Hij heeft het goed gedaan.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Topkandidaat Yannis zit weer opgescheept met waardeloze medespelers.
En Maxim heeft het ook goed gedaan. Geen mol.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
Maxim geeft wel heel zware Mol-vibes.
Hij deed niets goed? Hij gaf een fout antwoord ("verbeterde" het juiste antwoord van Yannis), elke foto mislukte eerst een paar keer, hij kreeg nauwelijks wat binnen bij de eet-opdracht.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hij heeft het goed gedaan.
[..]
En Maxim heeft het ook goed gedaan. Geen mol.
Maar hij had zich op het eind ook kunnen laten inhalen.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hij deed niets goed? Hij gaf een fout antwoord ("verbeterde" het juiste antwoord van Yannis), elke foto mislukte eerst een paar keer, hij kreeg nauwelijks wat binnen bij de eet-opdracht.
Bij Maxim twijfel ik steeds of hij dingen bewust doet of gewoon geen al te sterke speler is (qua opdrachten dan, misschien wel qua mollen jagen).quote:Op zondag 3 mei 2026 20:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Maar hij had zich op het eind ook kunnen laten inhalen.
Dat Julie Wout verdenkt lijkt me nu wel een zekerheid.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:55 schreef BillDauterive het volgende:
Als ik de rode lap had, zou ik em bij mijn mol leggen. Het is niet heel vreemd dat Wout twee keer de rode lap krijgt. Ik denk dat die kandidaten op Wout zitten.
Dit was gedoemd om te mislukken ja.quote:Op zondag 3 mei 2026 21:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Kan me niet voorstellen dat er 2 kandidaten ooit tot een compromis zouden komen.
En op dit moment blijkt dat het niet de juiste tactiek is. De mol weet wie de slechtste is en kan zo erg makkelijk naar de vrijstelling gaan.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:55 schreef BillDauterive het volgende:
Als ik de rode lap had, zou ik em bij mijn mol leggen. Het is niet heel vreemd dat Wout twee keer de rode lap krijgt. Ik denk dat die kandidaten op Wout zitten.
Nee, je zou eigenlijk moeten loten voor de vrijstelling. Maar dan nog moet de ene de andere laten gaan.quote:Op zondag 3 mei 2026 21:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Kan me niet voorstellen dat er 2 kandidaten ooit tot een compromis zouden komen.
Lijkt me ook de meest waarschijnlijke.quote:Op zondag 3 mei 2026 21:39 schreef golfer het volgende:
Ik blijf bij Wout en als reservemol Isabelle.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |