Nee.quote:
Rondje rijden is geen sportquote:
quote:Op zondag 24 mei 2026 00:18 schreef Poepz0r het volgende:
Oekraïne act. Hopelijk pakt Rusland dat snel in walgelijk land
Eurotje duurder dan je moeder.quote:Op zondag 24 mei 2026 00:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Oekrainer verkoopt zn familie voor een euro. Stukje omkoping
Tot nu toe krijgt Usyk flinke petsen.quote:Op zondag 24 mei 2026 00:28 schreef TwenteFC het volgende:
Gun het Rico echt maar ben er bang voor dat het slopen zo begint..
Die hele Egyptische nachtje.quote:Op zondag 24 mei 2026 00:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Rico staat lekker te dansen. Stukje dansplaat
Begint zoals Ngannou.quote:Op zondag 24 mei 2026 00:28 schreef TwenteFC het volgende:
Gun het Rico echt maar ben er bang voor dat het slopen zo begint..
Dan Fury....? Mwah.quote:Op zondag 24 mei 2026 00:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Rico heeft veel meer incasseringsvermogen
Volgens degenen die de verliezer liever hadden zien winnen is het sowieso oneerlijk inderdaad, dat is wel standaardquote:
Ben ook gewoon voor Rico, hopelijk poft er dadelijk een vol op.quote:Op zondag 24 mei 2026 00:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Rico heeft veel meer incasseringsvermogen
Tyson heeft al verloren van Usyk dus neequote:Op zondag 24 mei 2026 00:43 schreef PzKpfw het volgende:
Het lijkt wel de lamme tegen de blinde. Tyson Fury zou gehakt maken van beide.
Bij de groentenman van Dick Jol.quote:
Ja, bijna.quote:Op zondag 24 mei 2026 00:43 schreef PzKpfw het volgende:
Het lijkt wel de lamme tegen de blinde. Tyson Fury zou gehakt maken van beide.
Staat in ieder geval niet voor lul wat er nu ook gebeurt. Dat scheelt.quote:Op zondag 24 mei 2026 00:43 schreef heywoodu het volgende:
Verhoeven houdt zich in elk geval uitstekend staande.
Gewoon de hele hypotheek.quote:Op zondag 24 mei 2026 00:44 schreef Meister1984 het volgende:
Zal ik nog gauw 50 euro op rico zetten?
Niet in deze vorm.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |