Dat valt wel meequote:Op zaterdag 11 april 2026 20:45 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Maar ja, dan moet je weer aantonen dat je niet teveel geweld gebruikt hebt tegen de dader.
2027quote:Op zaterdag 11 april 2026 20:38 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik kijk al uit naar de Opsporing Verzocht uitzending van 15 oktober
Het wordt tijd dat we de fakkels en hooivorken op gaan pakken en naar het vrouwe justitiaplein (en elke variant ervan in welke stad dan ook) gaan trekken en al die domme debiele officieren en rechters met pek en veren naar de Rottumerplaat jagen.quote:Op zaterdag 11 april 2026 20:46 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat kun je beter niet doen want dan ga je waarschijnlijk zelf lang de cel in.
Altijd nog beter dan dat je een mes in je buik krijgt van een kansenparel.quote:Op zaterdag 11 april 2026 20:46 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat kun je beter niet doen want dan ga je waarschijnlijk zelf lang de cel in.
Dat kan ook erg tegenvallen weet ik uit ervaring, hoewel dat ondertussen toch alweer een jaar of 20 geleden is.quote:
Goed idee, ga jij voorop?quote:Op zaterdag 11 april 2026 20:53 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat we de fakkels en hooivorken op gaan pakken en naar het vrouwe justitiaplein (en elke variant ervan in welke stad dan ook) gaan trekken en al die domme debiele officieren en rechters met pek en veren naar de Rottumerplaat jagen.
Akkoord, maar je kunt je ook afzijdig houden.quote:Op zaterdag 11 april 2026 20:56 schreef Hathor het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan dat je een mes in je buik krijgt van een kansenparel.
Nou ja, dan krijgt die buschauffeur maar een mes in zijn buik. Om het even toch? Niets doen is altijd de makkelijkste weg, dat doen we in Nederland al veel en veel te vaak.quote:Op zaterdag 11 april 2026 20:58 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Akkoord, maar je kunt je ook afzijdig houden.
Meestal lukt dat niet, omdat je vaak omzwermd wordt. Als hyena's zeg maar.quote:Op zaterdag 11 april 2026 20:58 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Akkoord, maar je kunt je ook afzijdig houden.
Daarom moeten de wetten ook aangepast worden. Als je deze mishandelaar met een hockeystick op het hoofd ramt moet je niet, ook al sterft hij, vervolgd kunnen worden.quote:Op zaterdag 11 april 2026 20:59 schreef matspontius het volgende:
[..]
Nou ja, dan krijgt die buschauffeur maar een mes in zijn buik. Om het even toch? Niets doen is altijd de makkelijkste weg, dat doen we in Nederland al veel en veel te vaak.
Dat is natuurlijk wel een punt. En het tuig loopt weer vrij rond, amper een straf. En moet jij een gezin draaiende houden incluis hypo etc en word je op non actief gezet of verliest je baan vanwege een straf zit jij met een probleem. De dader zie je een dag later weer gewoon rond lopen.quote:Op zaterdag 11 april 2026 20:57 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat kan ook erg tegenvallen weet ik uit ervaring, hoewel dat ondertussen toch alweer een jaar of 20 geleden is.
Dat is waar, maar de laatste jaren word er wel iets anders naar gekeken.quote:Op zaterdag 11 april 2026 20:57 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat kan ook erg tegenvallen weet ik uit ervaring, hoewel dat ondertussen toch alweer een jaar of 20 geleden is.
Dan gebeurt er vrijwel nooit wat aangezien het aantal getrainden op 1 hand te tellen isquote:Op zaterdag 11 april 2026 21:04 schreef Cherni het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel een punt. En het tuig loopt weer vrij rond, amper een straf. En moet jij een gezin draaiende houden incluis hypo etc en word je op non actief gezet of verliest je baan vanwege een straf zit jij met een probleem. De dader zie je een dag later weer gewoon rond lopen.
En zeker ongetrainde mensen zou ik het afraden de held uit te hangen.
Na het woord "geweld" had de zin wel mogen stoppen burgemeester.quote:"In Rotterdam is geen plaats voor geweld tegen mensen die gewoon hun werk doen"
Geen idee wat statistisch de beste overlevingskans is in een dergelijk scenario. Ik blijf liever bij moslims uit de buurt om dit te voorkomen.quote:Op zaterdag 11 april 2026 20:59 schreef Hathor het volgende:
[..]
Meestal lukt dat niet, omdat je vaak omzwermd wordt. Als hyena's zeg maar.
En wat doe je dan?
Da's een belediging voor echte varkensquote:Op zaterdag 11 april 2026 20:25 schreef Haags het volgende:
Dit soort varkens verdienen echt een nekschot
Je kan ook selectief geweld gebruiken zodat dat stuk stront op de vlucht slaat en die buschuffeur niet zijn strot af snijd. Je hoeft hem natuurlijk niet gelijk naar de 70 maagden te slaan.quote:Op zaterdag 11 april 2026 21:04 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Daarom moeten de wetten ook aangepast worden. Als je deze mishandelaar met een hockeystick op het hoofd ramt moet je niet, ook al sterft hij, vervolgd kunnen worden.
Wat was er in Duitsland gebeurd volgens jou?quote:Op zaterdag 11 april 2026 20:46 schreef YoopY het volgende:
Losers. Zou dit incident in Duitsland hebben gediend had deze kansparel er niet zo mee weggekomen.
Ik zeg maar.
Precies hetzelfde zonder politie er bij.quote:Op zaterdag 11 april 2026 21:08 schreef Lotje83 het volgende:
[..]
Wat was er in Duitsland gebeurd volgens jou?
Die moet ik aangeleverd krijgen.quote:Op zaterdag 11 april 2026 21:03 schreef matspontius het volgende:
[..]
Vergeet de de brandende fakkels en pek en veren niet svp
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |