In dit hypotetische geval zal het moeten zijn omdat je dan blijkbaar ontzettend homosueel bent!quote:Op maandag 13 april 2026 13:08 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Ik zou me afvragen waarom er een andere naakte man dan mezelf in mijn slaapkamer staat
Niet meteen tot die conclusie komen, er zijn andere opties, misschien is het gewoon een cuck?quote:Op maandag 13 april 2026 13:18 schreef Marsenal het volgende:
[..]
In dit hypotetische geval zal het moeten zijn omdat je dan blijkbaar ontzettend homosueel bent!
Oh ja sorry ik loop dan wel hard van stapel ja.quote:Op maandag 13 april 2026 13:34 schreef Moonversion het volgende:
[..]
Niet meteen tot die conclusie komen, er zijn andere opties, misschien is het gewoon een cuck?
Ik weet niet welke grap je bedoelt maar ik maak vooral topics omdat ik anders mezelf van kant maakquote:Op maandag 13 april 2026 14:02 schreef datismijnmening het volgende:
Heb je nou een heel topic bedacht voor je matige boomer woordgrapje?
Lijkt me ook super als je dat gaat doen en er een topic over maakt in CRE.quote:Op maandag 13 april 2026 14:09 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik weet niet welke grap je bedoelt maar ik maak vooral topics omdat ik anders mezelf van kant maak
Ja, maar als je er net een navel mee kan vullen, geeft dat toch een uitdaging.quote:Op maandag 13 april 2026 18:33 schreef Lavenderr het volgende:
Beter een kleine die steigert dan een grote die weigert.
Nou in het geval van een micropenis is dat wel heel lullig hoor.quote:Op maandag 13 april 2026 18:33 schreef Lavenderr het volgende:
Beter een kleine die steigert dan een grote die weigert.
Een beetje, maar niet 95 kilo aan project. Ik denk toch dat dit te ambitieus zal blijken.quote:Op maandag 13 april 2026 16:51 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Lijkt me ook super als je dat gaat doen en er een topic over maakt in CRE.
Kun je een beetje kantklossen?
zelfs daar zijn grenzen aanquote:Op maandag 13 april 2026 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
WTF man. Dacht dat we vrienden waren!
Netjes van je!quote:Op maandag 13 april 2026 19:30 schreef Donna het volgende:
[..]
Nou in het geval van een micropenis is dat wel heel lullig hoor.
OT; Ik heb 'het' netjes afgemaakt want kon het niet over m'n hart verkrijgen om 'm weg te sturen en daarna fatsoenlijk afgewimpeld toen hij nog eens langs wilde komen.
Ja, en zeer waarschijnlijk wist hij de reden toch al. Dus uiteindelijk is het alsnog knap lullig.quote:
Hij was op andere gebieden wel van goede huize. Heb geen idee wat hij er van dacht verder. Hij zei wel vooraf dattie niet zo groot was, maar dat was nogal een understatement.quote:Op maandag 13 april 2026 21:02 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja, en zeer waarschijnlijk wist hij de reden toch al. Dus uiteindelijk is het alsnog knap lullig.
Centimeters willen we.quote:Op maandag 13 april 2026 21:17 schreef Donna het volgende:
[..]
Hij was op andere gebieden wel van goede huize. Heb geen idee wat hij er van dacht verder. Hij zei wel vooraf dattie niet zo groot was, maar dat was nogal een understatement.
Millimeters mag eventueel ookquote:
Moest lachenquote:Op maandag 13 april 2026 21:17 schreef Donna het volgende:
[..]
Hij was op andere gebieden wel van goede huize. Heb geen idee wat hij er van dacht verder. Hij zei wel vooraf dattie niet zo groot was, maar dat was nogal een understatement.
Is daarmee te neuken? En voel je dat dan?quote:Op maandag 13 april 2026 21:34 schreef Donna het volgende:
[..]
Sowieso kleiner dan de korte kant van mijn telefoon en Google zegt dat die 70,5mm is.
Als je aseksueel bent wel jaquote:Op maandag 13 april 2026 21:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het zou me zo niet kunnen boeien
Niet dat ik een relatie wil en ja ik ben aseksueel (misschien komt dat dan extra goed uit).
Alleen mocht ik iemand treffen en ervoor vallen maakt het me echt nul komma nul uit. Het is maar een dom uiterlijk kenmerk ja
En een halve millimeter? Dat is wel erg preciesquote:Op maandag 13 april 2026 21:34 schreef Donna het volgende:
[..]
Sowieso kleiner dan de korte kant van mijn telefoon en Google zegt dat die 70,5mm is.
Hmm, laten we zeggen 7 cm.quote:Op maandag 13 april 2026 21:34 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja ik heb het ook niet bedacht.quote:Op maandag 13 april 2026 21:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En een halve millimeter? Dat is wel erg precies
Mwoah joah, sommige standjes wel, sommige lukt echt niet. En nee, daar voel je niks van.quote:Op maandag 13 april 2026 21:39 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Is daarmee te neuken? En voel je dat dan?
Het is de afmeting van mijn telefoon.quote:Op maandag 13 april 2026 22:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja... bij alles wat micro is telt elke extra, dus ook die halve millimeter
Je vergeet de komma.quote:Op maandag 13 april 2026 22:16 schreef de_boswachter het volgende:
Heb zelf een 33 cm (max max max supermax) dus kan me er niets bij voorstellen eerlijk gezegd.
Dank voor het signaleren. Aangepast!quote:
quote:Op maandag 13 april 2026 22:16 schreef de_boswachter het volgende:
Heb zelf een 33 cm (max max max, supermax) dus kan me er niets bij voorstellen eerlijk gezegd.
Laat dat daten ook maar zittenquote:Op maandag 13 april 2026 19:30 schreef Donna het volgende:
[..]
Nou in het geval van een micropenis is dat wel heel lullig hoor.
OT; Ik heb 'het' netjes afgemaakt want kon het niet over m'n hart verkrijgen om 'm weg te sturen en daarna fatsoenlijk afgewimpeld toen hij nog eens langs wilde komen.
Hey, dat treft, ik ook.quote:Op maandag 13 april 2026 21:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
en ja ik ben aseksueel (misschien komt dat dan extra goed uit ).
Ja dat blijkt.quote:Op dinsdag 14 april 2026 07:01 schreef Invisibli het volgende:
Als man met een micropenis heb je 1 gelukje, hij past. Ik bedoel als iemand kaakkramp krijgt van de groottte en em daardoor uitspuugt is ook irritant.
As ik het goed heb is afdeling clit dichtbij toch? Misschien valt die nog net aan te tikken of te stimuleren.
Ik zeg ook maar wat. Kan me in ieder geval niet voorstellen dat het alleen maar nadelen heeft en geen voordeel.
Dat is dan geen micro maar een nanopenis...quote:Op maandag 13 april 2026 21:34 schreef Donna het volgende:
[..]
Jep.quote:Op dinsdag 14 april 2026 10:08 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Dat is dan geen micro maar een nanopenis...
https://www.gezondheid.be(...)penis-te-klein-33956
Hoe groot is een micropenis?
< 2,5 cm bij de geboorte (bij een voldragen kind)
< 2,6 cm op 1 jaar
< 3,5 cm op 5 jaar
< 3,8 cm op 10 jaar
< 4 cm in rust in de puberteit en op volwassen leeftijd
< 8 cm in erectie op volwassen leeftijd
Ow, nog niet wakker blijkbaar... 7 cm dus, dat past wel bij die laatste als het een stijve was...
Hoe bedoel je dit?quote:Op dinsdag 14 april 2026 10:47 schreef r_one het volgende:
[..]
Toch knap dat je 'm zover hebt gekregen
Hahaha, niet elke seks begint met een slappe die je nog op moet kloppen.quote:Op dinsdag 14 april 2026 10:50 schreef r_one het volgende:
[..]
Nou, je moest beginnen bij < 4 cm![]()
(da's best wel effe zoeken)
En bedankt hequote:Op dinsdag 14 april 2026 11:14 schreef Donna het volgende:
[..]
Hahaha, niet elke seks begint met een slappe die je nog op moet kloppen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2026 11:27:04 ]
Zodra ze jou zien wordt ie spontaan stijf?quote:Op dinsdag 14 april 2026 11:14 schreef Donna het volgende:
[..]
Hahaha, niet elke seks begint met een slappe die je nog op moet kloppen.
Jep.quote:Op dinsdag 14 april 2026 12:13 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Zodra ze jou zien wordt ie spontaan stijf?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |