Het zijn video afspraken, dus ik thuis, client in Azc en tolk daar waar die is ( ook wel eens in de auto bij een tankstationquote:Op zondag 12 april 2026 15:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
4 is veel zeg.
Ik heb er 1 morgen, namelijk de huisbezichtiging met Mohammad en daarna door naar kantoor om alles voor heb te regelen. Zin in
Ach, zij hoorde eigenlijk bij de mensen die het eeuwige leven zouden moeten hebben. Een mooi mensquote:Op zondag 12 april 2026 15:09 schreef borisz het volgende:
Sonja Barend overleden
https://www.bnnvara.nl/artikelen/sonja-barend-1940-2026
Oh wauw dank je!quote:Op zondag 12 april 2026 13:53 schreef vlindertje89 het volgende:
Als ik trouwens reken met de 3775 kcal per kilo die het voer volgens bitiba heeft (https://bitiba.onelink.me/NMOA/essjlnf8)
En met de tabel hier keer 0,75 voor gecastreerd https://www.catmoneo.nl/hoeveel-gram-voer-kitten/
Dan kom ik op 79 gram per dag. Dat is best wat meer dan er op de zak als advies staat (waarschijnlijk ivm voor volwassen katten, die hebben minder kcal nodig). Zit dat beetje in buurt met wat je nu geeft?
Ik heb een Ikea op mijn werkplek, zodat ik bij thuiswerken voortdurend in gefilterde lucht werk.quote:Op zondag 12 april 2026 10:35 schreef AnneX het volgende:
Wat sneu dat “de zevende” PuP (?) , de katten, het burengedruis en de pubers de (uit)slaap hebben beïnvloed.
Wat een zorg met die beestenboel met eten en d.a. bij iedereen met beesten.
Vanmiddag toch eens op zoek naar een luchtreiniger apparaat en vergelijkingen.
Misschien ook wel een hulpmiddel bij de niesbuien etc. Alhoewel beduidend minder.
Degenen, die zo’n ding hebben: verhuis je hem dan van woonruimte naar slaapkamer vv? Of heb je er boven en beneden eentje staan?
3775 kcal per kiloquote:Op zondag 12 april 2026 13:53 schreef vlindertje89 het volgende:
Als ik trouwens reken met de 3775 kcal per kilo die het voer volgens bitiba heeft (https://bitiba.onelink.me/NMOA/essjlnf8)
En met de tabel hier keer 0,75 voor gecastreerd https://www.catmoneo.nl/hoeveel-gram-voer-kitten/
Dan kom ik op 79 gram per dag. Dat is best wat meer dan er op de zak als advies staat (waarschijnlijk ivm voor volwassen katten, die hebben minder kcal nodig). Zit dat beetje in buurt met wat je nu geeft?
40% vers gevogeltevlees, 30 % gevogelte eiwit (gedroogd), erwtenmeel, vismeel uit zeevis, aardappelzetmeel, gevogeltelever (gehydrolyseerd), appelresten (gedroogd), 2,5 % biergist (gedroogd), ei (gedroogd), johannisbroodgries (gedroogd), 1,13 % lijnzaad, gevogeltevet, kaliumchloride, 0,2 % cranberries (gedroogd), 0,1 % kruiden, gedroogd (kamille, brandnetel, venkel, bramenbladeren, komijn).quote:Op zondag 12 april 2026 16:33 schreef z80 het volgende:
[..]
3775 kcal per kilo![]()
Wat zit daar als vulmiddel in? Puur vet? Met puur suiker kom je op 4000 kcal per kilo.
Een gram plutonium is 20 tcal.quote:Op zondag 12 april 2026 16:33 schreef z80 het volgende:
[..]
3775 kcal per kilo![]()
Wat zit daar als vulmiddel in? Puur vet? Met puur suiker kom je op 4000 kcal per kilo.
Iemand maakte zich zorgen wat ze d'r poes mag voeren misschien?quote:Op zondag 12 april 2026 16:58 schreef Clubsoda het volgende:
Waarom doen we eigenlijk sceptisch over kattenvoer?
Ik krijg er nou niet direct trek vanquote:Op zondag 12 april 2026 16:57 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
40% vers gevogeltevlees, 30 % gevogelte eiwit (gedroogd), erwtenmeel, vismeel uit zeevis, aardappelzetmeel, gevogeltelever (gehydrolyseerd), appelresten (gedroogd), 2,5 % biergist (gedroogd), ei (gedroogd), johannisbroodgries (gedroogd), 1,13 % lijnzaad, gevogeltevet, kaliumchloride, 0,2 % cranberries (gedroogd), 0,1 % kruiden, gedroogd (kamille, brandnetel, venkel, bramenbladeren, komijn).
Veel (ingedroogd) eiwit, zo te lezen.
Appelresten, biergist, venkel zijn ook prima, dus waarom niet ?quote:Op zondag 12 april 2026 17:18 schreef derLudolf het volgende:
Zouden poezen eigenlijk aubergine en komkommer mogen @:fietsie ?
Katten likken ook hun kont schoon. Loop ik ook niet warm voor. Ik denk dat er verschillen zijn tussen jou en een kat.quote:
Geen grotere demonstratie van moederpoezenliefde dan wanneer ze eerst hun bips uitgebreid poetsen en daarna het snoetje van hun kittenquote:Op zondag 12 april 2026 17:25 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Katten likken ook hun kont schoon. Loop ik ook niet warm voor. Ik denk dat er verschillen zijn tussen jou en een kat.
40quote:Op zondag 12 april 2026 15:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Het zijn video afspraken, dus ik thuis, client in Azc en tolk daar waar die is ( ook wel eens in de auto bij een tankstation)
De teamleiders hebben een cursusdag dus ik werk vanuit huis. Het inloopspreekuur is dinsdagochtend en donderdagochtend. Die zijn tegenwoordig rustig maar in het begin dat ik dat deed hadden we 3-4 vrijwilligers en 2 teamleiders op de achtergrond en regelmatig 40 cliënten in 2 uur.
Ben heel benieuwd hoe dat gaat, zo’n woningbezichtiging, is het bij jullie in het dorp?
Wat een groot verschil.quote:Op zondag 12 april 2026 18:43 schreef Kaatje1 het volgende:
Het inloopspreekuur is ook echt dat, kleine dingen, snel wat opzoeken. Wij hebben natuurlijk veelal asielzoekers zonder status. We horen aan, proberen dossier verder op orde te krijgen (voor jullie) bieden ook vva’s aan, signaleren. Voorheen (mag niet meer) hielpen we met snel scannen of hun papieren voor gezinshereniging in orde waren en of we daar oor al een afspraak konden maken. Maar ook helpen met medische brieven, afspraken etc. Dat is echt vaak binnen een paar minuten gepiept.
Dat laatste doen wij niet meer, is voor Coa. Deden we wel, ook helpen met boetes. Maar wij hebben op de locatie best veel coa medewerkers die de eigenlijke begeleiding doen, wij zijn er voor de asielprocedure (en zijn vaak ongehoorzaamquote:Op zondag 12 april 2026 18:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat een groot verschil.
Bij ons komen mensen vaak ook voor kleine dingen. Nooit iets van een paar minuten, dat bestaat bij ons niet. Maar dan blijken ze ineens ook nog 5 andere vragen te hebben. Of dan duurt het een kwartier voor ze de juiste gegevens hebben gevonden. Of werkt de website van de busmaatschappij niet mee en ben je 25 minuten bezig met het afsluiten voor een busabonnement.
Ah, is dat daar de verdeling. Ik heb echt geen idee hoe het er op een opvang aan toe gaat.quote:Op zondag 12 april 2026 19:04 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat laatste doen wij niet meer, is voor Coa. Deden we wel, ook helpen met boetes. Maar wij hebben op de locatie best veel coa medewerkers die de eigenlijke begeleiding doen, wij zijn er voor de asielprocedure (en zijn vaak ongehoorzaam) en beginnen met een kleine vraag, na 2 woorden merk je al dat er nog veel meer komen en ook vaak veel lastiger.
Is het een vraag of "jij moet me helpen"quote:Op zondag 12 april 2026 19:04 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat laatste doen wij niet meer, is voor Coa. Deden we wel, ook helpen met boetes. Maar wij hebben op de locatie best veel coa medewerkers die de eigenlijke begeleiding doen, wij zijn er voor de asielprocedure (en zijn vaak ongehoorzaam) en beginnen met een kleine vraag, na 2 woorden merk je al dat er nog veel meer komen en ook vaak veel lastiger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |