Nou...! Eens 😃quote:Op donderdag 4 juni 2026 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik verbaas me er nog steeds over hoe goed jij een verhaal kunt schrijven
Geniet je nog een beetje van al dat wolken geweld de afgelopen dagen ?quote:Op maandag 8 juni 2026 09:27 schreef RedShoe het volgende:
Redelijk geslapen wel.
Ik zou vandaag bezoek krijgen van therapie, maar die heeft afgezegd.
Ik kijk uit naar de dagen dat het warmer gaat worden.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geniet je nog een beetje van al dat wolken geweld de afgelopen dagen ?
Is er geen andere anti psychotica die je zou kunnen proberen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 08:37 schreef RedShoe het volgende:
Goedemorgen![]()
De discussie is gestart over de medicatie. De anti psychotica vlakt teveel af. Mijn therapeut opperde om in plaats daarvan een antidepressivum te nemen. Dit moet wel in overleg met de Psychiater. Ik ben er zelf nog niet helemaal uit.
Geen verstand vanquote:Op woensdag 17 juni 2026 08:37 schreef RedShoe het volgende:
Goedemorgen![]()
De discussie is gestart over de medicatie. De anti psychotica vlakt teveel af. Mijn therapeut opperde om in plaats daarvan een antidepressivum te nemen. Dit moet wel in overleg met de Psychiater. Ik ben er zelf nog niet helemaal uit.
Zit er ook in. Alleen begin ik steeds depressiever te worden door de antipsychotica. Het vlakt niet alleen af wat het af zou moeten vlakken zeg maar en ik weet niet of ik dat nog langer kan verdragen. Ik merk dit al een tijdje en het wordt eerder slechter dan dat het beter wordt.quote:Op woensdag 17 juni 2026 10:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is er geen andere anti psychotica die je zou kunnen proberen.
Ik weet niet het exacte verschil tussen antidepressiva en antipsychotica
Maar het lijkt me dat er wel een daadwerkelijk verschil in zit
Je kan in dit geval beter meteen aan de bel trekken.quote:Op woensdag 17 juni 2026 12:17 schreef maily het volgende:
[..]
Geen verstand van.
Wel goed dat er nu de discussie is.
Wat is logisch denken in dit geval?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 18:21 schreef RedShoe het volgende:
Blijven relativeren. Buren hebben het niet gemunt op mij.
Maar waarom is er dan toch dat zeurende gevoel, stemmen, gezeik...en voetbal kijken.
Relativeren, kijken naar een andere realistischer beeld. Denk na. Of liever laat het gaan. Blijf in het hier en nu. Kop erbij houden. Erger je niet aan mensen, niet de trollen aandacht geven. Trap de trollen op hun....
Wat als? Is dat logisch denken?
5-1quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:12 schreef maily het volgende:
[..]
Wat is logisch denken in dit geval?
Is ook voor iedereen verschillend.
Zoals jij het beschrijft voelt het voor jou.
Hoop dat je geniet van de wedstrijd.
Deze warmte is voor niemand gezond. Maar geloof best dat het voor sommige mensen de mentale problemen verdubbelenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:19 schreef RedShoe het volgende:
Andere medicatie naast de anti psychotica gekregen. Is wel even wennen. Ik ben vooral erg moe, maar ik vraag me af of het een bijwerking is of dat het door de warmte komt. Maar van andere bijwerkingen heb ik tot nu geen last.
Zat mensen die doordraaien door deze hitte idd. Bekend gegeven wel.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:21 schreef Droopie het volgende:
[..]
Deze warmte is voor niemand gezond. Maar geloof best dat het voor sommige mensen de mentale problemen verdubbelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |