In dit hypotetische geval zal het moeten zijn omdat je dan blijkbaar ontzettend homosueel bent!quote:Op maandag 13 april 2026 13:08 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Ik zou me afvragen waarom er een andere naakte man dan mezelf in mijn slaapkamer staat
Niet meteen tot die conclusie komen, er zijn andere opties, misschien is het gewoon een cuck?quote:Op maandag 13 april 2026 13:18 schreef Marsenal het volgende:
[..]
In dit hypotetische geval zal het moeten zijn omdat je dan blijkbaar ontzettend homosueel bent!
Oh ja sorry ik loop dan wel hard van stapel ja.quote:Op maandag 13 april 2026 13:34 schreef Moonversion het volgende:
[..]
Niet meteen tot die conclusie komen, er zijn andere opties, misschien is het gewoon een cuck?
Ik weet niet welke grap je bedoelt maar ik maak vooral topics omdat ik anders mezelf van kant maakquote:Op maandag 13 april 2026 14:02 schreef datismijnmening het volgende:
Heb je nou een heel topic bedacht voor je matige boomer woordgrapje?
Hmmm misschien moet je dat dan alsnog doenquote:Op maandag 13 april 2026 14:09 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik weet niet welke grap je bedoelt maar ik maak vooral topics omdat ik anders mezelf van kant maak
Lijkt me ook super als je dat gaat doen en er een topic over maakt in CRE.quote:Op maandag 13 april 2026 14:09 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik weet niet welke grap je bedoelt maar ik maak vooral topics omdat ik anders mezelf van kant maak
Ja, maar als je er net een navel mee kan vullen, geeft dat toch een uitdaging.quote:Op maandag 13 april 2026 18:33 schreef Lavenderr het volgende:
Beter een kleine die steigert dan een grote die weigert.
Nou in het geval van een micropenis is dat wel heel lullig hoor.quote:Op maandag 13 april 2026 18:33 schreef Lavenderr het volgende:
Beter een kleine die steigert dan een grote die weigert.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |