Die derde is net niet compleet?quote:
gejat ofzo?quote:Op woensdag 8 april 2026 23:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoe kan iemand nou geen fiets hebben?!
Ik had wielrenhandschoenenquote:
ik heb nog nooit betaald voor een telefoonquote:Op woensdag 8 april 2026 23:07 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Wat kost zo'n Apple tegenwoordig? Meer dan een rug. Ik krijg die dingen gratis uit het bedrijf, maar zou dat nooit aftikken. Nokia 250Euro That's it.
Gebruikte je die voor het snelwandelen?quote:Op woensdag 8 april 2026 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had wielrenhandschoenenmaar die ben ik kwijt
Nee die waren aangenaam warm en lekker dun dat je gewoon nog alles kon vastpakken zonder dat je ze uit hoefde te doenquote:Op woensdag 8 april 2026 23:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Gebruikte je die voor het snelwandelen?
Waarom haat je het precies?quote:Op woensdag 8 april 2026 23:08 schreef Koen66 het volgende:
ik heb een latente haat tegen Apple dus die heb ik altijd geweigerd
omdat ze altijd anders willen zijn dan de rest... andere aansluitingen, besturingssystemen en vooral prijs.quote:
Nou ja. Ik wil wel een privé foon hebben. Heb ik. Zakelijk wordt geleverd. Een eigen nummer vind ik wel belangrijk. Een eigen internationaal nummer, dat ik privé internationaal bereikbaar ben.quote:Op woensdag 8 april 2026 23:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb nog nooit betaald voor een telefoon
Ja, voor m'n gezin, maar niet voor mezelf
Maar wat ik me altijd afvraag is dat je eigenlijk mensen die apple producten gebruiken hoort over hoeveel beter het is en dat pc/android gebruikers maar kneusjes zijn. Het zijn altijd de pc/androiders die hard lopen te schreeuwen hoeveel beter ze zijn en dat apple maar overpriced meuk is.quote:Op woensdag 8 april 2026 23:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
omdat ze altijd anders willen zijn dan de rest... andere aansluitingen, besturingssystemen en vooral prijs.
Al moet ik zeggen dat ze de laatste jaren meer 'standaard' worden (gedwongen), en ook wat lager geprijsde modellen hebben
Android vond ik wel echt gierend kut, al die onnodige meuk op Samsung apparaten vooralquote:Op woensdag 8 april 2026 23:18 schreef Koen66 het volgende:
gebruik nu intussen een dikke 30 jaar Windows in diverse varianten en een jaar of 15 Android intussen.
Heb er de puf niet voor om om te leren gaan met iOS en MacOS oid (ook al zit ik in de IT)
ach beide kanten hebben de fanbase, gelukkig maarquote:Op woensdag 8 april 2026 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Android vond ik wel echt gierend kut, al die onnodige meuk op Samsung apparaten vooralWindows Phone was echt geweldig
maar daar moest ik toen mee stoppen toen alle belangrijke apps niet meer werden geupdate
prive word ik eigenlijk nooit gebeld (alleen hooguit Whatsapp), heb nooit een eigen 06 gehad. Mocht ik hier weggaan dan mag ik het nummer meenemenquote:Op woensdag 8 april 2026 23:18 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Nou ja. Ik wil wel een privé foon hebben. Heb ik. Zakelijk wordt geleverd. Een eigen nummer vind ik wel belangrijk. Een eigen internationaal nummer, dat ik privé internationaal bereikbaar ben.
Ik weet niet niet hoe jij zit, maar voor mij is dat erg belangrijk. Ik heb al jaren hetzelfde KPN-nummer en ben bereikbaar.
Ik ben een Playstation gamerquote:Op woensdag 8 april 2026 23:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben gamer, dan ga ik toch geen Mac gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |