De Israëliërs maakt het weinig uit of iemand moslim of christen is. Dat hebben die ‘christenen voor Israël’ nog niet doorquote:
GeNoCiDe voor iedereenquote:Op zaterdag 11 april 2026 22:00 schreef LXIV het volgende:
[..]
De Israëliërs maakt het weinig uit of iemand moslim of christen is. Dat hebben die ‘christenen voor Israël’ nog niet door
Macht willen hebben is dit denk ik. Niemand had verwacht dat die straat dicht gegooid zou worden. En nu hebben ze bloed geroken en zullen ze het niet zomaar opgeven. Ben benieuwd of en hoe die straat nog open gaat, tijd begint wel te dringen zolangzamerhand denk ikquote:Op zaterdag 11 april 2026 20:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Je verwacht het niet
Wat ik al zei dus. Punt 1 gaan ze niet uit handen geven en nu blijkt dus ook dat de VS het inderdaad samen wilde gaan doen. Echt waar de fuck zijn die yanks mee bezig? De hele wereld over de flos jagen.
Israël is een genocidale samenleving. Als het probleem alleen Netanyahu was dan is het een kwestie van een aantal jaren wachten tot de tijd haar werk doet, maar de hele rambam van A t/m Z heeft gedwongen denazificering nodig. Het kreeg zijn zin tot nu toe niet met Iran en daarom verwoest het nu volledig Libanon. Het verkeert in een staat van catatonische waanzin. Het is een krankzinnige staat. Een krankzinnige samenlevingquote:Op zaterdag 11 april 2026 21:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
300 doden in tien minuten. We mogen Israël weer feliciteren met een buitengewoon mooie mijlpaal. Lekker kinderen om zeep helpen, gaaf land.
Welke nationaliteit heb jij?quote:Op zaterdag 11 april 2026 22:08 schreef Peppert het volgende:
[..]
Israël is een genocidale samenleving. Als het probleem alleen Netanyahu was dan is het een kwestie van een aantal jaren wachten tot de tijd haar werk doet, maar de hele rambam van A t/m Z heeft gedwongen denazificering nodig. Het kreeg zijn zin tot nu toe niet met Iran en daarom verwoest het nu volledig Libanon. Het verkeert in een staat van catatonische waanzin. Het is een krankzinnige staat. Een krankzinnige samenleving
Hmm, werkelijk iedereen met enig historisch of militair inzicht wist precies wat er zou gebeuren. Die straat is al 50 jaar de troefkaart van Iran.quote:Op zaterdag 11 april 2026 22:03 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Macht willen hebben is dit denk ik. Niemand had verwacht dat die straat dicht gegooid zou worden. En nu hebben ze bloed geroken en zullen ze het niet zomaar opgeven. Ben benieuwd of en hoe die straat nog open gaat, tijd begint wel te dringen zolangzamerhand denk ik
Sommige oogkleppen gaan nu pas open.quote:Op zaterdag 11 april 2026 22:12 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Hmm, werkelijk iedereen met enig historisch of militair inzicht wist precies wat er zou gebeuren. Die straat is al 50 jaar de troefkaart van Iran.
Niet lang meer natuurlijk, Nederland zal de HNLMS Vlissingen sturen en er rauzen al twee Arleigh Burke's door de straat, die paar mijnen zijn straks weg en dan durft iedereen weer gewoon door het sleufje te varen.quote:Op zaterdag 11 april 2026 22:12 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Hmm, werkelijk iedereen met enig historisch of militair inzicht wist precies wat er zou gebeuren. Die straat is al 50 jaar de troefkaart van Iran.
Wat dat betreft vormen de de-extremisering van post-nazi Duitsland en de post-maoïstische correctie in China illustratieve voorbeelden. In het eerste geval werd die transformatie van buitenaf opgelegd door de geallieerden; in het tweede werd zij van binnenuit gerealiseerd door Deng Xiaoping en zijn bondgenoten tijdens de periode van de Boluan Fanzheng, waarin de excessen van de Culturele Revolutie systematisch werden teruggedraaid en de meeste prominente verantwoordelijken politiek of juridisch ter verantwoording werden geroepen. Dat biedt allerminst garantie dat zich hier ooit een vergelijkbare ontwikkeling zal voordoen, maar zonder een dergelijke correctie resteert slechts de vraag welk volgend land ontwricht zal worden nu een extremistische staat zich steeds agressiever manifesteert.quote:Op zaterdag 11 april 2026 22:08 schreef Peppert het volgende:
[..]
Israël is een genocidale samenleving. Als het probleem alleen Netanyahu was dan is het een kwestie van een aantal jaren wachten tot de tijd haar werk doet, maar de hele rambam van A t/m Z heeft gedwongen denazificering nodig. Het kreeg zijn zin tot nu toe niet met Iran en daarom verwoest het nu volledig Libanon. Het verkeert in een staat van catatonische waanzin. Het is een krankzinnige staat. Een krankzinnige samenleving
En zodra ze één tanker weten te raken met een een van die krakkemikkige Shaheds of op de een of andere manier toch weer wat mijnen in de straat weten te krijgen valt de hele boel weer stil omdat geen enkele reder/verzekeraar zich er aan wil wagen.quote:Op zaterdag 11 april 2026 22:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet lang meer natuurlijk, Nederland zal de HNLMS Vlissingen sturen en er rauzen al twee Arleigh Burke's door de straat, die paar mijnen zijn straks weg en dan durft iedereen weer gewoon door het sleufje te varen.
Je hangt hier nu al weken rond en je leert niets.quote:Op zaterdag 11 april 2026 22:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet lang meer natuurlijk, Nederland zal de HNLMS Vlissingen sturen en er rauzen al twee Arleigh Burke's door de straat, die paar mijnen zijn straks weg en dan durft iedereen weer gewoon door het sleufje te varen.
Je moet dan ook zorgen dat je Iran als wereld meteen vol op de bek slaat als ze dat flikken.quote:Op zaterdag 11 april 2026 22:31 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je hangt hier nu al weken rond en je leert niets.
Het gaat niet om die paar mijnen.
Het gaat om de dreiging, als Iran "boe" roept gaat niemand door Hormuz. Er moet 100% zekerheid zijn dat het weer net zo veilig is als voor de aanvallen op Iran. En dat kan alleen als Iran zegt dat ze stoppen met aanvallen en de straat van Hormuz open is.
Zolang er maar kans (!) is dat er binnen een straal van 500 kilometer (of mss wel meer) 1 drone of raket wordt gelanceerd gaat niemand daar langs varen, op die paar tankers na die toestemming hebben.
Een kapitein / reder kan die verantwoordelijkheid niet dragen en een verzekering zal het niet dekken.
Iran is ruim 2x zo groot als Frankrijk. Je kan wel in het wilde weg dingen gaan platgooien maar iemand die een Shahed vanuit z'n schuurtje of een bergkam lanceert vind je niet zomaar.quote:Op zaterdag 11 april 2026 22:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je moet dan ook zorgen dat je Iran als wereld meteen vol op de bek slaat als ze dat flikken.
Zou zo'n online poging tot recruitering nou echt werken?quote:Op zaterdag 11 april 2026 22:08 schreef Peppert het volgende:
[..]
Niemand had verwacht?? Dit wisten ze 30 jaar geleden al dat exact dit zou gebeuren!! Iedereen wist dit!quote:Op zaterdag 11 april 2026 22:03 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Macht willen hebben is dit denk ik. Niemand had verwacht dat die straat dicht gegooid zou worden. En nu hebben ze bloed geroken en zullen ze het niet zomaar opgeven. Ben benieuwd of en hoe die straat nog open gaat, tijd begint wel te dringen zolangzamerhand denk ik
Die lapt sowieso alle internationale wetten aan zijn laars.quote:Op zaterdag 11 april 2026 22:46 schreef alternatif het volgende:
ik vind het schandalig dat trump gedeelde eigenaar wil worden van hormuz
Ja onze afkeuring uitspreken, met het vingertje wapperen en moreel uit de hoogte doen zijn we uitstekend in. Beste van de wereld, zou ik zelfs zeggen.quote:Op zaterdag 11 april 2026 22:46 schreef alternatif het volgende:
ik vind het schandalig dat trump gedeelde eigenaar wil worden van hormuz
Respect dat je het nog probeert.quote:Op zaterdag 11 april 2026 22:31 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je hangt hier nu al weken rond en je leert niets.
Het gaat niet om die paar mijnen.
Het gaat om de dreiging, als Iran "boe" roept gaat niemand door Hormuz. Er moet 100% zekerheid zijn dat het weer net zo veilig is als voor de aanvallen op Iran. En dat kan alleen als Iran zegt dat ze stoppen met aanvallen en de straat van Hormuz open is.
Zolang er maar kans (!) is dat er binnen een straal van 500 kilometer (of mss wel meer) 1 drone of raket wordt gelanceerd gaat niemand daar langs varen, op die paar tankers na die toestemming hebben.
Een kapitein / reder kan die verantwoordelijkheid niet dragen en een verzekering zal het niet dekken.
Gelukkig respecteert het Iraanse regime al bijna een halve eeuw de Internationale Wetten.quote:Op zaterdag 11 april 2026 22:50 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Die lapt sowieso alle internationale wetten aan zijn laars.
Ze accepteerden iig totdat Trump raar ging doen wel de wet van het gebruik van Internationale wateren.quote:Op zaterdag 11 april 2026 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gelukkig respecteert het Iraanse regime al bijna een halve eeuw de Internationale Wetten.
Behalve vrede.quote:Op zaterdag 11 april 2026 22:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja onze afkeuring uitspreken, met het vingertje wapperen en moreel uit de hoogte doen zijn we uitstekend in. Beste van de wereld, zou ik zelfs zeggen.
Helaas vertaalt zich dat echter zelden in daden en consequenties.
We staan er bedremmeld bij terwijl Trump en Poetin de wereld in de fik steken, ons bedreigen en onze economie ernstige schade toebrengen. Dat is niet iets om trots op te zijn.quote:
Ja hoe denk je dat ze aan het geld komen om 5 miljoen terroristen in vaste loondienst te hebben.quote:Op zaterdag 11 april 2026 22:56 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ze accepteerden iig totdat Trump raar ging doen wel de wet van het gebruik van Internationale wateren.
Ja, jij wil dat we een oorlogseconomie beginnen en de rest van de wereld afbranden als ze niet doen wat wij zeggen. Ik wil zoveel mogelijk diplomatie en handelsverdragen, want dat levert de minste oorlog op.quote:Op zaterdag 11 april 2026 23:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
We staan er bedremmeld bij terwijl Trump en Poetin de wereld in de fik steken, ons bedreigen en onze economie ernstige schade toebrengen. Dat is niet iets om trots op te zijn.
Heldhaftig kussen we Trump zijn billen en hopen we op zijn genade, terwijl we hopen dat Oekraïne Rusland buiten Europa houdt. Een treurig gezicht.
Ooit trots maar nu verwend, wijfelachtig, lui en bang.
Ok, het staat op mijn lijst. Ik ben nu nog Careless People aan het lezen, van Sarah Wynn-Williams. Over haar tijd in het management van Facebook.quote:Op zaterdag 11 april 2026 23:06 schreef Firuze60 het volgende:
Iemand gaf in een van de topics een tip voor een boek (kweeniemeerwie). Besteld, vandaag binnen en 50 pagina's verder echt heel goed.
Daar zou onze hoog IQ-er UitStraling makkelijk moeten kunnen lezen. En veel van leren..![]()
'Het Westen' van Josephine Quinn
Ook wel iets voor Howard.
Het is twijfelachtig of weifelend. En het heeft meer iets van de kat uit de boom kijken, lui en bang vind ik het niet.quote:Op zaterdag 11 april 2026 23:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
We staan er bedremmeld bij terwijl Trump en Poetin de wereld in de fik steken, ons bedreigen en onze economie ernstige schade toebrengen. Dat is niet iets om trots op te zijn.
Heldhaftig kussen we Trump zijn billen en hopen we op zijn genade, terwijl we hopen dat Oekraïne Rusland buiten Europa houdt. Een treurig gezicht.
Ooit trots maar nu verwend, wijfelachtig, lui en bang.
Ja, we willen liever niet de huidige oorlog escaleren tot een wereldoorlog.quote:Op zaterdag 11 april 2026 23:19 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Het is twijfelachtig of weifelend. En het heeft meer iets van de kat uit de boom kijken, lui en bang vind ik het niet.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 11 april 2026 23:20 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ja, we willen liever niet de huidige oorlog escaleren tot een wereldoorlog.
quote:Niet eerder klonk paus Leo XIV zo begeesterd. Hij laat zich zaterdagavond tijdens de speciale vredeswake in de Sint-Pietersbasiliek in Rome, georganiseerd als reactie op de Iran-oorlog en de aanzwellende religieuze oorlogsretoriek, in scherpe bewoordingen uit. Een vol uur zal er gebeden worden voor duurzame vrede in het Midden-Oosten en elders ter wereld.
We wachten heldhaftig en daadkrachtig tot alles weer beter wordt.quote:Op zaterdag 11 april 2026 23:19 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Het is twijfelachtig of weifelend. En het heeft meer iets van de kat uit de boom kijken, lui en bang vind ik het niet.
Zie mijn vorige post..quote:Op zaterdag 11 april 2026 23:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
We wachten heldhaftig en daadkrachtig tot alles weer beter wordt.
Intussen goede speeches geven en internationaal recht benoemen.quote:Op zaterdag 11 april 2026 23:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zaterdag 11 april 2026 23:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dreigen met een beschaving van de aarde wegvagen helpt natuurlijk geen zak bij fanatiekelingen die in het martelaarschap geloven.quote:Op zaterdag 11 april 2026 23:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Intussen goede speeches geven en internationaal recht benoemen.
Dat zal ze leren.
Helpt prima, anders was dat wel gebeurd niet?quote:Op zaterdag 11 april 2026 23:41 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dreigen met een beschaving van de aarde wegvagen helpt natuurlijk geen zak bij fanatiekelingen die in het martelaarschap geloven.
Je ziet het resultaat.quote:Op zaterdag 11 april 2026 23:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Helpt prima, anders was dat wel gebeurd niet?
Ja, jij bent ook een groot voorstander van grootschalig mensen vermoorden.quote:Op zaterdag 11 april 2026 23:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Intussen goede speeches geven en internationaal recht benoemen.
Dat zal ze leren.
Waarom denk je dat het restant van het Iraanse regime nu in Islamabad zit?quote:Op zaterdag 11 april 2026 23:41 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dreigen met een beschaving van de aarde wegvagen helpt natuurlijk geen zak bij fanatiekelingen die in het martelaarschap geloven.
Wat weet jij nou over mij?quote:Op zaterdag 11 april 2026 23:43 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ja, jij bent ook een groot voorstander van grootschalig mensen vermoorden.
Ik heb liever Internationaal recht en dat iedereen zich er aan houd. Bijvoorbeeld doordat we allemaal handel drijven met elkaar en er allemaal op achteruit gaan als we beginnen te vechten. Zeker als de aanstichter dan heel de rest tegen zich krijgt. Net zoals de VS nu.
Op Iran hebben andere machthebbers invloed, het is geen land dat alleen maar zelf beslist.quote:Op zaterdag 11 april 2026 23:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het restant van het Iraanse regime nu in Islamabad zit?
Ik lees jouw berichten. Je weet een heleboel over energie, maar empathie is alleen een woord wat je wel eens hoort.quote:Op zaterdag 11 april 2026 23:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat weet jij nou over mij?
En wat doet de wereld met wat jij vind?
Kan iemand die vent ontiegelijk hard bitchslappen aub. Gewonnen zegt ie.quote:Vandaag om 23:24 uur
Trump onverschillig over deal met Iran: 'We hebben gewonnen'
ANP
De uitkomst van de Amerikaanse gesprekken met Iran in Pakistan maakt hem niet uit, zegt president Donald Trump. "Of we een deal sluiten of niet, dat maakt me niets uit. De reden is dat we gewonnen hebben", zei hij zaterdag tegen journalisten.
"Hij heeft ze terug naar het stenen tijdperk gebombardeerd! Dat zal ze leren! USA! USA! Wij zijn de beste!"quote:Op zaterdag 11 april 2026 23:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Kan iemand die vent ontiegelijk hard bitchslappen aub. Gewonnen zegt ie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |