Ja, lachwekkend dat ze het niet doorhebben.quote:Op zaterdag 11 april 2026 15:54 schreef Glazenmaker het volgende:
Af en toe schrijf ik een post in de stijl van TRUMP met random caps lock stukjes en meanderende beledigingen. De MAGA webcare schrijft dan vaak wat over psychische hulp.
Vandaag was de eerste keer dat zo'n type zijn volgende post een Trump post is in precies dezelfde stijl. Je zou denken dat hij dan de link legt dat Trump in een kliniek ipv het Witte Huis hoort, maar nee.
Nu komt er weer een heel verhaal over dat dit door Iran komt. Bespaar je de moeite.quote:Op zaterdag 11 april 2026 15:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Op 27 februari had ik inderdaad een betaalbaar litertje benzine bij de pomp kunnen halen.
Wie moet ik bedanken voor het feit dat het nu 2,33 de liter is voor EURO95?
Progressief Laf natuurlijk, Iran had al lang van de klauwen verlost moeten worden, net als Rusland.quote:Op zaterdag 11 april 2026 15:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Op 27 februari had ik inderdaad een betaalbaar litertje benzine bij de pomp kunnen halen.
Wie moet ik bedanken voor het feit dat het nu 2,33 de liter is voor EURO95?
Slimme mensen vinden Trump niet leuk.quote:Op zaterdag 11 april 2026 15:55 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, lachwekkend dat ze het niet doorhebben.
En hoe is de Iraanse bevolking nu precies uit de klauwen verlost?quote:Op zaterdag 11 april 2026 15:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Progressief Laf natuurlijk, Iran had al lang van de klauwen verlost moeten worden, net als Rusland.
Based Rubio.quote:Masoumeh Ebtekar - also known as "Screaming Mary" - was the spokeswoman for the Islamic terrorists who stormed the U.S. Embassy in Tehran in 1979 and held 52 Americans hostage for 444 days - subjecting them to beatings, starvation, and mock executions.
In 2014, the Obama Administration granted visas to her son and his family to enter the United States. In June 2016, the Obama Administration gave them lawful permanent resident status via the Diversity Immigrant Visa Program.
This week, I terminated their lawful permanent resident status and today, Seyed Eissa Hashemi, Maryam Tahmasebi, and their son are now in the custody of U.S. Immigration and Customs Enforcement pending their removal from our country.
Her family should never have been allowed to benefit from the extraordinary privilege of living in our country.
America can never become home for anti-American terrorists or their families - and under the Trump Administration, it never will.
https://x.com/SecRubio/status/2042961146307547296
Want? De kinderen hebben daar wat mee te maken?quote:
Het maakt meer kapot dan je lief isquote:Op zaterdag 11 april 2026 15:54 schreef Glazenmaker het volgende:
Af en toe schrijf ik een post in de stijl van TRUMP met random caps lock stukjes en meanderende beledigingen. De MAGA webcare schrijft dan vaak wat over psychische hulp.
Vandaag was de eerste keer dat zo'n type zijn volgende post een Trump post was in precies dezelfde stijl. Je zou denken dat hij dan de link legt dat Trump in een kliniek ipv het Witte Huis hoort, maar nee.
"So much winning you'll be tired of winning".quote:Op zaterdag 11 april 2026 16:32 schreef Perrin het volgende:
Iran heeft zin in de onderhandelingen.
[ x ]
Ja dit is weer dik winnen.quote:Op zaterdag 11 april 2026 16:32 schreef Perrin het volgende:
[ x ]
Trump snap wel meer niet.quote:
Enkel punt 4 lijkt me bespreekbaar voor de VS.quote:Op zaterdag 11 april 2026 16:32 schreef Perrin het volgende:
[ x ]
Het komt toch gewoon neer op je bondgenoten in de golf bestelen van hun olie omzet? Leuk dat hij er trots op is.quote:
En waarschijnlijk is Iran uiteindelijk enkel bereid om punt 2, 3 en 4 te laten vallen.quote:Op zaterdag 11 april 2026 16:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Enkel punt 4 lijkt me bespreekbaar voor de VS.
Ach, je kan maar beter hoog inzetten hè.
Maar dit gaat op niks uitlopen natuurlijk.
Bondgenoten? Horigen. Onderdanige vazalstaatjes die hopen dat Trump ze wat kruimels toewerpt.quote:Op zaterdag 11 april 2026 16:45 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Het komt toch gewoon neer op je bondgenoten in de golf bestelen van hun olie omzet? Leuk dat hij er trots op is.
Nou ja, daar komen staten als Koeweit nu achter.quote:
Punt 1, 2 en 4 bestonden nog niet eens anderhalve maand geleden als zijnde "probleem" en punt 3 was toen totaal niet aan de orde. Dit heeft Trump toch maar mooi bereikt.quote:Op zaterdag 11 april 2026 16:32 schreef Perrin het volgende:
[ x ]
Voordat die schepen en ander militair tuig daar waren, was die benzine best betaalbaar.quote:Op zaterdag 11 april 2026 15:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat schip doet een poging jouw litertje benzine betaalbaar te krijgen, misschien kun je netjes "dankjewel" zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |