SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Dat is nog wel een completere work-out dan stapjes.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja duurt ook allemaal veel langer dan je denkt en hooptPlus ook al het werk om het klussen heen met opruimen, poetsen, schoonmaken etc.
Maar die telt die niet mee als stapjesquote:Op woensdag 8 april 2026 22:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is nog wel een completere work-out dan stapjes.
Hoe oud?quote:Op woensdag 8 april 2026 22:55 schreef Koen66 het volgende:
yeahhhh toch nog een verjaarstopic op de valreep
Ik ben nog steeds boos dat het fietsen niet meer meetelt nu met mijn nieuwe telefoon. Dat is niet goed voor m'n gemiddelde.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar die telt die niet mee als stapjesAl had ik van het weekend ook een dag dat ik bijna 5000 stapjes had met alleen al heen en weer lopen en doen in huis
Zou een andere telefoon halen dan, dit kan nietquote:Op woensdag 8 april 2026 22:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds boos dat het fietsen niet meer meetelt nu met mijn nieuwe telefoon. Dat is niet goed voor m'n gemiddelde.
Kut-Samsung. Zit ook geen hartslagsensor meer op de nieuwe.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou een andere telefoon halen dan, dit kan niet
LB.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Kut-Samsung. Zit ook geen hartslagsensor meer op de nieuwe.
Denk dat je toch over moet op de iphone danquote:Op woensdag 8 april 2026 22:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Kut-Samsung. Zit ook geen hartslagsensor meer op de nieuwe.
Never. Die bedenken vast een keer dat je niet meer kan bellen met je telefoon.quote:Op woensdag 8 april 2026 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat je toch over moet op de iphone dan
Waarom zou je nou weer bellen, weet je hoe eng dat isquote:Op woensdag 8 april 2026 23:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Never. Die bedenken vast een keer dat je niet meer kan bellen met je telefoon.
Een rug uitgeven voor electronica. Niet hoor.quote:Op woensdag 8 april 2026 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat je toch over moet op de iphone dan
Zie je! Daar gaan we al.quote:Op woensdag 8 april 2026 23:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zou je nou weer bellen, weet je hoe eng dat is
Maar hij telt wel stapjes op de fiets, of in ieder geval op de hometrainert want ik heb geen fietsquote:
Hoe kan iemand nou geen fiets hebben?!quote:Op woensdag 8 april 2026 23:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar hij telt wel stapjes op de fiets, of in ieder geval op de hometrainert want ik heb geen fiets
Nou er gewoon geen kopen?quote:Op woensdag 8 april 2026 23:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoe kan iemand nou geen fiets hebben?!
Die derde is net niet compleet?quote:
gejat ofzo?quote:Op woensdag 8 april 2026 23:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoe kan iemand nou geen fiets hebben?!
Ik had wielrenhandschoenenquote:
ik heb nog nooit betaald voor een telefoonquote:Op woensdag 8 april 2026 23:07 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Wat kost zo'n Apple tegenwoordig? Meer dan een rug. Ik krijg die dingen gratis uit het bedrijf, maar zou dat nooit aftikken. Nokia 250Euro That's it.
Gebruikte je die voor het snelwandelen?quote:Op woensdag 8 april 2026 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had wielrenhandschoenenmaar die ben ik kwijt
Nee die waren aangenaam warm en lekker dun dat je gewoon nog alles kon vastpakken zonder dat je ze uit hoefde te doenquote:Op woensdag 8 april 2026 23:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Gebruikte je die voor het snelwandelen?
Waarom haat je het precies?quote:Op woensdag 8 april 2026 23:08 schreef Koen66 het volgende:
ik heb een latente haat tegen Apple dus die heb ik altijd geweigerd
omdat ze altijd anders willen zijn dan de rest... andere aansluitingen, besturingssystemen en vooral prijs.quote:
Nou ja. Ik wil wel een privé foon hebben. Heb ik. Zakelijk wordt geleverd. Een eigen nummer vind ik wel belangrijk. Een eigen internationaal nummer, dat ik privé internationaal bereikbaar ben.quote:Op woensdag 8 april 2026 23:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb nog nooit betaald voor een telefoon
Ja, voor m'n gezin, maar niet voor mezelf
Maar wat ik me altijd afvraag is dat je eigenlijk mensen die apple producten gebruiken hoort over hoeveel beter het is en dat pc/android gebruikers maar kneusjes zijn. Het zijn altijd de pc/androiders die hard lopen te schreeuwen hoeveel beter ze zijn en dat apple maar overpriced meuk is.quote:Op woensdag 8 april 2026 23:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
omdat ze altijd anders willen zijn dan de rest... andere aansluitingen, besturingssystemen en vooral prijs.
Al moet ik zeggen dat ze de laatste jaren meer 'standaard' worden (gedwongen), en ook wat lager geprijsde modellen hebben
Android vond ik wel echt gierend kut, al die onnodige meuk op Samsung apparaten vooralquote:Op woensdag 8 april 2026 23:18 schreef Koen66 het volgende:
gebruik nu intussen een dikke 30 jaar Windows in diverse varianten en een jaar of 15 Android intussen.
Heb er de puf niet voor om om te leren gaan met iOS en MacOS oid (ook al zit ik in de IT)
ach beide kanten hebben de fanbase, gelukkig maarquote:Op woensdag 8 april 2026 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Android vond ik wel echt gierend kut, al die onnodige meuk op Samsung apparaten vooralWindows Phone was echt geweldig
maar daar moest ik toen mee stoppen toen alle belangrijke apps niet meer werden geupdate
prive word ik eigenlijk nooit gebeld (alleen hooguit Whatsapp), heb nooit een eigen 06 gehad. Mocht ik hier weggaan dan mag ik het nummer meenemenquote:Op woensdag 8 april 2026 23:18 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Nou ja. Ik wil wel een privé foon hebben. Heb ik. Zakelijk wordt geleverd. Een eigen nummer vind ik wel belangrijk. Een eigen internationaal nummer, dat ik privé internationaal bereikbaar ben.
Ik weet niet niet hoe jij zit, maar voor mij is dat erg belangrijk. Ik heb al jaren hetzelfde KPN-nummer en ben bereikbaar.
Ik ben een Playstation gamerquote:Op woensdag 8 april 2026 23:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben gamer, dan ga ik toch geen Mac gebruiken.
Ik word de halve wereld over gebeld. Da's een beetje apart wel. Ik weet dat ik een nummer mag meenemen, maar ik ben het gewend dat ik KPN en XS4ALL heb. Het is is maar zo.quote:Op woensdag 8 april 2026 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
prive word ik eigenlijk nooit gebeld (alleen hooguit Whatsapp), heb nooit een eigen 06 gehad. Mocht ik hier weggaan dan mag ik het nummer meenemen
Die heb ik niet meerquote:
jij bent mijn heerlijke wijntjequote:
We hebben een belangrijk persoon in ons middenquote:Op woensdag 8 april 2026 23:27 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik word de halve wereld over gebeld. Da's een beetje apart wel. Ik weet dat ik een nummer mag meenemen, maar ik ben het gewend dat ik KPN en XS4ALL heb. Het is is maar zo.
Rijst gekookt en babi pangang aan het opwarmen in de hete lucht oven. Biertje ernaast.quote:
Valt reuze mee. Het is erger geweest. Tegenwoordig een nobody.quote:Op donderdag 9 april 2026 00:10 schreef Flory- het volgende:
[..]
We hebben een belangrijk persoon in ons midden
nicequote:Op donderdag 9 april 2026 00:11 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Rijst gekookt en babi pangang aan het opwarmen in de hete lucht oven. Biertje ernaast.
Ik moet hier gewoon eerlijk in zijn Koen. Ik kon ooit een booreiland opstarten als toolpusher, maar ik ben zo fit niet meer. In mijn hoofd kan ik het, maar dus niet fysiek.quote:
age is just a numberquote:Op donderdag 9 april 2026 00:32 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik moet hier gewoon eerlijk in zijn Koen. Ik kon ooit een booreiland opstarten als toolpusher, maar ik ben zo fit niet meer. In mijn hoofd kan ik het, maar dus niet fysiek.
oh das wel handig voor onsquote:Op woensdag 8 april 2026 23:37 schreef LTVDK het volgende:
@:essnhills @:bitterbal https://nl.pepper.com/aan(...)a-eurocontrol-399414
quote:Op donderdag 9 april 2026 03:58 schreef bitterbal het volgende:
mijn huis is vol
de studio's zijn bezet waarvan `1 met de behaarde tas en vanaf vandaag voor het eerst ook boven geboekt voor 2 weken
Lekker bezigquote:Op donderdag 9 april 2026 03:58 schreef bitterbal het volgende:
mijn huis is vol
de studio's zijn bezet waarvan `1 met de behaarde tas en vanaf vandaag voor het eerst ook boven geboekt voor 2 weken
Morguh Nielsquote:
Hoi. Het gaat wel weer. Ik was een beetje bozig gisteren geloof ik.quote:
April doet wat ie wilquote:Op donderdag 9 april 2026 07:13 schreef dud0r het volgende:
Vandaag weer korte broekenweer. Morgen is het tien graden kouder. Wat is deze
Aprilletje zoet, geeft nog wel eens een witte hoed.quote:
Ja ik zag het, hopelijk vandaag wat minder bozigquote:Op donderdag 9 april 2026 07:00 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Hoi. Het gaat wel weer. Ik was een beetje bozig gisteren geloof ik.
Ik ben met een goed humeur opgestaan net dus komt goed.quote:Op donderdag 9 april 2026 07:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik zag het, hopelijk vandaag wat minder bozig
Mooi zo, houden dat goede humeur.quote:Op donderdag 9 april 2026 07:27 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik ben met een goed humeur opgestaan net dus komt goed.
Zal het aan de nacht hebben gelegen, hier ook al zo slecht geslapen en hoor meerdere eroverquote:Op donderdag 9 april 2026 07:32 schreef mschol het volgende:
kut geslapen, dus vandaag wordt weer
r een lekker vermoeiend dagje
gelukkig bijna weekend
quote:
oh, fijn..quote:Op donderdag 9 april 2026 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal het aan de nacht hebben gelegen, hier ook al zo slecht geslapen en hoor meerdere erover
Ja hopelijk kan je dan wel lekker slapenquote:Op donderdag 9 april 2026 07:43 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, fijn..
naja, zoals ik zei: bijna weekend
ja, wie weet.quote:Op donderdag 9 april 2026 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hopelijk kan je dan wel lekker slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |