Die kan de straat van naar Taiwan afsluiten.quote:Op zondag 12 april 2026 17:45 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Laten we maar even afwachten hoe het zal gaan.
Er kunnen nog verrassende dingen gebeuren. China laat zich bovendien ook niet graag onder druk zetten.
Ook wel ironisch dat de Joden nu nukes hebben en de Duitsers hebben Döner Kebab als nationale gerecht.quote:Op zondag 12 april 2026 17:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als ik al die mensen tegenwoordig hoor dan denk ik altijd; had A. Hitler toch niet gewoon gelijk en zijn de Joden de as van alle kwaad?
Die kutamerikanen hebben het Duitse feestje verpest. Anders had Duitsland Moskou nog gepakt ,alle Joden gedood of verbannen en was er geen midden oosten conflict of open grens. Dan was de economie 2 keer zo groot met alleen mensen met blauwe ogen en won Europa alle wedstrijd disciplines incl de Superbowl.quote:Op zondag 12 april 2026 17:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook wel ironisch dat de Joden nu nukes hebben en de Duitsers hebben Döner Kebab als nationale gerecht.
Ervaring leert mij dat dat compleet zinloos is.quote:Op zondag 12 april 2026 14:17 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik merk het alweer, de inhoudelijk reacties zijn op. Een stuk van The Guardian linken is makkelijk, daar een discussie over voeren blijkt wat lastiger.
Zelfs met mijn Duitse bloed kan ik dit niet overtreffenquote:Op zondag 12 april 2026 17:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als ik al die mensen tegenwoordig hoor dan denk ik altijd; had A. Hitler toch niet gewoon gelijk en zijn de Joden de as van alle kwaad?
Grappig, want als je een term als 'de Joden' in een andere context gebruikt zijn figuren als kabouter UitStraling de eersten die je van 'antisemitisme' komen beschuldigen.quote:Op zondag 12 april 2026 17:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook wel ironisch dat de Joden nu nukes hebben en de Duitsers hebben Döner Kebab als nationale gerecht.
Dat klopt deels, maar het is te eenvoudig om 'populisme' te behandelen alsof het een externe verstoring is die plotseling is komen aanwaaien.quote:Op zondag 12 april 2026 17:32 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Populisme heeft alles lamgelegd wat voor de lange termijn goed zou zijn. Onafhankelijker worden van Amerikaans LNG doet pijn. Investeren in militaire macht doet pijn. Investeringsklimaat verbeteren doet pijn. En we accepteren geen pijn meer.
Het is bedoelt om mensen aan het denken te zetten.quote:Op zondag 12 april 2026 18:04 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Zelfs met mijn Duitse bloed kan ik dit niet overtreffen
Vlees voor SA om rond cruciale plekken te stationeren om zo Iran ervan te weerhouden om raketten en drones op die locaties te richten?quote:
Liever een doner kebab in m’n mik dan een kernwapen op m’n dakquote:Op zondag 12 april 2026 17:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kritiek op Israël en zijn beleid is geen antisemitisme.quote:Op zondag 12 april 2026 18:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Waar bv de NOS vroeger echt kritisch was op anti
Semitisme, boeit het ze geen zak meer en wordt er openlijk kritiek gegeven op Israël en hun beleid om niet uitgeroeid te worden.
NOS neemt hiermee de oude rol van de Telegraaf over.
Dat zal je vast niet mogen zeggen, maar als ie wat meer zijn best had gedaan dan hadden we dit gezeik nu niet gehad.quote:Op zondag 12 april 2026 17:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat zouden ze bij de NSB ook zeggen, als Israel toen al had bestaan.quote:Op zondag 12 april 2026 18:12 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Kritiek op Israël en zijn beleid is geen antisemitisme.
Dus openlijk kritiek is weer meteen anti semitisme. We zijn er weer hoorquote:Op zondag 12 april 2026 18:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Waar bv de NOS vroeger echt kritisch was op anti
Semitisme, boeit het ze geen zak meer en wordt er openlijk kritiek gegeven op Israël en hun beleid om niet uitgeroeid te worden.
NOS neemt hiermee de oude rol van de Telegraaf over.
Wat een kul weer dit. Zullen we bij deze oorlog blijven trouwens?quote:Op zondag 12 april 2026 18:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat zouden ze bij de NSB ook zeggen, als Israel toen al had bestaan.
Dat had ik niet geschreven, iemand zit mijn posts te editen.quote:
En hoe de VS reageert wanneer China zijn rederijen de opdracht geeft om door te blijven varen en de blokkade te negeren.quote:Op zondag 12 april 2026 18:13 schreef MissButterflyy het volgende:
Maar goed, ik ben benieuwd hoe de VS de blokkade gaat organiseren. En of er verzet gaat komen. Of China mee gaat werken.
Europa is opgeroepen om de straat schoon en vrij te houden.quote:Op zondag 12 april 2026 18:13 schreef MissButterflyy het volgende:
Maar goed, ik ben benieuwd hoe de VS de blokkade gaat organiseren. En of er verzet gaat komen. Of China mee gaat werken.
Inb4: Us schiet op een schip van China. China en Us krijgen ruzie. En Trump weer boos op de navo omdat ze geen oorlog met china willen.quote:Op zondag 12 april 2026 18:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En hoe de VS reageert wanneer China zijn rederijen de opdracht geeft om door te blijven varen en de blokkade te negeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |