quote:Op vrijdag 17 april 2026 09:39 schreef Hiddendoe het volgende:
Over coryfeeën gesproken:
Bekijk deze YouTube-video
Mick was af en toe wel geïrriteerd door de (te) snelle interrupties door Sonja.quote:
Mijn conservatieve ooms en onze CDA en VVD stemmende buren vonden Sonja een zuur links wijf.quote:Op vrijdag 17 april 2026 18:28 schreef Boca_Raton het volgende:
Capabele vrouw maar wat mij stoorde was die eeuwige lach. Ze hield niet op.
Maar goed, RIP
Misschien was ze dat ook wel, maar ze zei alles met een glimlach.quote:Op vrijdag 17 april 2026 18:45 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Mijn conservatieve ooms en onze CDA en VVD stemmende buren vonden Sonja een zuur links wijf.
Kun je nagaan.
Walgelijk.quote:Op vrijdag 17 april 2026 18:47 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Misschien was ze dat ook wel, maar ze zei alles met een glimlach.
Pfff, dat Engels van haar is echt tenenkrommend. Maar goed, kan haar sowieso niet uitstaan.quote:Op vrijdag 17 april 2026 16:18 schreef Toby56 het volgende:
[..]
[..]
(Stiekem blijf ik het lange interview van Hanneke Groenteman met Lou Reed leuker vinden. "Such a nice Jewish lady" die erin slaagde om met haar steenkolen-Engels het erkende stuk saggerijn mild te stemmen.)
Ik heb niet zoveel problemen met Hanneke.quote:Op vrijdag 17 april 2026 19:32 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Pfff, dat Engels van haar is echt tenenkrommend. Maar goed, kan haar sowieso niet uitstaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |