In dit hypotetische geval zal het moeten zijn omdat je dan blijkbaar ontzettend homosueel bent!quote:Op maandag 13 april 2026 13:08 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Ik zou me afvragen waarom er een andere naakte man dan mezelf in mijn slaapkamer staat
Niet meteen tot die conclusie komen, er zijn andere opties, misschien is het gewoon een cuck?quote:Op maandag 13 april 2026 13:18 schreef Marsenal het volgende:
[..]
In dit hypotetische geval zal het moeten zijn omdat je dan blijkbaar ontzettend homosueel bent!
Oh ja sorry ik loop dan wel hard van stapel ja.quote:Op maandag 13 april 2026 13:34 schreef Moonversion het volgende:
[..]
Niet meteen tot die conclusie komen, er zijn andere opties, misschien is het gewoon een cuck?
Ik weet niet welke grap je bedoelt maar ik maak vooral topics omdat ik anders mezelf van kant maakquote:Op maandag 13 april 2026 14:02 schreef datismijnmening het volgende:
Heb je nou een heel topic bedacht voor je matige boomer woordgrapje?
Lijkt me ook super als je dat gaat doen en er een topic over maakt in CRE.quote:Op maandag 13 april 2026 14:09 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik weet niet welke grap je bedoelt maar ik maak vooral topics omdat ik anders mezelf van kant maak
Ja, maar als je er net een navel mee kan vullen, geeft dat toch een uitdaging.quote:Op maandag 13 april 2026 18:33 schreef Lavenderr het volgende:
Beter een kleine die steigert dan een grote die weigert.
Nou in het geval van een micropenis is dat wel heel lullig hoor.quote:Op maandag 13 april 2026 18:33 schreef Lavenderr het volgende:
Beter een kleine die steigert dan een grote die weigert.
Een beetje, maar niet 95 kilo aan project. Ik denk toch dat dit te ambitieus zal blijken.quote:Op maandag 13 april 2026 16:51 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Lijkt me ook super als je dat gaat doen en er een topic over maakt in CRE.
Kun je een beetje kantklossen?
zelfs daar zijn grenzen aanquote:Op maandag 13 april 2026 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
WTF man. Dacht dat we vrienden waren!
Netjes van je!quote:Op maandag 13 april 2026 19:30 schreef Donna het volgende:
[..]
Nou in het geval van een micropenis is dat wel heel lullig hoor.
OT; Ik heb 'het' netjes afgemaakt want kon het niet over m'n hart verkrijgen om 'm weg te sturen en daarna fatsoenlijk afgewimpeld toen hij nog eens langs wilde komen.
Ja, en zeer waarschijnlijk wist hij de reden toch al. Dus uiteindelijk is het alsnog knap lullig.quote:
Hij was op andere gebieden wel van goede huize. Heb geen idee wat hij er van dacht verder. Hij zei wel vooraf dattie niet zo groot was, maar dat was nogal een understatement.quote:Op maandag 13 april 2026 21:02 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja, en zeer waarschijnlijk wist hij de reden toch al. Dus uiteindelijk is het alsnog knap lullig.
Centimeters willen we.quote:Op maandag 13 april 2026 21:17 schreef Donna het volgende:
[..]
Hij was op andere gebieden wel van goede huize. Heb geen idee wat hij er van dacht verder. Hij zei wel vooraf dattie niet zo groot was, maar dat was nogal een understatement.
Millimeters mag eventueel ookquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |