Kan gebeuren , komt vaker voor, hopelijk gaat het maandag wel goed.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 00:19 schreef MoreDakka het volgende:
Dat is heel slecht nieuws, de vorige keer ging ook veel mis met die motoren. Als het volgende keer allemaal goed gaat maakt dat niet meer uit, maar als het weer misgaat dan ga je toch denken aan een fundamentele fout in het design...
Why?quote:Op donderdag 23 juli 2026 14:48 schreef MoreDakka het volgende:
. Als er weer motoren het niet doen hebben ze echt een enorm probleem denk ik,
Behoorlijk experimenteel design, deze V3 van wat ik heb begrepen. Als het keer op keer misgaat, ga je toch vrezen voor een designfout. Maar misschien zijn het maar kinderziekten en gaat alles goed morgen.quote:
Bad weatherquote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 00:18 schreef engine het volgende:
En de livestream van spacex gaat ook beginnen nu.
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 02:04 schreef Mano_ het volgende:
Zo transporteren ze in 2075 graan van de maan naar de aarde
Tja.... En wie heeft het weer eens gemist....quote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 10:54 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Tja.... En wie heeft het weer eens gemist....![]()
Zo te zien was dat dan toch een hele zachte landing.
Gelukkig heb ik een full replay gevonden.quote:
Dat zou heel erg leuk zijnquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 17:38 schreef -CRASH- het volgende:
28 augustus lancering flight 14![]()
Double catch![]()
Bekijk deze YouTube-video
AI bericht.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 15:09 schreef Mano_ het volgende:
Huh? Ik dacht gister nog ergens te lezen dat ze ‘m lieten zinken.
origineel gebouwd voor een Nederlandse clubquote:Op zondag 23 augustus 2026 12:24 schreef -CRASH- het volgende:
De kerstman is met zijn transportschip Forte bijna bij Christmas Island
om mijn cadeau op te pakken![]()
[ afbeelding ]
Hoe laat word ie verwacht? Of maken ze dat nooit bekend?quote:
Meestal in de stream zelfquote:Op woensdag 26 augustus 2026 15:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoe laat word ie verwacht? Of maken ze dat nooit bekend?
Adopt a pixelquote:Op zondag 30 augustus 2026 12:18 schreef Puzzie het volgende:
Nasa stream erbij
quote:Op zondag 30 augustus 2026 13:33 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Adopt a pixel
Claim your pixel on one the first images from NASA's Nancy Grace Roman Space Telescope! When Roman captures its first images, each pixel will represent a piece of the cosmos never seen before at this resolution. Claim your pixel and be part of this historic moment!
[ afbeelding ]
Ik heb er 4 geadopteerd
Beetje te geroutineerd. Rond max-q had een engineer het over een Falcon 9.quote:Op zondag 30 augustus 2026 13:39 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Bizar hoe geroutineerd het allemaal lijkt. En vooral gaaf, de enorme Falcon Heavy lijkt gewoon op een dwerg wanneer je de lanceertoren van Starship daar ziet
Tsja, zo heel regelmatig wordt een FH ook niet gelanceerd. Tot nu toe gaat de center-booster altijd verloren en dat maakt het een nogal dure lancering. De centerbooster is het duurste deel van de combi omdat die speciaal vervaardigd moet worden omdat de 2 side-boosters krachten veroorzaken op de center-booster die een normale F9 niet kan handelen.quote:Op zondag 30 augustus 2026 14:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Beetje te geroutineerd. Rond max-q had een engineer het over een Falcon 9.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |