Volgende week weer ´serie opnemen´. Maar ik zou er verder niet op rekenen en telkens nakijken.quote:Op maandag 13 april 2026 10:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Bij woensdag zie ik nog steeds alleen opname plannen, als serie opnemen niet. Ik heb nu wel t/m woensdag losse afleveringen staan die opgenomen zouden moeten worden.
Dat was bij het oefenen toch? ja Melvin kwam verder en maakte idd een opmerking over zijn lange armen.quote:Op maandag 13 april 2026 10:53 schreef Chea49 het volgende:
Ben ik de enige die zag dat Melvin het zakje helemaal tot het einde bracht? Beter dus dan Roland en Melvin zei ook dat zijn armen veel langer waren en hij daardoor verder kon komen. Roland is een slechte luisteraar en wilde alsnog als 1ste. Net zo slechthorend als dat hij zonder teamkleding op de knop drukte bij dat andere spel terwijl Fianca er met een teamtrui aan al bij stond. Hij duwde haar nog net niet weg. Roland wil Salar nadoen en steeds de 1ste en de beste zijn en dat vaak ook claimen met zijn ´ik MAG van hen spelen´. Misselijkmakend kereltje.
bij Ziggo stond die onder 'special seizoen 3' en was gewoon opgenomenquote:Op zondag 12 april 2026 20:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik kan alleen maandag en dinsdag inplannen om op te nemen daarna zie ik niets in mijn lijst staan, als ik ze los van elkaar wil opnemen. De hele knop 'als serie opnemen' is gewoon weg, for some reason.
niet alleen KPNquote:Op maandag 13 april 2026 10:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Stikt van de fouten. Volgende week maandag staat de serie in de middag voor 2 uurtjes gepland. Stelletje mafkezen bij KPN.
Dat kind is niet helemaal wijs hoor, ze kan zich helemaal niet indenken dat ze ook maar iets fout doet. Voor haar is haar gedrag heel normaal dus als ik Robert was zou ik snel afstand nemen van haar. Robert is tot over zijn oren ´verliefd´ en ziet niet dat het een erg ongezonde ´relatie´ aan het worden is. Robert is dan ook net zo simpel als Roxy.quote:Op maandag 13 april 2026 13:05 schreef 5thencounter het volgende:
Er lijkt wat te gebeuren in LitteFuckTown( Ik hoorde zelfs Rox zichzelf Hoertje noemen..nou ja zelfkennis is een deugd..
)
[ afbeelding ]
John Welten Cookiecartoons
je bedoelt de rechterbaan voor ons als kijker? Als je rechts bent, is het makkelijker om met rechts die zakjes op te plakken dan met links. Je had dus met kiezen van de baan daar rekening mee kunnen houden. (als je zelf de baan mocht kiezen)quote:Op maandag 13 april 2026 07:02 schreef Gia het volgende:
[..]
Het was mij opgevallen dat iedereen de spellen op de rechtse baan won. Alsof links de elastiek strakker stond.
Roland stond met oefenen op, voor de kijker rechts en bij de echte wedstrijd voor ons links. Maar toen bleef hij het zakje met rechts vasthouden en plakken dus daar mist hij zeker 'n meter doordat hij meer schuin moet plaatsen. Hij had dat met links moeten doen dan is het een bijna rechte streep.quote:Op maandag 13 april 2026 14:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
je bedoelt de rechterbaan voor ons als kijker? Als je rechts bent, is het makkelijker om met rechts die zakjes op te plakken dan met links. Je had dus met kiezen van de baan daar rekening mee kunnen houden. (als je zelf de baan mocht kiezen)
hij heeft die blessure al een maandjequote:Op maandag 13 april 2026 18:58 schreef 5thencounter het volgende:
Jantje Jantje toch.. Marathon gelopen zeker? die is volgende week even niet in de Loods dus![]()
[ afbeelding ]
Ohw tuurlijk, met z'n looprekjequote:Op maandag 13 april 2026 19:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij heeft die blessure al een maandje
maar is toch gaan lopen
geen reden dus om er niet te zijn
hij hoeft ook geen uitdagingen te doen
Staat ie er gewoon al, lossen ze wel opquote:Op maandag 13 april 2026 19:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohw tuurlijk, met z'n looprekje
2x bezoek gehad ja.quote:Op maandag 13 april 2026 19:36 schreef Soury het volgende:
Salar had toch ook al een tweede keer bezoek geregeld (zijn moeder)
Is wel grappig om met een groep te doen. Ze hebben voor de rest geen zak omhanden, beetje lol hebben altijd goed.quote:Op maandag 13 april 2026 19:37 schreef LionHeart het volgende:
Kleuterschool spelletjes. Past eigenlijk wel bij het niveau daar.
Ja sinds 2 weken al geloof ik 100 of 200quote:Op maandag 13 april 2026 19:42 schreef LionHeart het volgende:
200 punten in een uitdagingaduel. Is dat ook nieuw?
nieuw deze cyclus jaquote:Op maandag 13 april 2026 19:42 schreef LionHeart het volgende:
200 punten in een uitdagingsduel. Is dat ook nieuw?
.. de Febo beschiktquote:Op maandag 13 april 2026 19:43 schreef KinKiJan het volgende:
Je hoort het ze vaker zeggen de laatste tijd: "het is hier Lang Leve de Liefde niet"... Nu moet FEBO dat nog gaan inzien...
weer koortsquote:Op maandag 13 april 2026 19:44 schreef KinKiJan het volgende:
Bonnie nu al last van opvliegers, of wat heeft ze?
quote:Op maandag 13 april 2026 19:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
Level 7413 van candy crush soda is spannender dan dbg vanavond
Frank gaat sowiesoquote:Op maandag 13 april 2026 19:44 schreef Hagenesie het volgende:
Hoop dat als de gieren onderaan eindigen dat Frank Roxy naar huis stemt.
voor mij wel, was altijd 50 of 100 toch?quote:Op maandag 13 april 2026 19:42 schreef LionHeart het volgende:
200 punten in een uitdagingsduel. Is dat ook nieuw?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op maandag 13 april 2026 19:47 schreef greysbones het volgende:
die beelden op Bonny
Afkickverschijnselen? Ik bedoel, misschien zit het wel in de naamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
wie was dat toch in EJVJL zo ziekquote:Op maandag 13 april 2026 19:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Afkickverschijnselen? Ik bedoel, misschien zit het wel in de naam
Mannen vs Vrouwenquote:Op maandag 13 april 2026 19:49 schreef FreshFruit het volgende:
een gangbang is ook leuk om met een groep te doen.
Bonnie had griep.quote:Op maandag 13 april 2026 19:49 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Arm kwijt, maar ze staat wel bij het duel... Kan Bonnie nog iets van leren.
Dat is geen pretje hoor.quote:
Weltmeister Roland.quote:
krijg wel de indruk dat het meer een lucky guess isquote:
Als het maar goed is (en nooit toegeven)quote:Op maandag 13 april 2026 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
krijg wel de indruk dat het meer een lucky guess is
In beide gevallen is ze onzichtbaar in de loodsquote:Op maandag 13 april 2026 20:00 schreef 5thencounter het volgende:
Maar nu even over Bonnie, gaat ze weg of blijft ze uitzieken
thomas is ook al maaaaaaaanden wegquote:Op maandag 13 april 2026 20:08 schreef LionHeart het volgende:
Ah, het 'ze pakken mijn bezoek af' argument..
En zoals de waard is ..quote:Op maandag 13 april 2026 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
thomas is ook al maaaaaaaanden weg
Echt ongelofelijkquote:Op maandag 13 april 2026 20:09 schreef greysbones het volgende:
met 2 tegen Anouk
waarom ze niet zou moeten bellen
wat een zielig gedrag
Zou helemaal zuur zijn als de Vossen volgende week 1000 overtollige punten inleveren voor de Knockoutsquote:Op maandag 13 april 2026 20:11 schreef JJ76 het volgende:
Bah wat een schuldgevoel aanpraten voor een belletje. Terwijl Salar al 2 keer gebeld heeft en ook alweer bezoek wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |