Wie? Is dat jouw genre muziek?quote:Op zondag 26 april 2026 13:44 schreef Wantie het volgende:
Bette Midler heeft een liedje over Trump gemaakt![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ja, die kwam weer hard aan hè.quote:Op zondag 26 april 2026 13:57 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wie? Is dat jouw genre muziek?
Hij is zo ongekend populair en geliefd dat het maar moeilijk blijft om het niet over hem te hebben.
De haters staan met hem op en gaan met hem naar bed.🥰
Denk je echt dat ik op dat soort brainwashing songs druk.quote:
Needat kan jouw hart niet aanquote:Op zondag 26 april 2026 22:37 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Denk je echt dat ik op dat soort brainwashing songs druk.
Ja, het is ouderwets genieten van hoe je in een stuip schiet als het om Trump gaat.quote:Maar als het jouw week weer goed maakt, dat is het belangrijkste. Het sprankje hoop aan de einde van de tunnel.
Trump heeft nog minstens 999 dagen te gaan. Ga je dit mentaal vol houden? Als je ondersteuning zoekt. Je weet mij te vinden.quote:Op zondag 26 april 2026 22:38 schreef Wantie het volgende:
[..]
Needat kan jouw hart niet aan
[..]
Ja, het is ouderwets genieten van hoe je in een stuip schiet als het om Trump gaat.
Ik heb een nieuwe popcorn machine moeten kopenquote:Op zondag 26 april 2026 22:40 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Trump heeft nog minstens 999 dagen te gaan. Ga je dit mentaal vol houden? Als je ondersteuning zoekt. Je weet mij te vinden.
Gelukkig bestaan er nog genoeg goede Joden <3quote:Op zondag 26 april 2026 13:44 schreef Wantie het volgende:
Bette Midler heeft een liedje over Trump gemaakt![]()
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op zondag 26 april 2026 22:44 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe popcorn machine moeten kopen![]()
So tired of winning![]()
[ x ]
We zien een scherpe daling in de cijfers tijdens Trump zijn eerste termijn. Vervolgens herstel onder Biden.
En nu na bijna 1,5 jaar Trump de laagste cijfers in 75 jaar
De cijfers die je nu eventueel zou zien zijn dankzij vorige democratische bewind.quote:Op maandag 27 april 2026 11:22 schreef spectrumanalyser het volgende:
je ziet aan de dollarkoers ook exact wanneer Trump aan de macht is. Zo'n zwakke dollar, dat hebben we 4 jaar lang niet gezien.
Opmerkelijke post dit wel. Hoe denk jij te kunnen bepalen in hoeverre een Jood 'goed' of 'fout' is? Politieke affiliatie of zo?quote:Op maandag 27 april 2026 11:54 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Gelukkig bestaan er nog genoeg goede Joden <3
Trump moet 175 miljard dollar terugbetalen aan bedrijven, die hij gejat heeft van consumenten met zijn illegale importheffingen.quote:Op maandag 27 april 2026 12:07 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[..]
De cijfers die je nu eventueel zou zien zijn dankzij vorige democratische bewind.
Waar miljarden over de balk vlogen naar USAID, anchor babies, vaccinatie schades en Hunter Bidens zijn crackdealers.
Trump is nu de rotzooi aan het opruimen van autopen Joe.
Soms moet je wat slopen om het tot in perfectie weer op te bouwen.
Die was tegen het zere been...quote:Op maandag 27 april 2026 11:22 schreef spectrumanalyser het volgende:
je ziet aan de dollarkoers ook exact wanneer Trump aan de macht is. Zo'n zwakke dollar, dat hebben we 4 jaar lang niet gezien.
Jij mag Bette best fout vinden hoor.quote:Op maandag 27 april 2026 12:12 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Opmerkelijke post dit wel. Hoe denk jij te kunnen bepalen in hoeverre een Jood 'goed' of 'fout' is? Politieke affiliatie of zo?
Hou eens op met dit soort vervelende stropoppen. Ik heb niemand goed of fout genoemd en slechts een vraag gesteld.quote:Op maandag 27 april 2026 13:19 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jij mag Bette best fout vinden hoor.
Baardmans heb je in ieder geval aan je zijde.
Hij mag toch zelf bepalen wie hij goed of fout vindt?quote:Op maandag 27 april 2026 13:20 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hou eens op met dit soort vervelende stropoppen. Ik heb niemand goed of fout genoemd en slechts een vraag gesteld.
Hij snapt de insinuatie niet, maar vergeef Wantie het, dat heeft hij wel vaker. Simplistisch denken doet dat.quote:Op maandag 27 april 2026 13:20 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hou eens op met dit soort vervelende stropoppen. Ik heb niemand goed of fout genoemd en slechts een vraag gesteld.
Jouw grote vriend Bibi de oorlogsmisdadiger behoort tot de slechterikken en Bette Midler is een topper <3quote:Op maandag 27 april 2026 12:12 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Opmerkelijke post dit wel. Hoe denk jij te kunnen bepalen in hoeverre een Jood 'goed' of 'fout' is? Politieke affiliatie of zo?
Komende van jou is dat een groot compliment.quote:Op maandag 27 april 2026 13:30 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Hij snapt de insinuatie niet, maar vergeef Wantie het, dat heeft hij wel vaker. Simplistisch denken doet dat.
gast. vanaf het moment dat Trump in het witte huis zit, is de dollarkoers als een pudding ingezakt.quote:Op maandag 27 april 2026 12:07 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[..]
De cijfers die je nu eventueel zou zien zijn dankzij vorige democratische bewind.
Waar miljarden over de balk vlogen naar USAID, anchor babies, vaccinatie schades en Hunter Bidens zijn crackdealers.
Trump is nu de rotzooi aan het opruimen van autopen Joe.
Soms moet je wat slopen om het tot in perfectie weer op te bouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |