✅quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een prettige scheut door de pielemuis.
Het is een van de weinige steden die er in grauw weer ook goed uitsteekt misschien wel.quote:Op dinsdag 21 april 2026 07:53 schreef JopieKlaassen het volgende:
Ik vond Edinburgh verrassend leuk voor een weekend. Wellicht kwam dat omdat wij twee dagen zon en bijna 20 graden hadden wat vrij bijzonder is daar.
Mooie stad met om de stad een mooi landschap.
Lijkt mij ook super leuk om eens te bezoeken.quote:Op woensdag 22 april 2026 22:31 schreef DjVero het volgende:
Ljubljana - of hoe de neuk je het ook spelt. Wenen in het klein. Totaal onverwachts ook - omdat we eigenlijk een vakantie in Italië aan het spenderen waren en zin hadden om 'ff tussendoor naar Slovenië' te rijden. Uiteindelijk een dag langer gebleven.
Bologna is tof, ik heb er ooit een maand gestudeerd en daarna nog een paar keer geweest.quote:Op donderdag 23 april 2026 09:17 schreef Bargehassus het volgende:
Bologna. Wat een fantastisch oud centrum. Had ik, voordat we erheen gingen, totaal niet verwacht. Aanradertje!
Dat vond ik ook een verrassend mooie stad.quote:Op dinsdag 21 april 2026 07:53 schreef JopieKlaassen het volgende:
Ik vond Edinburgh verrassend leuk voor een weekend. Wellicht kwam dat omdat wij twee dagen zon en bijna 20 graden hadden wat vrij bijzonder is daar.
Mooie stad met om de stad een mooi landschap.
Mee eens! En het eten ook niet te vergeten....quote:Op donderdag 23 april 2026 09:17 schreef Bargehassus het volgende:
Bologna. Wat een fantastisch oud centrum. Had ik, voordat we erheen gingen, totaal niet verwacht. Aanradertje!
Oh ja, ben ik vorig jaar geweest. Was ook gaaf. Goddelijke lasagne daar als lunch gegeten in een soort foodhall.quote:Op donderdag 23 april 2026 09:17 schreef Bargehassus het volgende:
Ik had er niet heel veel verwachtingen van na de matigheid van Engeland en Ierland. Maar vond het echt super tof in alle aspecten. En geluk met het weer.quote:Op donderdag 23 april 2026 14:52 schreef Caland het volgende:
Edinburgh is wellicht wel mijn favoriete stad maar niet echt verrassend toch?
Bologna ook wel een goede inderdaad, godenstad
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |