abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220556397
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 16:52 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Voordat die schepen en ander militair tuig daar waren, was die benzine best betaalbaar.

We gaan een beetje "dankjewel" zeggen voor het opruimen van de zooi die ze zelf veroorzaakt hebben.
Gelukkig komt er binnenkort Amerikaanse olie aan, Amerika rijker, Iran armer, Europa zwakker.
pi_220556401
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 april 2026 16:52 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Punt 1, 2 en 4 bestonden nog niet eens anderhalve maand geleden als zijnde "probleem" en punt 3 was toen totaal niet aan de orde. Dit heeft Trump toch maar mooi bereikt.
En dus zijn die onderhandelingen ook totaal kansloos.

De VS heeft zich danig laten ringeloren door Bibi en dat weten ze. Ze weten ook wat jij zegt en dus willen ze waarschijnlijk terug naar wat het was voor hun aanvallen. En dat is nou net wat Iran niet meer gaat doen.

Links- of rechtsom, Iran komt hier als morele winnaar uit de bus. Of je dat nu leuk vind of niet, dat maakt niks uit.

VS heeft zich laten piepelen en niet zo'n beetje ook en daarbij wild om zich heen slaan naar alles en iedereen qua bevriende landen. Wat een schertsvertoning. En dat moet dan een wereldmacht zijn. Flikker toch op. Volstrekt incapabel.

Xi lacht Trump recht in z'n gezicht uit.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220556415
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 16:58 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Gelukkig komt er binnenkort Amerikaanse olie aan, Amerika rijker, Iran armer, Europa zwakker.
Amerika kan niet zomaar ineens 20% van de wereldhandel de markt op pompen. Dat gaat niet.
vosss is de naam,
pi_220556431
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 april 2026 17:00 schreef vosss het volgende:

[..]
Amerika kan niet zomaar ineens 20% van de wereldhandel de markt op pompen. Dat gaat niet.
Dat is een te complexe gedachte voor de simpele zielen die zeggen: "Iran slecht, Iran slaan goed.". Die denken niet na over de gevolgen, en degenen die dat wel doen zijn woke, of worden weggezet als voorstanders van Iran.

Trump zegt dat er meer dan genoeg olie is, en er wordt geleerd dat je cultleider altijd de waarheid (en de enige waarheid) spreekt, dus dan is er meer dan genoeg olie.
pi_220556439
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 april 2026 17:00 schreef vosss het volgende:

[..]
En consumenten daar zijn ook niet imuun voor de prijsstijgingen die erdoor veroorzaakt worden. Leuk voor een paar oliereuzen daar, pech voor alle anderen.
  zaterdag 11 april 2026 @ 17:06:49 #281
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220556447
quote:
15s.gif Op zaterdag 11 april 2026 16:44 schreef vosss het volgende:

[..]
Trump snap wel meer niet.

Hij snapt bijvoorbeeld ook niet dat je niet zelf illegaal een ander land de tering in kan bombarderen en dan vervolgens je matties uitfoeteren en bedreigen waarom ze je niet komen helpen.

Om maar iets te noemen.

Hij snapt ook niet dat de VS en Israël ervoor gezorgd hebben dat de hele wereld nu een probleem heeft. Iedereen wist dat die straat dicht zou gaan.

Eigenlijk verbaast het mij dat hij Kharg nog niet met boots on the ground aangevallen heeft. Ook daar weet elke debiel en zijn moeder dat dat niet goed gaat komen.

Maargoed, dit is nog lang niet voorbij dus wat niet is kan nog komen. Die totale nitwit is er achterlijk genoeg voor.
Ik zie zo voor mij dat iemand van zijn staf zegt ´Meneer Trump een kleine correctie, dit zit zo en zo´.en dan ´Je bent ontslagen brutale blaag!`
  zaterdag 11 april 2026 @ 17:07:33 #282
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220556450
quote:

[..]
Dat je zo in de Trump bubbel zit dat je dat gelukkig vind.
pi_220556452
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 17:04 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Dat is een te complexe gedachte voor de simpele zielen die zeggen: "Iran slecht, Iran slaan goed.". Die denken niet na over de gevolgen, en degenen die dat wel doen zijn woke, of worden weggezet als voorstanders van Iran.

Trump zegt dat er meer dan genoeg olie is, en er wordt geleerd dat je cultleider altijd de waarheid (en de enige waarheid) spreekt, dus dan is er meer dan genoeg olie.
Ja maar de grap is (haha haahahahaaa!) dat er dus niet meer dan genoeg is!!! ;(
vosss is de naam,
pi_220556462
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 17:07 schreef Momo het volgende:

[..]
Dat je zo in de Trump bubbel zit dat je dat gelukkig vind.
Nou ja ik red me wel hoor, gaat me meer om de arme Europeanen, ik heb er geen zin in dat die niet nog meer gaan klagen en stelen.
  zaterdag 11 april 2026 @ 17:10:57 #285
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220556470
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 17:09 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Nou ja ik red me wel hoor, gaat me meer om de arme Europeanen, ik heb er geen zin in dat die niet nog meer gaan klagen en stelen.
Je hebt een ondragelijk hoog IQ, heel veel geld, maar post de hele tijd in deze reeks....
pi_220556481
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 17:10 schreef Momo het volgende:

[..]
Je hebt een ondragelijk hoog IQ, heel veel geld, maar post de hele tijd in deze reeks....
Ow dus niet alleen een IQ van 146, maar ook nog eens heel veel geld??

Ja dat heb ik ook. Nodig dan. :+
vosss is de naam,
  zaterdag 11 april 2026 @ 17:12:58 #287
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220556485
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 17:10 schreef Momo het volgende:

[..]
Al die Fokkers, die van zichzelf verklaren een hoog IQ te hebben, weten dat altijd heel erg goed te verbergen _O- :')
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220556493
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 17:12 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Al die Fokkers, die van zichzelf verklaren een hoog IQ te hebben, weten dat altijd heel erg goed te verbergen _O- :')
Over 't algemeen is 't tegenovergestelde waar. Het gemiddelde is rond de 100, dus het ekte IQ zal dichter bij de 60 liggen. Wat direct veel duidelijk maakt.
pi_220556518
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 16:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Enkel punt 4 lijkt me bespreekbaar voor de VS.
Ach, je kan maar beter hoog inzetten hè.
Maar dit gaat op niks uitlopen natuurlijk.
Het is een samenvatting van de eerdere punten. En het probleem van de VS is, dat ze vrede moeten sluiten, omdat ze de middelen niet meer hebben om verder te vechten. De raketten zijn op, de bommenwerpers kunnen alleen de kust bombarderen en soldaten worden samen met hun vervoermiddelen in kleine stukjes gehakt. Alles wat ze nu nog hebben wordt ingezet om Israël te beschermen.
pi_220556565
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 17:05 schreef Tocadisco het volgende:
Leuk voor een paar oliereuzen daar, pech voor alle anderen.
Plus leuk voor de inner circle van Trump die wist wat Donald ging doen en daardoor flink verdiende met beurshandel met voorkennis. Zoals bij alle grote beslissingen van Trump
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_220556585
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 17:18 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Het is een samenvatting van de eerdere punten. En het probleem van de VS is, dat ze vrede moeten sluiten, omdat ze de middelen niet meer hebben om verder te vechten. De raketten zijn op, de bommenwerpers kunnen alleen de kust bombarderen en soldaten worden samen met hun vervoermiddelen in kleine stukjes gehakt. Alles wat ze nu nog hebben wordt ingezet om Israël te beschermen.
Denk je dat Trump zich aankomende maandag overgeeft?
pi_220556592
Edit
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_220556607
quote:

[..]
Zoveel extra kan de VS niet exporteren momenteel, misschien 10% van wat er in Hormuz nu niet doorheen gaat.

En het gaat om meer dan olie... o.a. helium wat gebruikt wordt voor de productie van halfgeleiders, harde schijven en mijn stem als ik Take On Me wil meezingen.
pi_220556609
De enige winst die Iran heeft geboekt is dat Links Europa bibbert van angst, doen ze nog best goed.
pi_220556621
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 april 2026 17:28 schreef UitStraling het volgende:
De enige winst die Iran heeft geboekt is dat Links Europa bibbert van angst, doen ze nog best goed.
Wat is "links Europa", wie horen daarbij en waarom zouden ze bibberen?
pi_220556633
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 april 2026 17:28 schreef UitStraling het volgende:
dat Links Europa bibbert van angst
Voor wat? Beweer je nu soms dat Donald ook Europa aan wil gaan vallen?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_220556634
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 17:27 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Zoveel extra kan de VS niet exporteren momenteel, misschien 10% van wat er in Hormuz nu niet doorheen gaat.

En het gaat om meer dan olie... o.a. helium wat gebruikt wordt voor de productie van halfgeleiders, harde schijven en mijn stem als ik Take On Me wil meezingen.
Youtube linkje waar je dat zingt aub. :D!
vosss is de naam,
  zaterdag 11 april 2026 @ 17:31:21 #298
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220556639
Misschien dat energietransitie toch wat versneld kan worden in Europa. Toch wat positiefs uit deze domme oorlog.
pi_220556670
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 17:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Misschien dat energietransitie toch wat versneld kan worden in Europa. Toch wat positiefs uit deze domme oorlog.
Oliedom.
pi_220556716
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 17:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat zet geen zoden aan de dijk, het maakt het probleem alleen groter. Ruwweg kunnen we kiezen tussen kolen, kernenergie en terug naar de natuur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')