Daarom ook dat je de doorsnee reiziger niets ziet ondernenen. In die zin begrijp ik het ook wel. Bovendien neem je in een spit second seconde een beslissing en ook dat is voor ongetrainde mensen niet makkelijk. Men wacht af. En op het moment dat een iemand zou ingrijpen heb je grote kans dat plots meer mensen in actie komen.quote:Op zaterdag 11 april 2026 21:06 schreef matspontius het volgende:
[..]
Dan gebeurt er vrijwel nooit wat aangezien het aantal getrainden op 1 hand te tellen is
Dit is geen split second beslissing. Er werd meerdere keren om hulp gevraagd. Slechts 1 vrouw met grotere ballen dan de micropenissen die in de bus zaten.quote:Op zaterdag 11 april 2026 21:19 schreef Cherni het volgende:
[..]
Daarom ook dat je de doorsnee reiziger niets ziet ondernenen. In die zin begrijp ik het ook wel. Bovendien neem je in een spit second seconde een beslissing en ook dat is voor ongetrainde mensen niet makkelijk. Men wacht af. En op het moment dat een iemand zou ingrijpen heb je grote kans dat plots meer mensen in actie komen.
Een excollega conducteur was bijna zijn baan kwijt geraakt(lang ook op non actief) nadat hij een stuk tuig die spuugde en reizigers lastig viel even een lichte klap verkocht op zijn adamsappel. Die ging gelijk gestrekt. Die conducteur was een ex marinier op leeftijd en goed getrained.
Ja mensen. Bewapen jezelf.quote:Op zaterdag 11 april 2026 20:53 schreef Hathor het volgende:
We zijn dit soort taferelen letterlijk aan het importeren.
Bewapen jezelf mensen. De overheid beschermt je niet.
Dat zou goed kunnen. Persoonlijk was mijn eerste instinct altijd helpen. En dat is het eigenlijk nog steeds, maar ik kijk tegenwoordig wel uit. Bekijk eerst of het, voor zover ik kan zien, veilig is voor mezelf.quote:Op zaterdag 11 april 2026 21:16 schreef Solotovski het volgende:
Is er dan ook echt niemand in die bus die dan ook wat durft te doen?
De gemiddelde vrouw heeft tegenwoordig ook gewoon pepperspray bij zich. Die zijn allemaal koekoek?quote:Op zaterdag 11 april 2026 21:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja mensen. Bewapen jezelf.koekoek
Bron?quote:Op zaterdag 11 april 2026 21:23 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
De gemiddelde vrouw heeft tegenwoordig ook gewoon pepperspray bij zich. Die zijn allemaal koekoek?
Als je in dit soort situaties terecht komt gaat alles snel en kunnen de meesten niet nadenken. Ja achteraf hoor je, van je had dit of dat moeten doen. Een commissie die daar uren onder het genot van een kop koffie een analyse over maken. 😃quote:Op zaterdag 11 april 2026 21:21 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dit is geen split second beslissing. Er werd meerdere keren om hulp gevraagd. Slechts 1 vrouw met grotere ballen dan de micropenissen die in de bus zaten.
Sommigen zijn dan ook klootzakken.quote:Op zaterdag 11 april 2026 20:41 schreef Cherni het volgende:
[..]
Ik heb meer dan 20 jaar in het OV gewerkt. Het aantal reizigers dat bij een agressie te hulp schiet is op een hand te tellen. Sterker nog, je moet nog oppassen ook als je zelf ingrijpt. Zolang je maar op tijd bent. En zelfs gevallen meegemaakt waarbij reizigers achter het tuig gaan staan want een conducteur vind men maar een klootzak die alleen kaartjes controleert.
Te druk bezig met filmen.quote:Op zaterdag 11 april 2026 21:16 schreef Solotovski het volgende:
Ja, gelukkig zijn onze modelburgers niet bewapend he Judokus ......quote:Op zaterdag 11 april 2026 21:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja mensen. Bewapen jezelf.koekoek
Tuurlijk, meneer de psycholoog. Niets doen is altijd de juiste oplossing want ons brein kan niet andersquote:Op zaterdag 11 april 2026 21:30 schreef Cherni het volgende:
[..]
Als je in dit soort situaties terecht komt gaat alles snel en kunnen de meesten niet nadenken. Ja achteraf hoor je, van je had dit of dat moeten doen. Een commissie die daar uren onder het genot van een kop koffie een analyse over maken. 😃
Bij selectief geweld is de kans veel groter dat hij met het mes jou komt bedreigen. Zo'n risico zou ik niet willen lopen als ik ingrijp.quote:Op zaterdag 11 april 2026 21:08 schreef matspontius het volgende:
[..]
Je kan ook selectief geweld gebruiken zodat dat stuk stront op de vlucht slaat en die buschuffeur niet zijn strot af snijd. Je hoeft hem natuurlijk niet gelijk naar de 70 maagden te slaan.
Inderdaad. Waarom hebben we anders een geweldsmonopolie bij de overheid liggen?quote:Op zaterdag 11 april 2026 21:43 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ja, gelukkig zijn onze modelburgers niet bewapend he Judokus ......
Precies, en door dit soort incidenten grijpt er niemand meer in. De persoon die spuugde kwam er natuurlijk weer zonder problemen vanaf.quote:Op zaterdag 11 april 2026 21:19 schreef Cherni het volgende:
[..]
Daarom ook dat je de doorsnee reiziger niets ziet ondernenen. In die zin begrijp ik het ook wel. Bovendien neem je in een spit second seconde een beslissing en ook dat is voor ongetrainde mensen niet makkelijk. Men wacht af. En op het moment dat een iemand zou ingrijpen heb je grote kans dat plots meer mensen in actie komen.
Een excollega conducteur was bijna zijn baan kwijt geraakt(lang ook op non actief) nadat hij een stuk tuig die spuugde en reizigers lastig viel even een lichte klap verkocht op zijn adamsappel. Die ging gelijk gestrekt. Die conducteur was een ex marinier op leeftijd en goed getrained.
Heb jij wel eens een tik gehad met de bolle kant van een hockeystick? Als je daarmee vol uithaalt is de kans heel groot dat die imbeciel knock-out gaat of heel hard naar zijn mammie gaat hollen. Een uithaal is voldoende. Met blote handen wordt het wel een ander verhaal ja.quote:Op zaterdag 11 april 2026 21:48 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Bij selectief geweld is de kans veel groter dat hij met het mes jou komt bedreigen. Zo'n risico zou ik niet willen lopen als ik ingrijp.
Nogmaals van alle agressie gelukkig het mweste verbaal op een handvol te tellen mbt hulp van de reiziger. Het aantal ziekmeldingen bij conducteurs is enorm. En nee, die werden niet ondersteund door reizigers bij het krijgen van klappen. Maar jij zou het wel even doen.quote:Op zaterdag 11 april 2026 21:46 schreef matspontius het volgende:
[..]
Tuurlijk, meneer de psycholoog. Niets doen is altijd de juiste oplossing want ons brein kan niet anders![]()
Wat een logica van de koude grond .....
Ja, en als je dan opstaat en die kerel een kogel door zijn hoofd jaagt mag je mee naar het bureau.quote:Op zaterdag 11 april 2026 21:21 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dit is geen split second beslissing. Er werd meerdere keren om hulp gevraagd. Slechts 1 vrouw met grotere ballen dan de micropenissen die in de bus zaten.
Hoho, ons Roderick loopt dagelijks met een hockeystick over straat rondquote:Op zaterdag 11 april 2026 21:52 schreef Cherni het volgende:
[..]
Nogmaals van alle agressie gelukkig het mreste verbaal op eem handvol te tellrn mbt hulp van de reiziger. Het aantal ziekmeldingen bij conducteurs is enorm. En nee, die werden niet ondersteund door reizigers bij het krijgen van klappen. Maar jij zou het wel even doen.
Het is logica dat de meeste gewoon verstenen. Ik kan wel een sitatie benoemen van een psychopaat te Venlo waar zelfs op een vol perron niemand ingreep. Enfin ik heb daar geen hoop op reizigers je wel even helpen.
Kun je niet lezen - het is Jan Diederickquote:Op zaterdag 11 april 2026 21:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoho, ons Roderick loopt dagelijks met een hockeystick over straat rond
Onderschat hem niet
Vermoedelijk is hij gewoon wat aan de bolle kant.quote:Op zaterdag 11 april 2026 21:57 schreef Buitendam het volgende:
Het is een soort Chuck Norris van de Lage Landen. Dodelijk op de eerste meter met een hockeystick.
Ik rij nooit in een bus Judokusquote:Op zaterdag 11 april 2026 21:57 schreef Buitendam het volgende:
Die hij op onverklaarbare reden bij elke busrit in z’n handen heeft.
En als de man die je bewusteloos slaat daarmee komt te overleiden? Dan krijg je een rechtszaak waarbij je moet aantonen dat het geweld wat je gebruikt hebt niet excessief is. Dit soort volk is vaak onder invloed van drugs of medicijnen waardoor er wat sneller wat mis kan gaan.quote:Op zaterdag 11 april 2026 21:51 schreef matspontius het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een tik gehad met de bolle kant van een hockeystick? Als je daarmee vol uithaalt is de kans heel groot dat die imbeciel knock-out gaat of heel hard naar zijn mammie gaat hollen. Een uithaal is voldoende. Met blote handen wordt het wel een ander verhaal ja.
Roderick is vies dik.quote:Op zaterdag 11 april 2026 21:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Vermoedelijk is hij gewoon wat aan de bolle kant.
Mooiquote:Op zaterdag 11 april 2026 21:57 schreef Tengano het volgende:
En zoals gewoon weer een topic vol buitenlanderhaatEcht niemand hier die zich afvraagt waarom deze man plotseling zo handelde. Voor het zelfde geld heeft deze chaufeur hem wel gewoon verkeerd aangekeken. Waarom toch gelijk altijd al die vooroordelen
![]()
Jullie doen net alsof dat beetje buitenlanders hier meer problemen veroorzaakt dan al die witte mensen bij elkaar.
Nee hoor, want ik sport 3x per week - hockey, weet je wel. Wel een originele quote Judokus, petje afquote:
Doucht ook niet na het sporten, dat doen die ranzige hockeyers nooit.quote:
3 keer per week je in het zweet eten bij de plaatselijke wok is niet sporten, Roderick.quote:Op zaterdag 11 april 2026 22:01 schreef matspontius het volgende:
[..]
Nee hoor, want ik sport 3x per week - hockey, weet je wel. Wel een originele quote Judokus, petje af
Goorrrrr.quote:Op zaterdag 11 april 2026 22:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Doucht ook niet na het sporten, dat doen die ranzige hockeyers nooit.
1 keer mag je raden, 1 keer maar!quote:Op zaterdag 11 april 2026 22:14 schreef Kottnauer het volgende:
Wat is het signalement? Ik mis dat in het artikel.
Na wat doorklikken heb ik het afgrijselijke filmpje gezien.quote:Op zaterdag 11 april 2026 22:19 schreef matspontius het volgende:
[..]
1 keer mag je raden, 1 keer maar!
Iemand had gewoon moeten roepen dat de dader een Ajax fan is.quote:Op zaterdag 11 april 2026 21:16 schreef Solotovski het volgende:
Snap ze ook nog wel. Al dat tuig heeft tegenwoordig messen bij zich of erger.quote:Op zaterdag 11 april 2026 21:16 schreef Solotovski het volgende:
Het is niet aan ons. Het is aan degenen die stelselmatig afwezig zijn in dit soort topics. De mindset van hen zit in de instituten, de top van de handhaving en de rechtspraak.quote:Op zaterdag 11 april 2026 20:59 schreef matspontius het volgende:
[..]
Nou ja, dan krijgt die buschauffeur maar een mes in zijn buik. Om het even toch? Niets doen is altijd de makkelijkste weg, dat doen we in Nederland al veel en veel te vaak.
Je was al matig in Baantjer.quote:Op zaterdag 11 april 2026 21:57 schreef Buitendam het volgende:
Die hij op onverklaarbare reden bij elke busrit in z’n handen heeft.
Vanwege eventuele vervolging? Of het risico een mes te krijgen?quote:Op zaterdag 11 april 2026 21:04 schreef Cherni het volgende:
En zeker ongetrainde mensen zou ik het afraden de held uit te hangen.
En dan blijkt ie in Rotterdam te zijn geboren en zien we je hier niet meer terug.quote:Op zaterdag 11 april 2026 22:23 schreef Kottnauer het volgende:
Het enige wat hiertegen echt zo helpen, is remigratie van deze persoon inclusief de gehele familie. Omgekeerd maken ze immers altijd gebruik van gezinshereniging, dus het is niet meer dan logisch om het hele zooitje dan ook weer linea rectum zurück nach Hause te zenden.
Daar komt ook nog bij dat straks waarschijnlijk niemand meer buschauffeur wil worden. Tenminste ik al nooit.quote:Op zaterdag 11 april 2026 20:15 schreef SebbeSwensje het volgende:
Las het vandaag ook ja. Schijnt ook dat het dezelfde dader is die hetzelfde slachtoffer al voor de 2e keer te grazen heeft genomen. Deze zal van de geweldige rechters in dit land vermoedelijk 40 uur taakstraf voorwaardelijk krijgen.
Hij heeft immers ook gevoel waar we ons bij moeten inleven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |