SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Dat is nog wel een completere work-out dan stapjes.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja duurt ook allemaal veel langer dan je denkt en hooptPlus ook al het werk om het klussen heen met opruimen, poetsen, schoonmaken etc.
Maar die telt die niet mee als stapjesquote:Op woensdag 8 april 2026 22:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is nog wel een completere work-out dan stapjes.
Hoe oud?quote:Op woensdag 8 april 2026 22:55 schreef Koen66 het volgende:
yeahhhh toch nog een verjaarstopic op de valreep
Ik ben nog steeds boos dat het fietsen niet meer meetelt nu met mijn nieuwe telefoon. Dat is niet goed voor m'n gemiddelde.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar die telt die niet mee als stapjesAl had ik van het weekend ook een dag dat ik bijna 5000 stapjes had met alleen al heen en weer lopen en doen in huis
Zou een andere telefoon halen dan, dit kan nietquote:Op woensdag 8 april 2026 22:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds boos dat het fietsen niet meer meetelt nu met mijn nieuwe telefoon. Dat is niet goed voor m'n gemiddelde.
Kut-Samsung. Zit ook geen hartslagsensor meer op de nieuwe.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou een andere telefoon halen dan, dit kan niet
LB.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Kut-Samsung. Zit ook geen hartslagsensor meer op de nieuwe.
Denk dat je toch over moet op de iphone danquote:Op woensdag 8 april 2026 22:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Kut-Samsung. Zit ook geen hartslagsensor meer op de nieuwe.
Never. Die bedenken vast een keer dat je niet meer kan bellen met je telefoon.quote:Op woensdag 8 april 2026 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat je toch over moet op de iphone dan
Waarom zou je nou weer bellen, weet je hoe eng dat isquote:Op woensdag 8 april 2026 23:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Never. Die bedenken vast een keer dat je niet meer kan bellen met je telefoon.
Een rug uitgeven voor electronica. Niet hoor.quote:Op woensdag 8 april 2026 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat je toch over moet op de iphone dan
Zie je! Daar gaan we al.quote:Op woensdag 8 april 2026 23:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zou je nou weer bellen, weet je hoe eng dat is
Maar hij telt wel stapjes op de fiets, of in ieder geval op de hometrainert want ik heb geen fietsquote:
Hoe kan iemand nou geen fiets hebben?!quote:Op woensdag 8 april 2026 23:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar hij telt wel stapjes op de fiets, of in ieder geval op de hometrainert want ik heb geen fiets
Nou er gewoon geen kopen?quote:Op woensdag 8 april 2026 23:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoe kan iemand nou geen fiets hebben?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |