abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220555173
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 11:28 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]
dEus ?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En een prettige scheut door de pielemuis.
pi_220624312
Ik vond Edinburgh verrassend leuk voor een weekend. Wellicht kwam dat omdat wij twee dagen zon en bijna 20 graden hadden wat vrij bijzonder is daar.

Mooie stad met om de stad een mooi landschap.
Geen zin meer in een forum met kankerfakende trolls
  dinsdag 21 april 2026 @ 09:47:09 #28
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_220624851
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2026 07:53 schreef JopieKlaassen het volgende:
Ik vond Edinburgh verrassend leuk voor een weekend. Wellicht kwam dat omdat wij twee dagen zon en bijna 20 graden hadden wat vrij bijzonder is daar.

Mooie stad met om de stad een mooi landschap.
Het is een van de weinige steden die er in grauw weer ook goed uitsteekt misschien wel.
The more debt, the better
pi_220636379
Ljubljana - of hoe de neuk je het ook spelt. Wenen in het klein _O_. Totaal onverwachts ook - omdat we eigenlijk een vakantie in Italië aan het spenderen waren en zin hadden om 'ff tussendoor naar Slovenië' te rijden. Uiteindelijk een dag langer gebleven.
pi_220637108
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 22:31 schreef DjVero het volgende:
Ljubljana - of hoe de neuk je het ook spelt. Wenen in het klein _O_. Totaal onverwachts ook - omdat we eigenlijk een vakantie in Italië aan het spenderen waren en zin hadden om 'ff tussendoor naar Slovenië' te rijden. Uiteindelijk een dag langer gebleven.
Lijkt mij ook super leuk om eens te bezoeken.

Hoor er wel altijd tegenstrijdige berichten over. En vooral dat het echt wereldstad allures heeft qua prijzen.
pi_220637559
Bologna. Wat een fantastisch oud centrum. Had ik, voordat we erheen gingen, totaal niet verwacht. Aanradertje!
pi_220639233
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 09:17 schreef Bargehassus het volgende:
Bologna. Wat een fantastisch oud centrum. Had ik, voordat we erheen gingen, totaal niet verwacht. Aanradertje!
Bologna is tof, ik heb er ooit een maand gestudeerd en daarna nog een paar keer geweest.
pi_220639601
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2026 07:53 schreef JopieKlaassen het volgende:
Ik vond Edinburgh verrassend leuk voor een weekend. Wellicht kwam dat omdat wij twee dagen zon en bijna 20 graden hadden wat vrij bijzonder is daar.

Mooie stad met om de stad een mooi landschap.
Dat vond ik ook een verrassend mooie stad.
  donderdag 23 april 2026 @ 14:52:40 #34
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220639605
Edinburgh is wellicht wel mijn favoriete stad maar niet echt verrassend toch?

Bologna ook wel een goede inderdaad, godenstad _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 23 april 2026 @ 15:42:45 #35
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_220639803
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 09:17 schreef Bargehassus het volgende:
Bologna. Wat een fantastisch oud centrum. Had ik, voordat we erheen gingen, totaal niet verwacht. Aanradertje!
Mee eens! En het eten ook niet te vergeten....
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_220642159
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 09:17 schreef Bargehassus het volgende:
Bologna. Wat een fantastisch oud centrum. Had ik, voordat we erheen gingen, totaal niet verwacht. Aanradertje!
Oh ja, ben ik vorig jaar geweest. Was ook gaaf. Goddelijke lasagne daar als lunch gegeten in een soort foodhall.

Leuk met al die overdekte promenades ook (wat blijkbaar een gevolg is van een soort belasting die ooit bedacht was)
Geen zin meer in een forum met kankerfakende trolls
pi_220646889
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 14:52 schreef Caland het volgende:
Edinburgh is wellicht wel mijn favoriete stad maar niet echt verrassend toch?

Bologna ook wel een goede inderdaad, godenstad _O_
Ik had er niet heel veel verwachtingen van na de matigheid van Engeland en Ierland. Maar vond het echt super tof in alle aspecten. En geluk met het weer.
  zondag 26 april 2026 @ 19:24:05 #38
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_220659875
Straatsburg vond ik verrassend mooi. Het oude gedeelte in de rivier waar de kathedraal het middelpunt is. De stijl van Colmar maar dan een stuk groter en meer van alles.
Wie dit leest is gek
pi_220663426
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 april 2026 20:45 schreef DobbyDobby het volgende:
van na de matigheid van Ierland.
Vertel me dat je nog nooit in Ierland bent geweest, zonder dit te vertellen.
  donderdag 4 juni 2026 @ 14:18:09 #40
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220958577
Freiburg is nog niet genoemd. Erg leuke Duitse stad met die bijzondere Freiburger Bächle.
pi_221053046
Cádiz is een geweldige stad.
pi_221056528
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 18:58 schreef Fushia2 het volgende:
Cádiz is een geweldige stad.
Klopt, maar heb je in een (mid)dagje wel gezien
pi_221059799
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 22:28 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Klopt, maar heb je in een (mid)dagje wel gezien
Nou, ik ga regelmatig naar het strand in Cádiz. De stad zelf heb je inderdaad zo gezien.

Maar je eet er ook heerlijke verse vis voor geen geld :9
pi_221059848
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 12:00 schreef Fushia2 het volgende:

[..]
Nou, ik ga regelmatig naar het strand in Cádiz. De stad zelf heb je inderdaad zo gezien.

Maar je eet er ook heerlijke verse vis voor geen geld :9
Die openlucht mercado daar was 1 van de beste die ik geprobeerd heb in Spanje en ik heb er veel gezien
  dinsdag 16 juni 2026 @ 19:47:38 #45
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_221062910
Wij vonden Girona echt een hele fijne stad. Veel mooie pleintjes en oude gebouwen. Er waren allerlei tours die de nadruk op locaties uit Game of Thrones legden, maar daar zijn we zelf niet op ingegaan. Als je rondloopt hoor je trouwens die gidsen alsnog wel.
Verder natuurlijk heerlijk eten, sowieso een groot pluspunt van Spanje.
Life is what you make it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')