winterbanden... zo raar is dat niet.quote:Op maandag 13 april 2026 18:23 schreef Kottnauer het volgende:
Cabrio, open dak, winterbanden, bezopen, niet kunnen rijden, de schuld buiten zichzelf leggen. Ik krijg wel een beeld van die man.
Weinig mis mee, inderdaad, maar er ontstaat toch een beeld.quote:Op maandag 13 april 2026 18:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja voor wat betreft die cabrio, open dak en winterbanden... zo raar is dat niet.
Zat mensen die ook gewoon in de winter met hun cabrio rijden. Al dan niet met dak open. Winterbanden had ie misschien morgen wel een afspraak bij de garage om weer te wisselen. Je weet het niet.
Kijk dat zuipen en rijden praat ik niet goed, maar die drie andere dingen, daar is weinig mis mee.
Dan hebben mensen dat van mij wellicht ook. Al zuip ik niet als ik moet rijden.quote:Op maandag 13 april 2026 19:13 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Weinig mis mee, inderdaad, maar er ontstaat toch een beeld.
[ afbeelding ]
Ja hoor.quote:Op maandag 13 april 2026 19:18 schreef RamboDirk het volgende:
Kennen jullie mensen die op maandagmiddag dronken zijn?
Ondergewaardeerde post.quote:Op maandag 13 april 2026 18:08 schreef Discombobulate het volgende:
Waar moet ik beginnen? Kree, masberum en nog een rits DTS bezoek(st)erequote:Op maandag 13 april 2026 19:18 schreef RamboDirk het volgende:
Kennen jullie mensen die op maandagmiddag dronken zijn?
Hermien?quote:Op maandag 13 april 2026 20:41 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Waar moet ik beginnen? Kree, masberum en nog een rits DTS bezoek(st)ere
Dit dusquote:Op maandag 13 april 2026 18:24 schreef Cruzinats het volgende:
Wintterbanden onder een cabrio.
Wat een nerd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |