abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 april 2026 @ 14:54:31 #181
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220564466
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 14:31 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Dat zie ik niet gebeuren. Denk dat dit de grote plottwist is deze cyclus.
Maar die lijkt behoorlijk mislukt, zelfs Jan moest laten ontvallen dat dit spel dagen hád kunnen duren, maar Salar verpestte alles door 'm in een uur te pakken.. stel je voor al die misdrukkers steeds maar weer 250 punten inleveren, bondjes na dagenlang drukken duizenden punten in de min en nog steeds geen 1000 punten gewonnen ;)

Maar ja.. zo ging het net niet
pi_220564616
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 14:06 schreef freaky40 het volgende:
Trouwens wat anders, KPN had de de aflevering van gisterenavond niet opgenomen. Ik neem het ook altijd als serie op maar dat is ook helemaal verdwenen. Iemand hier ook last van?
Hier nog 1, opeens bleek er geen opname meer te zijn en ik neem ook altijd de gehele serie op. Alles opnieuw in moeten programmeren. Je kunt het wel terugkijken maar dan moet je de reclames ook voor lief nemen want doorspoelen kan niet. :(
  zondag 12 april 2026 @ 17:23:12 #183
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220566660
Het was al opgevallen dus...

John Welten Cookiecartoons

pi_220566697
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 11:24 schreef Gia het volgende:

[..]
En volgende week gaat hij zelf natuurlijk wel weer met Mercedes bellen. Dat moet hem wel gegund worden, uiteraard!! Want hij is Salar en hij heeft toch die 1000 punten verdiend.
Het past allemaal bij het controlerende en "abusive" karakter van Salar, welk hij voor het grote publiek als een zodanig typische persoon weet verborgen te houden. :Y
Hotapnyc
pi_220567051
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 10:44 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Salar raakt inmiddels ook van mij wat sympathie kwijt door zijn bazige houding naar anderen toe. Dat hij er met die 1000 punten vandoor ging was meesterlijk en de anderen deden ook geen moeite. Maar nu begint Salar toch wel wat door te draaien en lijkt het op een Salar-show te gaan worden en dat vind ik jammer. Alles trekt hij naar zich toe en geeft anderen geen kans in zijn eigen bondje. Als het alleen maar om sterkte en snelheid gaat dan kun je net zo goed geen vrouwen voor dit programma mee laten doen. Ook was het idee om die gouden 1000 punten in een theedoek te wikkelen van Anouk afkomstig, zo slim is Salar zelf niet. En om haar dan een belletje naar huis niet te gunnen gaat mij toch echt te ver. Alles is voor Salar lijkt het wel, bah. :r
Ook Roland heeft het hoog in zijn bol zitten want in 1ste instantie zou Melvin beginnen. Maar Roland vond dat hij de aangewezen persoon was, de sukkel. Melvin is hartstikke lang dus had die moeten beginnen. En dan ook nog op de knop drukken zonder teamkleding aan terwijl een ander mét teamkleding er naast staat! 8)7
Ik begrijp nu dat diegene die het meeste speelt kans maakt op de eindoverwinning want daar willen ze dan wel op stemmen. Dus wéér de grootste smoelen vooraan!!!!!!!!!!!! :{w
Verder wél een spannende uitzending. Volgende uitzending zal wel gevuld zijn met de ellende van de 2 sexverslaafden, want sex is het enige dat hen bindt. ;)
Ja klopt idd wat je zegt, het idee was nog afkomstig van Anouk ook 😅 Los daarvan had zij al mogen bellen vind ik, maar nu je dit zegt des te meer. Tja ik vond het ook erg vreemd, de Salar die ik ‘ken’ is juist een positieve gunner en had ik hier juist ja op zien zeggen. Ach ja.

En wat betreft Roland, die snap ik ergens wel. In het halfuur oefenen deed Roland het juist erg goed. Dus hij leek vooraf wel de beste optie, zover ik het kon zien (heb even niet helder hoe Melvin het toen deed).

Ik weet niet wat er precies anders was toen het er om ging, maar toen had ie het ineens moeilijker. Zag wel dat ze toen een brede buikband omhadden en die viel me daar pas op. Dus misschien dat dat bij het oefenen niet was en dus iets anders was. Maar weet ik dus niet zeker. Roland deed het iig wel heel goed tijdens het oefenen.

Ja veel spel gister, spannend en gevarieerd. Ook eindelijk eens wat spannendere spellen. Die kennisspellen zijn soms wat saai omdat ook het format van die spellen constant maar een beetje hetzelfde blijft. Ze mogen van mij veel creatiever met de spellen worden.
Leh-kùr
pi_220567092
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2026 18:03 schreef Willewa het volgende:

[..]
Ja klopt idd wat je zegt, het idee was nog afkomstig van Anouk ook 😅 Los daarvan had zij al mogen bellen vind ik, maar nu je dit zegt des te meer. Tja ik vond het ook erg vreemd, de Salar die ik ‘ken’ is juist een positieve gunner en had ik hier juist ja op zien zeggen. Ach ja.

En wat betreft Roland, die snap ik ergens wel. In het halfuur oefenen deed Roland het juist erg goed. Dus hij leek vooraf wel de beste optie, zover ik het kon zien (heb even niet helder hoe Melvin het toen deed).

Ik weet niet wat er precies anders was toen het er om ging, maar toen had ie het ineens moeilijker. Zag wel dat ze toen een brede buikband omhadden en die viel me daar pas op. Dus misschien dat dat bij het oefenen niet was en dus iets anders was. Maar weet ik dus niet zeker. Roland deed het iig wel heel goed tijdens het oefenen.

Ja veel spel gister, spannend en gevarieerd. Ook eindelijk eens wat spannendere spellen. Die kennisspellen zijn soms wat saai omdat ook het format van die spellen constant maar een beetje hetzelfde blijft. Ze mogen van mij veel creatiever met de spellen worden.
Volgens mij was Roland aan het oefenen aan (voor de kijkers) rechterkant en nu stond hij links, dan ga je iets anders met je hand en lichaam als je het zakje moet neerleggen.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220567132
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 10:47 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Als de een zich niet goed gedraagt zegt de ander daar wat van en accepteren ze dit van elkaar, dat vind ik mooi. ^O^
Ben zélf de helft van een tweeling maar bij ons is het niet altijd even prettig en speelt jaloezie een grote rol. :?
Ja klopt dat is mooi om te zien. Ik vind Joshlyn ook niet kut trouwens hoor, wel prima en onderdeel van 2 verfrissende nieuwe binnenkomers. Maar krijg telkens (van wat ik zie) het gevoel dat bij haar vrij regelmatig ‘de string verkeerd zit’ (weet trouwens niet of dat een algemeen Nederlandse uitdrukking is, maar waar ik woon hoor ik ‘m wel regelmatig, staat voor chagrijnig, narrig, snel prikkelbaar) en bij Nyssa dat ie prima zit zeg maar hehe. Meer mijn type mens, lekker vrolijk komt ze tot nu toe over.

Balen trouwens, ik dacht dat tweelingen vaak wel goed zitten omdat je misschien zo op elkaar lijkt, maar dat kan natuurlijk ook :/ jaloezie is altijd kut.
Leh-kùr
pi_220567247
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 18:08 schreef Soury het volgende:

[..]
Volgens mij was Roland aan het oefenen aan (voor de kijkers) rechterkant en nu stond hij links, dan ga je iets anders met je hand en lichaam als je het zakje moet neerleggen.
Ah kijk, zoiets kan meespelen idd. Kan het zijn. Al kwam ie ook minder ver met rennen leek het. Maar zou het moeten terugkijken to be sure ;p Maar ach ja niet zo belangrijk ook :D
Leh-kùr
pi_220567386
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2026 18:16 schreef Willewa het volgende:

[..]
Ah kijk, zoiets kan meespelen idd. Kan het zijn. Al kwam ie ook minder ver met rennen leek het. Maar zou het moeten terugkijken to be sure ;p Maar ach ja niet zo belangrijk ook :D
Nee maar viel mij ook op dat het bij het oefenen juist heel goed ging.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220567913
En trouwens over Salar nog even, je krijgt hier denk ik ook heel goed zichtbaar wat het met de meeste mensen doet als je 24/7 intensief in een groep beweegt van overwegend wat mindere pientere mensen, met negatievere karaktereigenschappen, meer roddels, meer drama, meer gezuig, meer conflictveroorzakend ipv voorkomend of oplossend.

We zijn als mens allemaal veel meer beïnvloedbaar dan veel mensen denken en willen zien. Pak daarbij de afgesloten situatie en dan heb je dat nog minstens maal 10.

In Big Brother had Salar een overwegend veel leukere, positievere en slimmere (IQ & EQ) groep mensen om zich heen. Dat seizoen zat vol plezier. Dat werkt dan als invloed juist weer de andere kant op, dan komen ook jouw positieve kanten meer tot uiting. Tel daar trouwens ook nog een postievere, meer ethische regie bij op.

Het draait bij DBG ook meer om spellen dan bij BB en daar komt meer fanatisme bij kijken (zit ook allang meer in de cultuur van het programma/de loods ook dan bij BB) en fanatisme kan soms wat ruwe randjes bij iemand omhoog kan halen, die diegene normaal niet vertoont.

In Big Brother konden we ‘m 24/7 volgen en konden we bijna alles zien wat we wilden van iemand. Daar kwam ie geweldig uit.

In De Bondgenoten zien we flarden van mensen en richt de regie zich vooral op het belichten van de drama die plaatsvindt (die dus ook nog vaker plaatsvindt door de manier van casten en veel conflictveroorzakende kwesties die ze de loods in slingeren). De leuke dingen krijgen we maar weinig te zien. Er zit eigenlijk best weinig lol in dit programma als ik erover nadenk. Het is vooral spel, conflict en drama. De leuke dingen halen best weinig de uitzendingen, waar oud bewoners het genoeg over gehad hebben toen ze eruit waren. En doordat er geen livestream is, zien we dat ook niet en krijgen we echt maar een heel beperkt en vaak negatief beeld.
Leh-kùr
pi_220568120
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 14:06 schreef freaky40 het volgende:
Trouwens wat anders, KPN had de de aflevering van gisterenavond niet opgenomen. Ik neem het ook altijd als serie op maar dat is ook helemaal verdwenen. Iemand hier ook last van?
Zo te zien geen onderdeel van de serie, maandag en dinsdag ook niet.
pi_220568295
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 20:11 schreef StephanL het volgende:

[..]
Zo te zien geen onderdeel van de serie, maandag en dinsdag ook niet.
Hoe bedoel je? Ik kan alleen maandag en dinsdag inplannen om op te nemen daarna zie ik niets in mijn lijst staan, als ik ze los van elkaar wil opnemen. De hele knop 'als serie opnemen' is gewoon weg, for some reason.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220569051
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 20:33 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Hoe bedoel je? Ik kan alleen maandag en dinsdag inplannen om op te nemen daarna zie ik niets in mijn lijst staan, als ik ze los van elkaar wil opnemen. De hele knop 'als serie opnemen' is gewoon weg, for some reason.
Klopt dat is het probleem. Woensdag staat serie opnemen er weer want die wordt wel weer herkend in de lopende serie.

Foutje bij Kpn denk
  maandag 13 april 2026 @ 07:02:14 #194
3542 Gia
User under construction
pi_220570293
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2026 18:03 schreef Willewa het volgende:

[..]

Het was mij opgevallen dat iedereen de spellen op de rechtse baan won. Alsof links de elastiek strakker stond.
pi_220570350
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 07:02 schreef Gia het volgende:

[..]
Het was mij opgevallen dat iedereen de spellen op de rechtse baan won. Alsof links de elastiek strakker stond.
Oh nu je het zegt .. nu ga ik het zeker vanavond eens terugkijken ;p Als dat zo is, scherp. De voor de kijker rechter baan dus he? Zou wat zijn, als er zover gemanipuleerd zou worden. Roland deed het wel beduidend minder goed ineens dan tijdens het oefenen. Maar kan gewoon toeval zijn en evt door krachtverlies door te intensief oefenen ofzo. Ach we zullen dit soort dingen nooit weten, maar ja :7
Leh-kùr
pi_220571491
quote:

[..]
Klopt, ik neem nu per deel op tot zover dat lukt. Serie opname is inderdaad verdwenen. :Y
pi_220571527
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 22:06 schreef StephanL het volgende:

[..]
Klopt dat is het probleem. Woensdag staat serie opnemen er weer want die wordt wel weer herkend in de lopende serie.

Foutje bij Kpn denk
Stikt van de fouten. Volgende week maandag staat de serie in de middag voor 2 uurtjes gepland. Stelletje mafkezen bij KPN. :(
pi_220571549
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 22:06 schreef StephanL het volgende:

[..]

Foutje bij Kpn denk
Bij woensdag zie ik nog steeds alleen opname plannen, als serie opnemen niet. Ik heb nu wel t/m woensdag losse afleveringen staan die opgenomen zouden moeten worden.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220571577
Ben ik de enige die zag dat Melvin het zakje helemaal tot het einde bracht? Beter dus dan Roland en Melvin zei ook dat zijn armen veel langer waren en hij daardoor verder kon komen. Roland is een slechte luisteraar en wilde alsnog als 1ste. Net zo slechthorend als dat hij zonder teamkleding op de knop drukte bij dat andere spel terwijl Fianca er met een teamtrui aan al bij stond. Hij duwde haar nog net niet weg. Roland wil Salar nadoen en steeds de 1ste en de beste zijn en dat vaak ook claimen met zijn ´ik MAG van hen spelen´. Misselijkmakend kereltje. :r
pi_220571608
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2026 18:11 schreef Willewa het volgende:

[..]
Ja klopt dat is mooi om te zien. Ik vind Joshlyn ook niet kut trouwens hoor, wel prima en onderdeel van 2 verfrissende nieuwe binnenkomers. Maar krijg telkens (van wat ik zie) het gevoel dat bij haar vrij regelmatig ‘de string verkeerd zit’ (weet trouwens niet of dat een algemeen Nederlandse uitdrukking is, maar waar ik woon hoor ik ‘m wel regelmatig, staat voor chagrijnig, narrig, snel prikkelbaar) en bij Nyssa dat ie prima zit zeg maar hehe. Meer mijn type mens, lekker vrolijk komt ze tot nu toe over.

Balen trouwens, ik dacht dat tweelingen vaak wel goed zitten omdat je misschien zo op elkaar lijkt, maar dat kan natuurlijk ook :/ jaloezie is altijd kut.
Nou, dat laatste is echt niet zo bij ons. Wij zijn zó vreselijk verschillend qua karakter terwijl we eeneiig zijn, onbegrijpelijk. Zij heeft een air over zich, gewoon niet normaal. Haar man precies hetzelfde dus passen prima bij elkaar. Zij is ook een dramaqueen 1ste klas. Ik heb altijd hard gewerkt voor alles wat ik nu heb en erg veel ellende mee moeten maken. Zij is een verwend nest wat in alles haar zin kreeg en amper hoefde te werken. Grote bek tegen iedereen en andere mensen zijn haar te min. Schaamde me altijd voor haar en heb besloten geen contact meer met haar te hebben. Het hoeft dus niet altijd goed te gaan tussen een tweeling. :N
pi_220571618
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 10:48 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Bij woensdag zie ik nog steeds alleen opname plannen, als serie opnemen niet. Ik heb nu wel t/m woensdag losse afleveringen staan die opgenomen zouden moeten worden.
Volgende week weer ´serie opnemen´. Maar ik zou er verder niet op rekenen en telkens nakijken. ;)
pi_220571970
De kijkcijfers van vorige week maandag:

Kijkdichtheid: 4,1 Kijkcijfer: 691.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 13

Erg mooie kijkcijfer Top notering. Sinds tijden niet meer zo hoog geweest en ook de 700.000 grens komt weer in zicht.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220572371
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 10:53 schreef Chea49 het volgende:
Ben ik de enige die zag dat Melvin het zakje helemaal tot het einde bracht? Beter dus dan Roland en Melvin zei ook dat zijn armen veel langer waren en hij daardoor verder kon komen. Roland is een slechte luisteraar en wilde alsnog als 1ste. Net zo slechthorend als dat hij zonder teamkleding op de knop drukte bij dat andere spel terwijl Fianca er met een teamtrui aan al bij stond. Hij duwde haar nog net niet weg. Roland wil Salar nadoen en steeds de 1ste en de beste zijn en dat vaak ook claimen met zijn ´ik MAG van hen spelen´. Misselijkmakend kereltje. :r
Dat was bij het oefenen toch? ja Melvin kwam verder en maakte idd een opmerking over zijn lange armen.
  maandag 13 april 2026 @ 12:47:17 #204
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_220572429
quote:

[..]
bij Ziggo stond die onder 'special seizoen 3' en was gewoon opgenomen
... en huiver mee
  maandag 13 april 2026 @ 12:48:32 #205
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_220572442
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 10:45 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Stikt van de fouten. Volgende week maandag staat de serie in de middag voor 2 uurtjes gepland. Stelletje mafkezen bij KPN. :(
niet alleen KPN
bij Ziggo staat het ook anders

mafkezen bij Talpa lijkt mij eerder het geval
... en huiver mee
  maandag 13 april 2026 @ 13:05:24 #206
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220572561
Er lijkt wat te gebeuren in LitteFuckTown :P ( Ik hoorde zelfs Rox zichzelf Hoertje noemen..nou ja zelfkennis is een deugd.. ^O^ )

pi_220573124
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 13:05 schreef 5thencounter het volgende:
Er lijkt wat te gebeuren in LitteFuckTown :P ( Ik hoorde zelfs Rox zichzelf Hoertje noemen..nou ja zelfkennis is een deugd.. ^O^ )

[ afbeelding ]

Dat kind is niet helemaal wijs hoor, ze kan zich helemaal niet indenken dat ze ook maar iets fout doet. Voor haar is haar gedrag heel normaal dus als ik Robert was zou ik snel afstand nemen van haar. Robert is tot over zijn oren ´verliefd´ en ziet niet dat het een erg ongezonde ´relatie´ aan het worden is. Robert is dan ook net zo simpel als Roxy. :?
pi_220573386
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 07:02 schreef Gia het volgende:

[..]
je bedoelt de rechterbaan voor ons als kijker? Als je rechts bent, is het makkelijker om met rechts die zakjes op te plakken dan met links. Je had dus met kiezen van de baan daar rekening mee kunnen houden. (als je zelf de baan mocht kiezen)
if it's meant to be, it will be
pi_220574008
Ro
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 14:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
je bedoelt de rechterbaan voor ons als kijker? Als je rechts bent, is het makkelijker om met rechts die zakjes op te plakken dan met links. Je had dus met kiezen van de baan daar rekening mee kunnen houden. (als je zelf de baan mocht kiezen)
Roland stond met oefenen op, voor de kijker rechts en bij de echte wedstrijd voor ons links. Maar toen bleef hij het zakje met rechts vasthouden en plakken dus daar mist hij zeker 'n meter doordat hij meer schuin moet plaatsen. Hij had dat met links moeten doen dan is het een bijna rechte streep.
you tokkie to me?
  maandag 13 april 2026 @ 18:58:21 #210
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220575139
Jantje Jantje toch.. Marathon gelopen zeker? die is volgende week even niet in de Loods dus ;)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')