Dat zou ik ook niet durven hoor, je hebt tegenwoordig zo een mes in je nek.quote:Op zaterdag 11 april 2026 21:16 schreef Solotovski het volgende:
Is er dan ook echt niemand in die bus die dan ook wat durft te doen?
De vijanden van de vrijheid en blijheid, hebben het onmogelijk gemaakt om de zwakke plekken in de Nederlandse maatschappij zwaar bewapend te verdedigen en te versterken.quote:Op zaterdag 11 april 2026 21:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja mensen. Bewapen jezelf.koekoek
Ik ook echter een groot gedeelte van de passagiers is laaghangend lui uitkeringsvolk die zijn tot niets is staat.quote:Op zondag 12 april 2026 02:17 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Vanwege eventuele vervolging? Of het risico een mes te krijgen?
Nu ben ik een aardig grote jongen en niet bang uitgevallen. Als ik in die bus gestaan had dan hadden ze op zeker een aanhouding. En een ambulance kunnen bellen. Misschien niet heel slim maar ik ben echt klaar met dit soort lui
Ze hebben dan ook een uitkering omdat zij de kwetsbaren/zwakkeren van de Nederlandse samenleving zijn.quote:Op zondag 12 april 2026 07:37 schreef halfway het volgende:
[..]
Ik ook echter een groot gedeelte van de passagiers is laaghangend lui uitkeringsvolk die zijn tot niets is staat.
Ik zou het wel doen, maar ben totaal niet geschikt. Heb namelijk een hoger risicoprofielquote:Op zondag 12 april 2026 07:04 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Daar komt ook nog bij dat straks waarschijnlijk niemand meer buschauffeur wil worden. Tenminste ik al nooit.
Mooi. Shakespeare?quote:Op zondag 12 april 2026 07:07 schreef torentje het volgende:
[..]
De vijanden van de vrijheid en blijheid, hebben het onmogelijk gemaakt om de zwakke plekken in de Nederlandse maatschappij zwaar bewapend te verdedigen en te versterken.
Maar er is wel een nijpend tekort:quote:Op zondag 12 april 2026 07:48 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik zou het wel doen, maar ben totaal niet geschikt. Heb namelijk een hoger risicoprofiel
Dan nog zullen ze niet iemand aannemen met een hoger risicoprofiel. Dat kost je meer dan het je oplevert...quote:Op zondag 12 april 2026 07:53 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Maar er is wel een nijpend tekort:
https://www.ad.nl/alphen-(...)%2Fwww.google.com%2F
...en dat kan ik heel goed begrijpen.
Het risico op een mes tussen je ribben is domweg te groot om in te grijpen. Kut voor de bus chauffeur maar als mijn eigen leven op het spel staat denk ik wel drie keer na voordat ik erin stap.quote:Op zondag 12 april 2026 07:53 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Maar er is wel een nijpend tekort:
https://www.ad.nl/alphen-(...)%2Fwww.google.com%2F
...en dat kan ik heel goed begrijpen.
Je wordt in elkaar geslagen/neergestoken, iemand uit de politiek zeg "och wat een dramatische gebeurtenis."
Daar blijft het bij. Dan vinden mensen het nog raar dat niemand ingrijpt. Dan ben jij de volgende dramatische gebeurtenis.
Niet echt iets van de laatste 25 jaarquote:Op zondag 12 april 2026 08:12 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Het risico op een mes tussen je ribben is domweg te groot om in te grijpen. Kut voor de bus chauffeur maar als mijn eigen leven op het spel staat denk ik wel drie keer na voordat ik erin stap.
Tel daarbij op dat rechters en het OM erg geil zijn op het vervolgen van mensen die noodweer danwel noodweerexces toepassen en voor je het weet is je hele leven naar de gallemiezen terwijl de dader duizenden euro’s aan vergoedingen opstrijkt en je in je gezicht uitlacht voor je “heldhaftige” optreden.
Sorry meneer de buschauffeur, Nederland helpt je niet, dat is nu eenmaal het geweldige land wat we zijn geworden de afgelopen 25 jaar.
Dan heeft hij wellicht een dubbel paspoort en kan het Nederlandse worden ingenomen.quote:Op zondag 12 april 2026 06:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En dan blijkt ie in Rotterdam te zijn geboren en zien we je hier niet meer terug.
Zou jij dat wel durven dan?quote:Op zaterdag 11 april 2026 21:16 schreef Solotovski het volgende:
Is er dan ook echt niemand in die bus die dan ook wat durft te doen?
Die ene vrouw probeert het wel, best dapper van haarquote:Op zaterdag 11 april 2026 20:23 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Vooral ook triest dat er niemand ingrijpt.
De plaats van geboorte zou geen vrijbrief moeten zijn voor criminaliteit. Gewoon met de hele familie terug naar het land van herkomst van vader, grootvader of overgrootvader.quote:Op zondag 12 april 2026 06:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En dan blijkt ie in Rotterdam te zijn geboren en zien we je hier niet meer terug.
En maar blijven proberen om dit goed te praten, stug volhouden hoor dan komt het allemaal vanzelf weer goedquote:Op zondag 12 april 2026 09:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet echt iets van de laatste 25 jaar
Geweld tegen mensen in het OV is er vrijwel altijd geweest
Ik zie hier ook een verwardier rondstruinen .... mg zeg wat een braakselquote:Op zondag 12 april 2026 07:07 schreef torentje het volgende:
[..]
De vijanden van de vrijheid en blijheid, hebben het onmogelijk gemaakt om de zwakke plekken in de Nederlandse maatschappij zwaar bewapend te verdedigen en te versterken.
In tegendeel.quote:Op zondag 12 april 2026 09:38 schreef matspontius het volgende:
[..]
En maar blijven proberen om dit goed te praten, stug volhouden hoor dan komt hetb allemaal vanzelf weer goed
Snel, pak je hockeystok!quote:Op zondag 12 april 2026 09:40 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ik zie hier ook een verwardier rondstruinen .... mg zeg wat een braaksel
quote:Op zondag 12 april 2026 09:38 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
De plaats van geboorte zou geen vrijbrief moeten zijn voor criminaliteit. Gewoon met de hele familie terug naar het land van herkomst van vader, grootvader of overgrootvader.
oa.quote:Op zondag 12 april 2026 02:17 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Vanwege eventuele vervolging? Of het risico een mes te krijgen?
Nu ben ik een aardig grote jongen en niet bang uitgevallen. Als ik in die bus gestaan had dan hadden ze op zeker een aanhouding. En een ambulance kunnen bellen. Misschien niet heel slim maar ik ben echt klaar met dit soort lui
Nee en dat lijkt me ook niet echt prettig, urenlang in een kleine afgesloten ruimte te zitten.quote:Op zondag 12 april 2026 10:55 schreef Drxx het volgende:
Hebben ze in Rotterdamse bussen geen afgesloten hokje voor de chauffeurs?
Naar wat je kunt horen, zaten er volgens mij vooral vrouwen en kinderen in die bus.quote:Op zondag 12 april 2026 11:06 schreef Tengano het volgende:
In principe zou je in deze situatie een burgerarrest mogen doen denk ik, maar ik weet daar te weinig van.
Ik denk dat je hem dan naar de grond toe moet hoeken en vasthouden totdat de politie komt.
Je mag iemand staande houden cq vast houden. Maar je moet oppassen dat je niet iemand zodanig verwond dat je voor de rechter kunt verschijnen en daardoor je leven op de kop komt te staan. Dan ben jij plots de dader en tuig het slachtoffer.quote:Op zondag 12 april 2026 11:06 schreef Tengano het volgende:
In principe zou je in deze situatie een burgerarrest mogen doen denk ik, maar ik weet daar te weinig van.
Ik denk dat je hem dan naar de grond toe moet hoeken en vasthouden totdat de politie komt.
Ik heb al eens 3 van die ratten een trein uitgewerkt omdat ze een conducteur aan het mishandelen waren dus ik durf wel te zeggen dat ik dat zou durven jaquote:
Met de bolle kant van een hockeystick, toevallig?quote:Op zondag 12 april 2026 12:03 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik heb al eens 3 van die ratten een trein uitgewerkt omdat ze een conducteur aan het mishandelen waren dus ik durf wel te zeggen dat ik dat zou durven ja
Had ik helaas niet bij mequote:Op zondag 12 april 2026 12:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Met de bolle kant van een hockeystick, toevallig?
Mooi volop in beeld.quote:Op zondag 12 april 2026 12:07 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Eerdere beelden van dezelfde man en dezelfde buschauffeur.
Zal wel ergens bij zijn matties ondergedoken zitten oid. Ze dekken elkaar allemaal.quote:Op zondag 12 april 2026 12:29 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Maar nog steeds niet opgepakt.....
Goh, how obvious...
quote:Op zondag 12 april 2026 09:38 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
De plaats van geboorte zou geen vrijbrief moeten zijn voor criminaliteit. Gewoon met de hele familie terug naar het land van herkomst van vader, grootvader of overgrootvader.
Om mij snel en het land uit wieberen. Weg met dit soort tuig.quote:Op zondag 12 april 2026 12:29 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Maar nog steeds niet opgepakt.....
Goh, how obvious...
https://www.rijnmond.nl/n(...)-herkenbaar-in-beeldquote:Op zondag 12 april 2026 12:07 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Heftig om twee keer te moeten meemaken.quote:Op zondag 12 april 2026 12:07 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Men heeft de Nederlandse taal zelf niet goed onder de knie als men mijn bijdragen verwarrend vind.quote:Op zondag 12 april 2026 09:40 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ik zie hier ook een verwardier rondstruinen .... mg zeg wat een braaksel
Klopt, dat is iets waar je als mens echt cynisch van wordt. Ik ben ooit lastig gevallen door een jongen op de fiets. Het eindigde ermee dat ik aan de ene kant van mijn fiets stond te roepen dat hij op moest rotten en hij dingen riep over hoer en kanker en tegen mijn fiets aan trapte.quote:Op zondag 12 april 2026 16:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het is eigenlijk wel schaamtevol als je het zo bekijkt. De buschauffeur zorgt ervoor dat de passagiers veilig van punt A naar punt B komen, maar wanneer de buschauffeur wat overkomt steekt geen enkele passagier een poot uit. Je hoort ook in een filmpje dat hij zegt 'Een volle bus en niemand doet iets'.
Ik kom helaas dit soort stukken stront nooit tegen, tenminste niet in dit soort situaties.quote:Op zondag 12 april 2026 16:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het is eigenlijk wel schaamtevol als je het zo bekijkt. De buschauffeur zorgt ervoor dat de passagiers veilig van punt A naar punt B komen, maar wanneer de buschauffeur wat overkomt steekt geen enkele passagier een poot uit. Je hoort ook in een filmpje dat hij zegt 'Een volle bus en niemand doet iets'.
Als je ingrijpt krijg je tien jaar cel voor mishandeling.quote:Op zaterdag 11 april 2026 20:23 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Vooral ook triest dat er niemand ingrijpt.
Ik ben wel eens iemand tegen gekomen die letterlijk vroeg of ik een machette op mijn keel wilde.quote:Op zondag 12 april 2026 18:44 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Klopt, dat is iets waar je als mens echt cynisch van wordt. Ik ben ooit lastig gevallen door een jongen op de fiets. Het eindigde ermee dat ik aan de ene kant van mijn fiets stond te roepen dat hij op moest rotten en hij dingen riep over hoer en kanker en tegen mijn fiets aan trapte.
Stonden er verderop twee grote, gezonde Hollandse knullen te wachten tot het gevaar weg was, want dan konden ze door fietsen.
Achteraf verderop kwam ik ze tegen bij een stoplicht en toen stotterden ze iets "dat ze niet wisten wat er aan de hand was, anders hadden ze me wel geholpen". Echt, gelul. De situatie was heel duidelijk. Als ze nou iets hadden gezegd van dat ze bang waren dat hij een mes zou trekken dan had ik het begrepen, maar dit laffe gedoe
Oh ik snap het wel, maar het werkt dit gelazer ook in de hand. Helemaal als ze minderjarig zijn is de eerste keer dat ze tegen een consequentie aanlopen als ze echt de verkeerde tegenkomen en zelf een mes in hun ribben krijgen of ergens bij de 7e veroordeling als een rechter het een keertje zat is.quote:Op zondag 12 april 2026 18:57 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik ben wel eens iemand tegen gekomen die letterlijk vroeg of ik een machette op mijn keel wilde.
Tegenwoordig bemoeit niemand zich daar meer mee, en ik snap eigenlijk ook wel waarom. Degenen die helpen kunnen zelf in grote problemen komen, en er wordt niks aan gedaan.
Als ik heel eerlijk ben hou ik mezelf ook afzijdig.
Ja, sorry, buschauffeur aan mij heb je ook niks.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |