quote:Op maandag 13 april 2026 16:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ga het mezelf nooit vergeven dat ik dit stukje wielerspektakel niet live heb kunnen meemaken.
Vanaf nu moet alles wijken voor parijs roubaix en de Ronde van Vlaanderen.
En dan is de kans groot dat je de enige zege van Wout in een kasseimonument hebt gemist!quote:Op maandag 13 april 2026 16:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ga het mezelf nooit vergeven dat ik dit stukje wielerspektakel niet live heb kunnen meemaken.
Vanaf nu moet alles wijken voor parijs roubaix en de Ronde van Vlaanderen.
Eerst was het van hij gaat nooit meer Roubaix of de Ronde winnen en nu is het “ hij gaat hem maar 1x winnenquote:Op maandag 13 april 2026 16:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En dan is de kans groot dat je de enige zege van Wout in een kasseimonument hebt gemist!
Ik ben geen wielrennerfan, maar een "omgevingkijker" bij de Tour de France. Ik heb ook weinig verstand van wielrennen en kom dus met eigen verbazingen als "Als iemand 40 seconden in 30 km kan inhalen of 2,5 minuten (!) in 100 km, hoe is het dan mogelijk dat je niet wint?quote:
quote:Op maandag 13 april 2026 16:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Eerst was het van hij gaat nooit meer Roubaix of de Ronde winnen en nu is het “ hij gaat hem maar 1x winnen
Dat laatste stukje dichtrijden is vaak zo moeilijk, omdat dan het beste er vaak ook wel af is. En Van Aert versnelde toen Van der Poel op komst was.quote:Op maandag 13 april 2026 16:32 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ik ben geen wielrennerfan, maar een "omgevingkijker" bij de Tour de France. Ik heb ook weinig verstand van wielrennen en kom dus met eigen verbazingen als "Als iemand 40 seconden in 30 km kan inhalen of 2,5 minuten (!) in 100 km, hoe is het dan mogelijk dat je niet wint?
Het was gisteren een zeer boeiende koers, ook voor niet wielrennerfans. Er gebeurde van alles. En dan zie je ook wat die kasseien doen met die fietsen.
quote:Wout van Aert viert zege met frietjes
Het contrast met zijn eeuwige rivaal Wout van Aert kon nauwelijks groter zijn. Na enkele emotionele en hectische uren meteen na de finish was het voor Wout van Aert, zijn gezin en ploegmaats tijd om te genieten. En bestaat er een betere manier om dat te doen dan... met Belgische frieten? Meteen na de aankomst van zijn papa gaf Georges van Aert al aan de zege te willen vieren met frieten. En zo geschiedde.
Laten we eerlijk wezen hij had het geluk ook wel aan zijn zijde deze keer, met Pogacar die al een hoop krachten verspeeld had en Van der Poel op dikke achterstand omdat hij zonder fiets zat.quote:Op maandag 13 april 2026 16:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Eerst was het van hij gaat nooit meer Roubaix of de Ronde winnen en nu is het “ hij gaat hem maar 1x winnen
Ik denk dat Wout op dit moment eigenlijk altijd een reële kanshebber is.quote:Op maandag 13 april 2026 17:00 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Laten we eerlijk wezen hij had het geluk ook wel aan zijn zijde deze keer, met Pogacar die al een hoop krachten verspeeld had en Van der Poel op dikke achterstand omdat hij zonder fiets zat.
Maar het is hem gegund hoor.
Wout zelf heeft ook wel wat krachten verspeeld met terugkomen na z’n lekke band. Mathieu oogde wel sterker inderdaad, maar dat is andersom ook wel eens zo geweest. Zeker bij deze koers is het ook een kwestie van zo min mogelijk tegenkomen onderwegquote:Op maandag 13 april 2026 17:00 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Laten we eerlijk wezen hij had het geluk ook wel aan zijn zijde deze keer, met Pogacar die al een hoop krachten verspeeld had en Van der Poel op dikke achterstand omdat hij zonder fiets zat.
Was toch weer een bizar huzarenstukje van Van der Poel. Wat een pech had die man. En dan niet in elkaar storten en er gewoon voor gaan. Knap hoor, wat hij liet zien.quote:Op maandag 13 april 2026 16:48 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat laatste stukje dichtrijden is vaak zo moeilijk, omdat dan het beste er vaak ook wel af is. En Van Aert versnelde toen Van der Poel op komst was.
https://sporza.be/nl/2026(...)ubaix~1776069340635/quote:Op maandag 13 april 2026 16:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Georges regeert met ijzeren vuist.
Zo te lezen konden ze nog wel de hulp van een @Mexicanobakker gebruikenquote:Op maandag 13 april 2026 17:19 schreef Pistolero het volgende:
[..]
https://sporza.be/nl/2026(...)ubaix~1776069340635/
Een medium frietje mayonaise met een frikandel en viandel. Wout is geen fijnproever.
Mexicano is toch wel het uitschot van de frituurquote:Op maandag 13 april 2026 17:36 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Zo te lezen konden ze nog wel de hulp van een @:Mexicanobakker gebruiken
https://sporza.be/nl/2026(...)-aert~1776073840785/quote:Op maandag 13 april 2026 17:38 schreef Szura het volgende:
Morgen een artikel over bij welk tankstation hij ging schijten
VLAANDERENED
Inclusief interview met de toiletjuffrouw die de toilet daarna moest schoonmaken?quote:Op maandag 13 april 2026 17:38 schreef Szura het volgende:
Morgen een artikel over bij welk tankstation hij ging schijten
VLAANDERENED
quote:Op maandag 13 april 2026 17:19 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Een medium frietje mayonaise met een frikandel en viandel. Wout is geen fijnproever.
De Mora Morele Winnaars snackquote:Wie weet vernoemen we een nieuwe frietmix naar hem
Geperst gekruid gehakt. Maar het is bijna allemaal geperste zooiquote:Op maandag 13 april 2026 17:39 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Mexicano is toch wel het uitschot van de frituur
Ik weet sommigen hier intens kunnen genieten van het merk Demi Vollering.quote:Watching Wout van Aert win Paris–Roubaix today was a reminder of something powerful.
Dreaming 💭
After the finish, when asked what he was thinking entering the velodrome with Tadej Pogacar, he said: “When I was entering the velodrome I was just sticking to my plan. In my dreams and in my preparation, I did the sprint so many times already, so I knew exactly what to do. And the hardest part was coming to the velodrome I would say.”
That says everything.
In my opinion dreaming isn’t something soft or unrealistic. It’s part of the process.
To see it before it happens.
To feel it.
To believe it’s possible, long before it becomes reality.
The moment itself is just the execution.
The real work starts much earlier.
And still, dreaming alone is never enough.
The hardest part is doing the work, overcoming setbacks, and putting yourself in the position where that dream can actually become real.
That’s what makes performances like this so special. And Wout is a special example of overcoming setbacks and doing the work.
Now, a dream (backed by years of work) came to life. 💭✨
A well-deserved victory. 👏🏼
Congrats a lot Wout van Aert 👊🏼
#parisroubaix #cycling #dreaming #performance
Dat is Roubaix, zo is hij ook al zelf lekgereden op Carrefour de l'arbre in kansrijke positie. Het is ook onzinnig om de vraag te stellen wat als Pogi of van der Poel niets tegenkomen. Was van Aert de sterkste gisteren, of Matje of Pogacar? Geen idee, hoewel je vrij zeker weet dat je alleen gaat winnen als je dik in orde bent.quote:Op maandag 13 april 2026 17:00 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Frikandel niks mis mee.quote:Op maandag 13 april 2026 17:19 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit maakt mij echt heel chagrijnig. Dit is inderdaad de Mikkel Bjerg die tijdens de Ronde van Vlaanderen op kop reed en het rode lichtsignaal bij de spoorwegovergang totaal negeerde. Ondanks het feit dat die overtreding genoeg was om hem uit koers te zetten had hij het lef om minutenlang tegen de jury te mekkeren. De jury die hem aanmaande om in te houden en het tweede deel van het peloton terug te laten keren, zoals de regels aangeven. Mikkel wilde dit absoluut niet, want in het tweede deel zaten Van Aert en Van der Poel, die hij wilde elimineren door hard door te rijden. Wat een hypocriete lul.quote:Op maandag 13 april 2026 14:18 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wij staan nog steeds volledig achter Iran.
Tevens las ik zojuist dit: https://www.wielerflits.n(...)-lekke-band-pogacar/
Ze denken echt dat ze onschendbaar zijn heh? Was Bjerg ook al niet viesmad in de RvV toen ze massaal door een rood sein waren gereden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |