Ja die komt ineens uit de hoge hoed.quote:Op maandag 31 augustus 2026 11:43 schreef maxi-mus het volgende:
Die back-up centrum hebben ze dus aardig geregeld. @:mexicanobakker
Grand is na een maandje ook alweer terug naar Lommel. Mees de Wit gebleven (en Chavez natuurlijk) dus weinig perspectief.quote:
Goeie soccer player idd.quote:Op donderdag 3 september 2026 18:35 schreef RamboDirk het volgende:
Mijn one to watch dit seizoen voor AZ wordt Troy Parrott, kan wel wat. Goed linkerbeen.
Ik ben fan van Patati, als hij zonder egoïstische bui speelt.quote:Op donderdag 3 september 2026 18:44 schreef maxi-mus het volgende:
@:slobeend en ik hebben hoge verwachtingen van Daal.
Ik verwacht persoonlijk minder van Mo Meerdink.
Die man stoort mij omdat Jan-Joost bewust die naam altijd zo debiel uitspreekt. Hij wilde laatst ook dat Patati speelde zodat hij debiel kon doen. Daar kan die lieve jongen zelf niets aan doen maar ik wilde het toch even melden.quote:Op donderdag 3 september 2026 18:44 schreef Pisces het volgende:
[..]
Ik ben fan van Patati, als hij zonder egoïstische bui speelt.
En Daal idd.
Dat heb ik met Ziggo. Als we een wedstrijd krijgen van Beziektas.quote:Op donderdag 3 september 2026 18:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die man stoort mij omdat Jan-Joost bewust die naam altijd zo debiel uitspreekt. Hij wilde laatst ook dat Patati speelde zodat hij debiel kon doen. Daar kan die lieve jongen zelf niets aan doen maar ik wilde het toch even melden.
Wat een kutprijs.quote:Op donderdag 3 september 2026 18:49 schreef maxi-mus het volgende:
Don Leeroy hep alweer een prijs gewonnen.
[ x ]
Jan-Joost is vooral druk met Jan-Joost.quote:Op donderdag 3 september 2026 18:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die man stoort mij omdat Jan-Joost bewust die naam altijd zo debiel uitspreekt. Hij wilde laatst ook dat Patati speelde zodat hij debiel kon doen. Daar kan die lieve jongen zelf niets aan doen maar ik wilde het toch even melden.
Ik heb ook een beetje mijn twijfels bij Mexx. Als invaller is hij vaak heel waardevol, maar als basisspeler is het echt matig.quote:Op donderdag 3 september 2026 18:44 schreef maxi-mus het volgende:
@:slobeend en ik hebben hoge verwachtingen van Daal.
Ik verwacht persoonlijk minder van Mo Meerdink.
https://youtube.com/shorts/iEktRyDcLvI?is=lTLsOhCZPzBrDoTtquote:Op donderdag 3 september 2026 18:49 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Straks gaat hij er nog echt in geloven ook.quote:Op donderdag 3 september 2026 18:49 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Dan heb jij een andere wedstrijd gezien.quote:
Penalty had niet gehoeven en dan was 0-0 zeker wel binnen bereik geweest.quote:Op donderdag 17 september 2026 08:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan heb jij een andere wedstrijd gezien.
Maar je had op basis van de tweede helft wel een punt kunnen stelen, de penalty was ook spotgoedkoop.
Nouja Sunderland heeft een paar grote kansen gehad al hadden ze het in de tweede helft wel wat lastiger. 1-1 had hier misschien wel gekund, maar de over 90 minuten betere ploeg heeft wel gewonnen.quote:Op donderdag 17 september 2026 08:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Penalty had niet gehoeven en dan was 0-0 zeker wel binnen bereik geweest.
Maar ik had hier niet op punten gerekend. 22 wedstrijden tegen Engelse ploegen, 3x winst, 5x gelijk, 14x verlies.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |