Had simpeler gekund door niet dezelfde persoon 2x te laten bellen in 1 afleveringquote:Op vrijdag 10 april 2026 20:29 schreef greysbones het volgende:
een gamechanger
er moet nogal wat gebeuren deze cyclus
om het aantrekkelijk te houden
Ja zat me al af te vragen wie er ook al weer zo onverwachts goed in was.quote:
Dit spelletje heb ik vaker gezien.quote:Op vrijdag 10 april 2026 20:34 schreef 5thencounter het volgende:
En de kliphangert Een heftig spelletje op een opblaasspeeltje
[ afbeelding ]
Ja er zijn wel meer van dat, glije over zeep naar de bel, klimmen naar het vlaggetje met een elastiek om je middel,quote:Op vrijdag 10 april 2026 20:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit spelletje heb ik vaker gezien.
De Regie kennende met hun spectaculaire kliphangers de afgelopen cyclussen zit er geen moer van belang in het bijzondere kistjequote:
Koffers?quote:Op zaterdag 11 april 2026 10:45 schreef KinKiJan het volgende:
Waarom maak je van zo'n kistje een cliffhanger als je de inhoud ervan nog geen halve dag later in een promo op insta wéér verklapt?!
[ afbeelding ]
Nee, een lego versie van Robert, op ware grootte.quote:
Ja beloofdquote:Op zaterdag 11 april 2026 11:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee, een lego versie van Robert, op ware grote.
Ssssst, tegen niemand zeggen he!
Maar de Vossen hebben dan toch een voordeel, met die extra buitendeur.quote:Op zaterdag 11 april 2026 11:19 schreef 5thencounter het volgende:
Ik kon het niet laten, ik heb ook gekeken.. gaat leuk worden
Kunnen evt. spoilers op insta blijven!quote:Op zaterdag 11 april 2026 11:32 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar de Vossen hebben dan toch een voordeel, met die extra buitendeur.
Zoiezo degene die trap moet lopen hebben nadeelquote:Op zaterdag 11 april 2026 11:32 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar de Vossen hebben dan toch een voordeel, met die extra buitendeur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |